Show your project car!
Plaats al je updates in 1 topic. (Dus aub geen meerdere topics voor aparte updates die over dezelfde auto gaan)
-
Crash
- Posts: 442
- Joined: Mon May 07, 2012 2:48 pm
Post
by Crash » Tue Apr 14, 2015 10:39 am
Nou voor de eerste keer proberen te starten maar sloeg niet aan ondanks alles stappen gevolgd op een of andere manier m'n ontsteking verkeerd. Dus volgende keer maar opnieuw beginnen op tdc zetten etc etc.
En voor een leuke prijs totaal een set van 6 velgen bij elkaar gevonden we hebben nu keuze 8j 9.5j en 10j met een flinke diepte.

Dus binnenkort passen en meeten kijken wat het beste uitkomt.
En begonnen aan een nieuwe uitlaat eronder lassen 2.5 inch pijp en bochtjes gehaald zodat alles mooi in lijn is met de headers
En 2 x tussendemper flowmaster Super 44 ertussen en geen herrybombs meer dus hoop een mooie sound eruit te krijgen.
En anders komen er nog eindempers op vanavond ff foto's maken
-
Phatkees
- Posts: 514
- Joined: Mon Apr 12, 2010 3:43 pm
Post
by Phatkees » Tue Apr 14, 2015 10:45 am
Ik vind het persoonlijk zonde om van zulke wielen onder zo`n mooie auto te schroeven. Maar smaken verschillen gelukkig! Koplampen vind ik dan wel weer gaaf!

-
Crash
- Posts: 442
- Joined: Mon May 07, 2012 2:48 pm
Post
by Crash » Tue Apr 14, 2015 11:18 am
Vergeten te melden ga de wielen nog stralen en glans zwart coaten
-
Crash
- Posts: 442
- Joined: Mon May 07, 2012 2:48 pm
Post
by Crash » Wed Apr 15, 2015 9:59 am
Heerlijk geslapen eindelijk naar 2 jaar bijna de motor gestart bijgesteld en de inloop gedaan.
Ik heb het zekere voor het onzekere genomen en inloop olie gebruikt van Bradd Penn en deze weer afgetapt en gedurende de nacht de olie laten uitlekken.
Uitlaat wilden we mee verder gaan maar de lasdraad was bijna op hopelijk komt vandaag de nieuwe rol binnen.
Nu kan ik m'n rode bougie kabels op maat knippen het veertje van de gashandel moet strakker of een extra veer monteren
En dan ga ik langzaam richting de APK eerst ff rijden en kinderziektes eruit en dan verder met achteras/ veren en spuitbeurtje.
https://youtu.be/lhuitUfEu8g
-
Crash
- Posts: 442
- Joined: Mon May 07, 2012 2:48 pm
Post
by Crash » Mon Apr 20, 2015 8:41 am
Last edited by
Crash on Sun May 03, 2015 1:04 pm, edited 1 time in total.
-
Crash
- Posts: 442
- Joined: Mon May 07, 2012 2:48 pm
Post
by Crash » Mon Apr 20, 2015 9:00 am
-
Crash
- Posts: 442
- Joined: Mon May 07, 2012 2:48 pm
Post
by Crash » Sun May 03, 2015 9:57 am
Last edited by
Crash on Sun May 03, 2015 12:38 pm, edited 1 time in total.
-
kikkegek
- Posts: 1967
- Joined: Wed Jul 14, 2010 8:56 am
Post
by kikkegek » Sun May 03, 2015 10:45 am
DIK!
ka je de plaatjes groter posten?...kunnen we er optimaal van genieten...wat een gaaf project
-
Crash
- Posts: 442
- Joined: Mon May 07, 2012 2:48 pm
Post
by Crash » Sun May 03, 2015 12:40 pm
kikkegek wrote:DIK!
ka je de plaatjes groter posten?...kunnen we er optimaal van genieten...wat een gaaf project
done

-
kikkegek
- Posts: 1967
- Joined: Wed Jul 14, 2010 8:56 am
Post
by kikkegek » Sun May 03, 2015 2:29 pm
nice! thanks man
motorruimte is echt om door een ringetjes te halen..lekker clean.
alleen die flex-fan vind ik niks. onnodige cooling bij idle zonder warme motor. en herrie. ga je nog voor een e-fan? of ouderwetse fanclutch?
-
Crash
- Posts: 442
- Joined: Mon May 07, 2012 2:48 pm
Post
by Crash » Mon May 04, 2015 8:42 am
Hmm zit nog beetje te dubben als ik een E-fan neem wil ik meteen allu radiator met 2 fans erop is alles meteen redelijk pas.
Flex fan z'n lawaai eigenlijk tot nu toe gee nidee hoeveel lawaai het gaat maken ivm ik amper gereden heb maar mocht het gaan storen word het een
fanclutch voorlopig
-
kikkegek
- Posts: 1967
- Joined: Wed Jul 14, 2010 8:56 am
Post
by kikkegek » Mon May 04, 2015 9:48 am
ff ander vraagje. Ik vraag me altijd af hoe je met zo een scoop omgaat met regenwater en dergelijke en hoe je dan voorkomt dat het je motor in komt?
-
Crash
- Posts: 442
- Joined: Mon May 07, 2012 2:48 pm
Post
by Crash » Mon May 04, 2015 10:24 am
Helemaal voorkomen doe je niet of je moet een shaker setup hebben maar dan word je filter ook wel vochtig.
Heb daarom geen vierkant gat gezaagd maar in de vorm van m'n luchtfiler met 2cm ruimte rond om.
Maar als het regent gaat ie harder en zuiniger lopen ivm volgens sommige advers op marktplaats rijd ik dan op waterstof
Als het erg nat word kan evetueel nog gaas of lamellen aanbrengen of een soort vulstop
-
Crash
- Posts: 442
- Joined: Mon May 07, 2012 2:48 pm
Post
by Crash » Fri May 08, 2015 9:46 am
EINDELIJK

APK erop

verzekering erop en auto uit de schorsing gehaald.
Koplampen omgewisseld wat klemmen strakker gesteld.
Nu beginnen met inrijden en de kinderziektes eruit te vissen dan is een keer iets bedenken voor een tijdelijke paintjob
-
kikkegek
- Posts: 1967
- Joined: Wed Jul 14, 2010 8:56 am
Post
by kikkegek » Fri May 08, 2015 11:11 am
Cool!
Misschien is car dippen iets voor tijdelijk? Ik ken wel iemand in Zuid Holland.