1972 Chevrolet C20 patina-look; van aankoop tot keuring!
Re: 1972 Chevrolet C20 patina-look; van aankoop tot keuring!
Ja, dat idee had ik zelf ook Maar als dat niet mag heb ik 3 gaten in het metaal zitten wat ik niet wil.
Zal kijken of we volgende week de lucht eruit krijgen
Zal kijken of we volgende week de lucht eruit krijgen
-
- Posts: 3059
- Joined: Mon Mar 01, 2010 11:10 pm
Re: 1972 Chevrolet C20 patina-look; van aankoop tot keuring!
Dubbelzijdig tape eronder en erop plakken en de traden met een tywrap er achter langs of iets
Re: 1972 Chevrolet C20 patina-look; van aankoop tot keuring!
Een normale kentekenplaat is altijd nog langer als een kleine usa plaat met aan twee zijde een verlichting, mocht je geen 18.2 krijgen vallen de gaatjes altijd nog onder de gele Hollandse plaat, altijd een poging wagen.Ronald50 wrote:Ja, dat idee had ik zelf ook Maar als dat niet mag heb ik 3 gaten in het metaal zitten wat ik niet wil.
Re: 1972 Chevrolet C20 patina-look; van aankoop tot keuring!
Da's waar.. Mag dan trouwens ook een blauwe zijn 8)
-
- Posts: 3059
- Joined: Mon Mar 01, 2010 11:10 pm
Re: 1972 Chevrolet C20 patina-look; van aankoop tot keuring!
Precies, voor blauw gaan we
-
- Posts: 394
- Joined: Thu Jun 09, 2011 8:29 pm
Re: 1972 Chevrolet C20 patina-look; van aankoop tot keuring!
Hij heeft ook nog een leuke Edsel staan.....Texas Boy wrote:..... of denk je dat ze nu de oude roestbak gaan jatten ;-)
Voor de rest: goed bezig, Ronald!!
gr
Re: 1972 Chevrolet C20 patina-look; van aankoop tot keuring!
Dank je! En dat andere ding staat toch niet thuis
-
- Posts: 394
- Joined: Thu Jun 09, 2011 8:29 pm
Re: 1972 Chevrolet C20 patina-look; van aankoop tot keuring!
Idd 2e kentekenverlichting aan de rechterkant monteren.
Dan heb je minder kans dat je straks met van die lelijke lange platen mag gaan cruisen
Dan heb je minder kans dat je straks met van die lelijke lange platen mag gaan cruisen
Re: 1972 Chevrolet C20 patina-look; van aankoop tot keuring!
Denk dat ik dat maar doe, wie weet
Nog even bezig geweest vanavond; de pomp van de stuurbekrachtiging nog weer flink laten draaien en het wordt beter maar de olie schuimt nog wel na draaien aan het stuur en dat betekent veel lucht. Denk deze week nog een aantal keren flink laten draaien. Als we de motor stilzetten begint de pomp direct te schuimen en over te lopen, nu na 3 keer is het ruim minder geworden maar nog niet over:
Tevens de beschermplaat gemonteerd. Daar metrische bouten voor gebruikt die er uiteraard niet in horen maar die er wel in wilden en de draad van de bouten niet beschadigde. Plaat zit nu met 3 van de 4 bouten vast, de 4e kwam niet overeen. Hadden we uit kunnen borenmaar de kap zit echt mooi op de bak en ook stevig vast:
Remleiding was binnen maar de aansluiting past niet..... op de auto heeft deze een verdeelstuk aan de slang zitten voor beide achterremmen, dat heeft de gekochte slang niet:
Morgen maar even achter aan om een andere te krijgen. Verder rechts achter nog de begrenzer van de achterveer vastgezet, deze bleek los te zitten. Kwestie van vastdraaien
Het einde nadert, later meer!
Nog even bezig geweest vanavond; de pomp van de stuurbekrachtiging nog weer flink laten draaien en het wordt beter maar de olie schuimt nog wel na draaien aan het stuur en dat betekent veel lucht. Denk deze week nog een aantal keren flink laten draaien. Als we de motor stilzetten begint de pomp direct te schuimen en over te lopen, nu na 3 keer is het ruim minder geworden maar nog niet over:
Tevens de beschermplaat gemonteerd. Daar metrische bouten voor gebruikt die er uiteraard niet in horen maar die er wel in wilden en de draad van de bouten niet beschadigde. Plaat zit nu met 3 van de 4 bouten vast, de 4e kwam niet overeen. Hadden we uit kunnen borenmaar de kap zit echt mooi op de bak en ook stevig vast:
Remleiding was binnen maar de aansluiting past niet..... op de auto heeft deze een verdeelstuk aan de slang zitten voor beide achterremmen, dat heeft de gekochte slang niet:
Morgen maar even achter aan om een andere te krijgen. Verder rechts achter nog de begrenzer van de achterveer vastgezet, deze bleek los te zitten. Kwestie van vastdraaien
Het einde nadert, later meer!
Re: 1972 Chevrolet C20 patina-look; van aankoop tot keuring!
Volgens mij heb je ook losse verdeelblokjes.
Re: 1972 Chevrolet C20 patina-look; van aankoop tot keuring!
Ik denk zelf ook dat die er zijn. Zal eens op jacht gaan bij de automateriaal zaken en internet.
Dank je
Dank je
Re: 1972 Chevrolet C20 patina-look; van aankoop tot keuring!
Als er grijs kenteken op komt niet,lees maar ff de apk eisen omtrent de cijfer letter combinatie.Ronald50 wrote:Precies, voor blauw gaan we
Re: 1972 Chevrolet C20 patina-look; van aankoop tot keuring!
Ivm het schuim in de stuurpomp, het kan ook zijn dat hij ergens valse lucht aanzuigt waardoor je nog zoveel keer aan je stuur kan draaien als je wilt en dat het schuim zal blijven komen. Best even de leidingen en koppelingen nazien.
Wat je ook even kan proberen is enkel de voorkant op te krikken en dan draaien aan je stuur van links naar rechts, soms helpt dat ook bij ontluchten.
Wat je ook even kan proberen is enkel de voorkant op te krikken en dan draaien aan je stuur van links naar rechts, soms helpt dat ook bij ontluchten.