Het gaat een body-off restauratie worden en ik hoop het in één tot anderhalf jaar gaat lukken, maar gezien de projecten hier heb ik daar bij voorbaat al mijn vraagtekens bij

Het plan is eerst volledig tot het chassis demonteren en dan de herstelwerkzaamheden te beginnen met het dat chassis. Dat lijkt nog behoorlijk, dus daar heb ik nog wel vertrouwen in dat het te redden is. En van daaruit verder.
Hoe wordt het chassis over het algemeen aangepakt? Stralen/2k coating tegen roesten zodat je ziet wat er van over is; dan flexen/lassen/richten enz. en dan nogmaals stralen en een 2K laag? En dan wat; aflakken of poedercoaten?
Ik heb een aantal foto's genomen om de staat vantevoren aan te duiden:
Het bodywerk is echt het slechtste deel van de auto. Ik vrees dat daar ook vervangende panelen voor moeten komen (donorauto wellicht?) Ook de onderkant van de deuren zijn heel erg slecht.
Iemand info daarover/ervaring mee? Bijvoorbeeld via Holland Ranch spul over laten komen? Tot op zeker hoogte is er ook nog wel blik in te lassen natuurlijk, maar sommige stukken zijn ondoenlijk.
Kroonsteentjesfest...

Volgens mij vrij standaard weggerot deel onder de accu.
Het interieur houdt ook niet over, maar gevoelsmatig is dat makkelijker te herstellen.
De huidige staat. De achterbumper en -klep zijn er ook al af. Volgend punt op de agenda is interieur verwijderen, deuren eruit en alle aansluitingen door schutbord zodat carrosserie eraf kan.