Plymouth Sport fury 1971

Show your project car!
Plaats al je updates in 1 topic. (Dus aub geen meerdere topics voor aparte updates die over dezelfde auto gaan)
E.rik
Posts: 92
Joined: Thu Jun 28, 2012 7:39 pm

Re: Plymouth Sport fury 1971 rdw goedgekeurd !

Post by E.rik »

Vandaag met de fury bij de rdw in Zwolle geweest. En met vlag en wimpel geslaagd. Keurmeester was een aardige vent die die dezelfde hobby deelde en het allemaal wel prima vond.

Had ff stress toen het Knipperlicht aan de linker voorzijde het plots niet meer deed toen de verlichting uitstond. Gelukkig geen probleem. Ook de remmen achter werden niet getest evenals de handrem werking. Dat waren juist de punten waarvan ik niet zeker was of ze goed waren, aangezien dit alleen met de hand getest was. :roll:

Ook 18.2 vermelding op kenteken gekregen, keurmeester was van mening dat een grote plaat niet netjes pastte. De hoogte werd trouwens niet gemeten, zoals ik wel eens las. Kan dus mooie blauwe plaatjes bestellen.

Verder reed ie goed 2x 35 km. Groot positief stuurverschil mt de nieuwe fuseekogel. Wel wat stotterig onderin op t laatst, maakt niet uit verder, hele benzine gebeuren gaat toch plaats maken voor lpg.
Zal morgen ff een foto posten van bij de rdw.

Gr,
sjak_brak
oppressing the masses
Posts: 30956
Joined: Thu Jul 22, 2004 11:04 am

Re: Plymouth Sport fury 1971 rdw goedgekeurd !

Post by sjak_brak »

E.rik wrote:Ook 18.2 vermelding op kenteken gekregen, keurmeester was van mening dat een grote plaat niet netjes pastte. De hoogte werd trouwens niet gemeten, zoals ik wel eens las.
In dit geval is de hoogte niet van belang, in de originele plaats voor de plaat past geen normale plaat, dan komt wagen ook in aanmerking voor 18.2.

Maar gefeliciteerd met t kenteken, goed bezig :thumbs: :thumbs:
Streetrod
Posts: 3122
Joined: Sat Mar 19, 2005 8:24 pm

Re: Plymouth Sport fury 1971

Post by Streetrod »

Netjes kun je mooi rijden als het kenteken binnen is.
Ranch73
Posts: 3953
Joined: Tue Jun 29, 2004 1:28 pm

Re: Plymouth Sport fury 1971

Post by Ranch73 »

8) Nice !
Kustom
Posts: 3048
Joined: Tue Feb 03, 2004 7:34 pm

Re: Plymouth Sport fury 1971

Post by Kustom »

Super wagen is het!
Goed bezig!
Leonpluym
Posts: 227
Joined: Sat Jan 10, 2009 6:28 pm

Re: Plymouth Sport fury 1971

Post by Leonpluym »

Proficiat ook!
chevelletje70
Posts: 439
Joined: Mon Apr 11, 2011 6:11 pm

Re: Plymouth Sport fury 1971

Post by chevelletje70 »

Toppie :thumbs: :thumbs:
E.rik
Posts: 92
Joined: Thu Jun 28, 2012 7:39 pm

Re: Plymouth Sport fury 1971

Post by E.rik »

Thnx allemaal :thumbs: ben opgelucht dat dit gedeelte achter de rug is.

Had nog een paar foto's geschoten bij de rdw, aan de achterkant ontbreekt nog het stuk plaatwerk aan de onderkant van de achterbumper, deze zit er inmiddels aan. De bumper moest er voor eraf, k vind het niet vreemd dat de auto's zo zwaar zijn. jemig wat een gewicht voor alleen 1 bumper :D

Vrijdag wezen shoppen bij vogels autogas. Tank (120L) vulslang, leidingen enz. enz. gekocht, alles tot aan de motorruime zeg maar. Verdamper en mixer enz. moet ik nog kopen. Wordt een 425 mixer met een EB Verdamper. ff kijken waar ik die vandaan haal. prijzen bij vogels zijn op zich ook niet heel slecht.

Ga nu dus eerst aan de slag om de lpg spullen in te bouwen. Denk dat ik hem daarna een paar maand stal tot de pekelzooi weer van de wegen is. daarna definitief ombouwen naar lpg.

Image
Image
Image

Gr,
Ranch73
Posts: 3953
Joined: Tue Jun 29, 2004 1:28 pm

Re: Plymouth Sport fury 1971

Post by Ranch73 »

:thumbs: en idd prijzen zijn daar netjes,wellicht heeft Sjak nog e.a. liggen? succes met inbouwen !
JaapMopar
Posts: 152
Joined: Mon Dec 19, 2011 7:24 pm

Re: Plymouth Sport fury 1971

Post by JaapMopar »

Heb mijn installatie ook bij vogels gehaald, goeie zaak ja. Waarom heb je niet meteen verdamper en mixer erbij gekocht?
E.rik
Posts: 92
Joined: Thu Jun 28, 2012 7:39 pm

Re: Plymouth Sport fury 1971

Post by E.rik »

Als hollander probeer ik natuurlijk zo weinig mogelijk uit te geven :D bij vogels kunnen ze geen kleppenplaat leveren. Heb een adresje op mp. Die een set aanbied. Dus mixer, verdamper, kleppenplaat enz enz. Maar daar zitten dan weer een paar andere kleinigheden niet bij. Ben dus ff zoekende waar en bij wie het het makkelijkst kopen is
JaapMopar
Posts: 152
Joined: Mon Dec 19, 2011 7:24 pm

Re: Plymouth Sport fury 1971

Post by JaapMopar »

Ik heb alles bij vogels gehaald als pakketprijs en de kleppenplaat bij Sjak gekocht. Heb je al een 4-barrel intake?
Ik namelijk niet, ben die nu aan het wisselen
E.rik
Posts: 92
Joined: Thu Jun 28, 2012 7:39 pm

Re: Plymouth Sport fury 1971

Post by E.rik »

Sjak heeft momenteel geen handel. Ik dacht wel een 4 barrel te hebben, dan heb je toch gewoon 4 gaten in je intake zitten ipv 2?? Stel dat ik dit nu niet heb? Moet er dan eerst een 4 barrel intake op voordat de kleppenplaat past ofzo?
JaapMopar
Posts: 152
Joined: Mon Dec 19, 2011 7:24 pm

Re: Plymouth Sport fury 1971

Post by JaapMopar »

4 gaten is 4 barrel idd. En ja, een 425 mixer moet op een 4 barrel ;) (Meer vroaaap :D ) Maar mocht je die niet hebben moet je die zo kunnen vinden, ik had m ook na een paar dagen gevonden via een forum lid.
E.rik
Posts: 92
Joined: Thu Jun 28, 2012 7:39 pm

Re: Plymouth Sport fury 1971

Post by E.rik »

Haha dank je, ik zal eens kijken wat er op zit, ik wil natuurlijk maximaal vroaaapp. 8) Heb jij ook gedacht aan wat grotere lpg leidingen. Zelf heb ik alles in 8mm ipv 6mm gekocht. Bij 6mm werkt de boel ook afgeknepen.

Kan trouwens bij vogels alsnog terecht voor de motorset ( mixer, verdamper en toebehoren) voor t geld van de setprijs. Moet dan alleen nog een kleppenplaat, luchtfilter en adapterbeugel voor de gaskabel elders kopen.
Post Reply