dexappen is wel een risico dat ze een stuk minder nauwkeurig worden , zou ghewoon een net setje injectoren met meer flow kopen , kun je nog terug mocht het niet lukken
hoeveek turbosruk gebruik je op het moment ?
Re: Midmount turbo project
Posted: Fri Aug 24, 2018 7:52 am
by Pavement Pounder
15 psi boost, mijn buurman heeft een flow apparaat daar kunnen we meten. Nieuwe merk injectoren gaan richting de €700.
Chinese een stuk goedkoper maar zijn vaak niet acuraat dan moet je er al gouw 16 hebben om ze te matchen.
Het moet wel low budget blijfen
Ja dat heb ik voorheen met mijn supercharger ook gedaan maar het is alles of niks.
Re: Midmount turbo project
Posted: Sat Dec 04, 2021 12:21 pm
by Pavement Pounder
Na een kort ritje met een stoplicht sprint met mijn broer zijn blown Mustang is mijn reference slang van turbo naar waste gate er af geschoten.... ipv 14 psi boost zag ik in mijn ooghoek 35 psi.... en wielspin in 3 en 4 en bats rook overal.......
Motor liep nog wel maar klonk niet goed. Na camera inspectie in bougie gaten kon ik bij 1 zuiger de krukas zien dus motor eruit en uit elkaar.
2 zuigers die er zo uit zagen, gesmolten ivm arm mengsel maar verder geen noemenswaardige schade niet eens in de cilinder wanden. Dus 2 nieuwe zuigers met veren en een verse hoon door de cilinders en meteen nieuwe lagers rondom en weer in mekaar zetten
Wel nu met nieuwe grotere injectoren en een leiding die niet meer los schiet.
Re: Midmount turbo project
Posted: Sat Dec 04, 2021 12:39 pm
by SRB12
Je eerste plaatje doet het niet bij mij.
Re: Midmount turbo project
Posted: Sat Dec 04, 2021 1:13 pm
by Pavement Pounder
Gefixt
Re: Midmount turbo project
Posted: Sat Dec 04, 2021 3:34 pm
by SRB12
Zo, die is goed kapot!
Re: Midmount turbo project
Posted: Thu Dec 09, 2021 3:20 pm
by Robin_Chevelle
Blijft een indrukwekkende wagen, hierdoor blijft een midmount turbo project voor mijn Van toch in mijn hoofd rondspoken. Misschien ooit nog is.
Re: Midmount turbo project
Posted: Thu Dec 09, 2021 3:27 pm
by Pavement Pounder
Re: Midmount turbo project
Posted: Sun Dec 19, 2021 7:41 am
by Robin_Chevelle
Ik zou de turbo dan toch liever onder de auto hangen, maar ben nog wat huiverig. Rij alleen op lpg, en laag in toeren. Zal dan toch iets willen waarbij de 383 stroker hem bij lage toeren al op gang krijgt om enige boost te hebben.
Ach eerst de bak ombouw maar is realiseren.