1983 Chevrolet Camaro Z28

Show your project car!
Plaats al je updates in 1 topic. (Dus aub geen meerdere topics voor aparte updates die over dezelfde auto gaan)
General Custom
Posts: 60
Joined: Mon Jun 02, 2014 11:07 pm

Re: 1983 Chevrolet Camaro Z28

Post by General Custom »

Ik wil iets te glasvezelen, maar ja, je moet wel iets hebben wat stevigheid biedt voor je met dat spul aan de gang gaat.
Jeroen_Sp
Posts: 2435
Joined: Sat Oct 11, 2008 9:43 am

Re: 1983 Chevrolet Camaro Z28

Post by Jeroen_Sp »

Ik moet ook eerlijk zeggen dat na alle goede dingen die ik steeds heb gezien me nu begin te verbazen over het verwijderen van roest om het vervolgens op te vullen met kit....en nu die airco delete heb ik hetzelfde gevoel bij.

Toch jammer, je was aardig op weg. Maar die laatste twee posts....doe er iets aan (iets goeds)

Niet dat ik nu de autotechniek held ben, maar als ik iets zelf niet kan dan laat ik het goed doen.
watahyahknow
Posts: 4331
Joined: Tue Jan 30, 2007 12:33 am

Re: 1983 Chevrolet Camaro Z28

Post by watahyahknow »

General Custom wrote:Ik wil iets te glasvezelen, maar ja, je moet wel iets hebben wat stevigheid biedt voor je met dat spul aan de gang gaat.
je zou een mal met de maten van je huidige vorm kunnen maken uit blauw piepschuim dan met plamuur bedekken goed in de was zetten en met een speciale resin en matjes bedekken
als alles droog is kun je de mal er in stukken uitplukken , als je de mal op een stuk vlak materiaal legt kun je er ook een montage flens aan maken die je later op maat slijpt (mist het kopschot van de auto vlak is natuurlijk )
kun je de hoeken wat afronden en het allemaal een wat meer standaard gezicht geven
Touchwood
Posts: 273
Joined: Sun Dec 16, 2012 1:58 pm

Re: 1983 Chevrolet Camaro Z28

Post by Touchwood »

Waarom niet de Airco weer helemaal operationeel maken?
General Custom
Posts: 60
Joined: Mon Jun 02, 2014 11:07 pm

Re: 1983 Chevrolet Camaro Z28

Post by General Custom »

Airco wil ik niet operationeel hebben omdat ik hem nooit gebruik. Ik word daar hartstikke ziek van.
Overigens had ik wel iets moois gevonden op google, 2 pvc-pijpen haaks op elkaar gelijmd. Dat zag er ook wel gelikt uit.
Renev
Posts: 1886
Joined: Sun Feb 24, 2008 12:29 pm

Re: 1983 Chevrolet Camaro Z28

Post by Renev »

Gewoon even een kachelhuis zoeken van een model zonder airco :) :)
Netter en beter kan niet.
arthur
Posts: 1627
Joined: Sun Jun 03, 2007 8:58 am

Re: 1983 Chevrolet Camaro Z28

Post by arthur »

la maar
Last edited by arthur on Tue Nov 04, 2014 8:14 pm, edited 1 time in total.
arthur
Posts: 1627
Joined: Sun Jun 03, 2007 8:58 am

Re: 1983 Chevrolet Camaro Z28

Post by arthur »

heb je die motorkap nou nog niet erop gezet? is een originele en zeldzame z28 kap!

Maar de camaro staat al te koop zie ik, op marktplaats....

Oh nee! te huur.... foutje


Ik heb nog wel een klusje voor je, met regelmaat eendoos met inhoud vervoeren.

Geen vragen stellen, en niet in de doos kijken...ook niet aan ruiken.
Post Reply