Page 6 of 8

Re: 1983 Stepside

Posted: Tue Sep 03, 2013 1:24 pm
by mercury1970
Zo laag ook veel mooier dan die hoog op de poten pickuppies ! :thumbs:

Re: 1983 Stepside

Posted: Tue Sep 03, 2013 4:13 pm
by Corp
Hij moet voor nog ietsje lager maar dan moet ik eerst de stabi stang ophanging veranderen want die schraapt nu al op die %^$@##%$^@#$ drempels

Re: 1983 Stepside

Posted: Tue Sep 03, 2013 9:27 pm
by polderlincoln
Zeer mooi auto
Vind de alu bakjes wel mooi zijn die zelfbouw of kompleet gekocht?

Re: 1983 Stepside

Posted: Tue Sep 03, 2013 11:22 pm
by Corp
welke bakjes?

Re: 1983 Stepside

Posted: Wed Sep 04, 2013 8:45 am
by Wilf
Ik denk dat hij doelt op het kvs-reservoir op de vorige pagina, 2e foto, met overloop.

Re: 1983 Stepside

Posted: Wed Sep 04, 2013 10:30 am
by Corp
Die zijn gekocht, moroso en CSR spul.

Re: 1983 Stepside

Posted: Wed Sep 04, 2013 12:45 pm
by takel
Helemaal porno die wagen 8)

Re: 1983 Stepside

Posted: Thu Sep 05, 2013 5:51 pm
by BBeths
Corp wrote:Als je alle tijd optelt, ja dan duurt 't altijd veel langer dan je in het begin denkt he.. altijd ff nog dit erbij, dat erop...en dat kan ook wel anders/netter/beter. Dan loopt 't weer zwaar uit de hand.

Enige dat ik nog wel wil veranderen is de remmen, ik heb nog 2 complete sets C6Z06 remklauwen en laten 3e gen Camaro 1LE schijven nu passen op de drop spindles :D FF de schijven eraf tikken om er een naaf van de maken, vette 14" schijf erop en een beugeltje in elkaar fröbelen. Alleen past dat niet achter deze velgen. Wou toch al eens een setje BBS ofzo proberen. Ik weet dat er mensen zijn die daarvan gruwelen maar misschien is 't wel mooi een setje moderne velgen met modern rubber
Hahaha damn, te gek!

Re: 1983 Stepside

Posted: Thu Sep 05, 2013 6:00 pm
by bundie
Z06 heb je minimaal 18" nodig...

weet niet of dat mooi gaat staan..mischien rondom F-body LS1 remmen?

Re: 1983 Stepside

Posted: Thu Sep 05, 2013 6:57 pm
by Corp
F body ls remmen zijn prut. Ik heb 19 inch bbs. Met wat dikker rubber misschien best mooi

Re: 1983 Stepside

Posted: Thu Sep 05, 2013 11:17 pm
by bundie
ik zelf ben de laaste dingen aan het spuiten voor me c5 swap :D

Maar als je het niet probeert weet je het ook niet 8)

Re: 1983 Stepside

Posted: Fri Sep 06, 2013 12:12 am
by Corp
Ik heb andere auto's waar C5 remen op zitten en C6Z51, de C6Z06 remt toch flink beter en de schijven zijn niks duurder. De setup is bolt on voor een C5/6 conversie/...je zit alleen met de ruimte voor de bredere remklauw. Ik de LS1 setup van een F body geprobeerd en vond 't maar knap waardeloos. Kleine 12" schijven. Dan remt de C4HD 13" setup met J55 PBR klauwen beter

Re: 1983 Stepside

Posted: Fri Sep 06, 2013 2:11 am
by bundie
Mijn setup is Stock C5 remklauwen 13" schijven en hawk blokken.

Kan wel overstappen naar Z06 maar dit had ik voor een mooie prijs lees(200) en alles is nieuw 8)

Re: 1983 Stepside

Posted: Fri Sep 06, 2013 2:11 am
by bundie
Mijn setup is Stock C5 remklauwen 13" schijven en hawk blokken.

Kan wel overstappen naar Z06 maar dit had ik voor een mooie prijs lees(200) en alles is nieuw 8)

Re: 1983 Stepside

Posted: Wed Oct 02, 2013 11:05 pm
by Corp
potver....nog steeds problemen.

Ik had problemen dat de oude paxton 1000 pomp (aeromotive a1000) warm liep en dat de benzine druk begon te dalen. Wel vreemd met een surge tank vol met koude benzine en op de surge tank staat 5psi druk (vapor separator). Misschien pomp gammel? Misschien te groot voor bij langdurig stationair of weinig gas waarbij de pomp warm wordt door te weinig doorstroming? Dan maar een andere pomp kopen, weer een A1000 en ditmaal een pump controller erbij zodat bij lage toeren de pomp minder hard loopt.

Loopt stationair en zo gassen wel goed


Maar bij langdurig stationair wordt toch de pomp weer warm. Moet nog ff controleren of de druk weer daalt maar dat zal wel weer :(

Heb een nieuwe surge tank in elkaar gelast met een -10 voeding voor de pomp. Als dat 't niet is zal ik toch maar de drukregelaar setup moeten veranderen. Nu moet de benzine eerst door de fuel rails. Op de camaro heb ik een a1000 regulator en die bypasst gelijk bij de regulator en dan zitten de rails er op een gesloten systeem aan de druk kant aan. :( mooie ellende zo...bah!!