Buick GS 400 1969

Show your project car!
Plaats al je updates in 1 topic. (Dus aub geen meerdere topics voor aparte updates die over dezelfde auto gaan)
SRB12

Re: Buick GS 400 1969

Post by SRB12 » Wed Nov 15, 2017 11:15 pm

Kleine update. De bodemplaat, wielkasten en andere delen die uit zicht zijn heb ik inmiddels - eindelijk -afgemaakt. Afgelopen week is een eerste plaatwerker langs geweest voor een offerte. Die was ook te spreken over wat ik heb gedaan. Volgende week komt een andere plaatwerker langs. Die mogen de buitenkant van de auto afmaken.

Intussen ben ik zelf verder gegaan met de core support. Die was aardig beschadigd. Het profiel wat boven langs loopt was helemaal los, terwijl die er aan vast hoort te zitten. De bestuurderskant had schade van een aanrijding van vóór mijn tijd. Inmiddels zit dat weer vast en is dat terug gebogen en geklopt. Alleen heeft de roest ook flink schade aangericht en zijn de bevestigingspunten of helemaal weg, of gewoon verrot. De exacte maten heb ik gelukkig weer kunnen beredeneren. Dit is een mock-up, maar de auto heeft weer even een smoel:

Image

Volgende stap is de bevestigingspunten weer reconstrueren en de overige roest schade repareren.

Post Reply