Midmount turbo project

Show your project car!
Plaats al je updates in 1 topic. (Dus aub geen meerdere topics voor aparte updates die over dezelfde auto gaan)
64Redneck
Posts: 1652
Joined: Sun Jun 27, 2004 11:19 am

Re: Midmount turbo project

Post by 64Redneck »

Anders even creabea doen met plexiglas en een verfstripper.


Je plexiglas warm maken en over het deksel laten zakken. Lekker aandrukken zodat het goed de vorm krijgt. En langere boutjes zoeken.

Het is maar een idee, maar ik heb mooie dingen gezien in computercasemoddingwereld.
Nick_nl
Posts: 1533
Joined: Sat Nov 13, 2010 5:44 pm

Re: Midmount turbo project

Post by Nick_nl »

Er gaaf zo'n deksel, maar waar zit de vulplug ?
Pavement Pounder
Posts: 7963
Joined: Fri Feb 06, 2004 8:24 pm

Re: Midmount turbo project

Post by Pavement Pounder »

Niet. Dus originele plug gebruiken.
Bromgabber
Posts: 3057
Joined: Mon Mar 01, 2010 11:10 pm

Re: Midmount turbo project

Post by Bromgabber »

Precies, zijkant van het diff. huis ;)
Nick_nl
Posts: 1533
Joined: Sat Nov 13, 2010 5:44 pm

Re: Midmount turbo project

Post by Nick_nl »

:oops: ow , ben een ander type as gewend waar deze juist op de deksel zit.
Renev
Posts: 1886
Joined: Sun Feb 24, 2008 12:29 pm

Re: Midmount turbo project

Post by Renev »

Ziet er wel grappig uit, had het nog nooit in het "echt" gezien.
Pavement Pounder
Posts: 7963
Joined: Fri Feb 06, 2004 8:24 pm

Re: Midmount turbo project

Post by Pavement Pounder »

Nu met wat geluid en klinkt toch beter als zonder dempers.

http://youtu.be/9slPSRSwrRM

http://youtu.be/suqJgXi5ndM
Pavement Pounder
Posts: 7963
Joined: Fri Feb 06, 2004 8:24 pm

Re: Midmount turbo project

Post by Pavement Pounder »

Lekker, 1 week voor Zandvoort besluit de 4L80E bak alleen maar bij 6000 rpm over te schakelen van 1-2, ook bij normaal optrekken tenzij je gas los laat dan schakelt hij wel over, de rest doet het goed.
Volgens mijn ATSG manual ligt het aan de 2 speedsensors of deze manifold switch rechtsonder in beeld

Image


Na alle draden bekeken te hebben op bruek of losse stekkers, besloten om alle 3 die dingen te vervangen, heb nu geen tijd meer om het 1 van het ander uit te sluiten.
kikkegek
Posts: 2004
Joined: Wed Jul 14, 2010 8:56 am

Re: Midmount turbo project

Post by kikkegek »

damn, en? schakelt weer goed?
Pavement Pounder
Posts: 7963
Joined: Fri Feb 06, 2004 8:24 pm

Re: Midmount turbo project

Post by Pavement Pounder »

Nog 1 dag wachten op parts.
En dan ergens in die 65 urige werkweek installeren en testen
Collector
Posts: 935
Joined: Mon Nov 01, 2010 6:09 pm

Re: Midmount turbo project

Post by Collector »

Pavement Pounder wrote:Nog 1 dag wachten op parts.
En dan ergens in die 65 urige werkweek installeren en testen
Je weet het , als je hulp nodig hebt, laat maar weten
Pavement Pounder
Posts: 7963
Joined: Fri Feb 06, 2004 8:24 pm

Re: Midmount turbo project

Post by Pavement Pounder »

Zo richting Zandvoort American day mijn 4L80E aan barrels gereden, nou ja liever tijdens cruise dan volgas op de baan.
Het zat er een keer aan te komen voor een standaart bak.
Nu tijdelijk een gebruikte bak eronder die overgens goed werkt, maar voorlopig even niet volgas.
Ik ga zelf mijn oude bak uit elkaar trekken en zien of ik het zelf kan reviseren en upgraden.
Maar eerst een steun maken zodat ik hem in mijn engine stand kan hangen en rond draaien.




Image

Image
kikkegek
Posts: 2004
Joined: Wed Jul 14, 2010 8:56 am

Re: Midmount turbo project

Post by kikkegek »

cool! houd ons op de hoogte en suc6
Bromgabber
Posts: 3057
Joined: Mon Mar 01, 2010 11:10 pm

Re: Midmount turbo project

Post by Bromgabber »

Die pijpjes lopen door het oliecarter heen voor de koeling?
Wel mooi dat je lekker je eigen ruimte heb om te knutselen ;)
Pavement Pounder
Posts: 7963
Joined: Fri Feb 06, 2004 8:24 pm

Re: Midmount turbo project

Post by Pavement Pounder »

Ja van Derale
Post Reply