Chevrolet Pickup 1993

Show your project car!
Plaats al je updates in 1 topic. (Dus aub geen meerdere topics voor aparte updates die over dezelfde auto gaan)
Bromgabber
Posts: 3057
Joined: Mon Mar 01, 2010 11:10 pm

Re: Chevrolet Pickup 1993

Post by Bromgabber »

Mooi gaan dan zo. ;)
Luziano
Posts: 67
Joined: Tue Oct 02, 2012 7:55 pm

Re: Chevrolet Pickup 1993

Post by Luziano »

Absoluut! Het viel me alles mee zo, had eerlijk gezegd niet verwacht nog op tijd aan een flexplate te komen. Maar ben blij dat het zo gelopen is.

Ik koop alleen pas weer een auto met automaatbak als ik genoeg centen verdien om het onderhoud uit te besteden. Wat een ge*&^%$#@ met dat zware ding...
sjak_brak
oppressing the masses
Posts: 30956
Joined: Thu Jul 22, 2004 11:04 am

Re: Chevrolet Pickup 1993

Post by sjak_brak »

Ach, een beetje handbak weegt ook meer dan een pak rijst...

Maar mooi dat t gefixt is!
watahyahknow
Posts: 4331
Joined: Tue Jan 30, 2007 12:33 am

Re: Chevrolet Pickup 1993

Post by watahyahknow »

over die lpg meter die niet werkt
http://nagaz24.pl/uploaded/product/mini3_5323_4.jpg
als de opnemer zon soort kastje is wat inplaats van de standaard meter op de tank word geschroeft kan het een eenvoudige reparatie zijn
de opnemer en een meter op de lpg tank werkt met een vlotter en een magneet in de tank
de opnemer moet voor montage eerst tegen de tank gehouden worden en gedraait , doe je dat niet dan werkt deze niet goed
dus even losschroeven op de juiste manier weer monteren en kijken of dat het probleem oplost
ik ben vergeten of het een kwart slag of halve slag was en welke kant je op moet draaien maar dat weet sjak brak waarschijnlijk wel
Tiki God
Posts: 6221
Joined: Mon Nov 01, 2004 11:06 am

Re: Chevrolet Pickup 1993

Post by Tiki God »

Schakelaar is voor cargo light. Het lampje achter op je dak. Boven de laadbak. Naast derde remlicht
Post Reply