greetz Ep
ziet er ook niet verkeerd uitFamke wrote:Ja ik ben ook erg benieuwd! En zo'n rondreis spreekt me ook erg aan maar wil eigenlijk gaan sparen om naar Canada te gaan, daar hebben ze Challenge 255, ik wil daar echt 'n x naar toe, das een groot spektakel met Amerikaanse Trucks waar ze 'speed' wedstrijden mee houden...wat dat betreft ben ik bijna nog gekker op de oude American Trucks dan op de andere oude American cars, maarja...heb 't geld er niet voor om 1 aan te schaffen, haha, dus dan maar 'n x naar Canada om dat bij te wonen.
http://www.challenge255.com/en/
Laten ze het maar niet horen in Zwolle29er Hot Rod wrote:ik ga vanaf 2006 naar de Eagles
greetz Ep
Tip: kijk op dinsdagochtend, zo'n 3 a 4 maand voordat je zou willen gaan op de ticketsites. Plan bij bijvoorbeeld cheaptickets een datum en kijk dan bij het +3/-3 schema. Het kan soms echt een stuk goedkoper dan…Famke wrote:Hahaha, dat bedoel ik! 8)
Maarja, retour kost iets van 1000,00...
lowrida wrote:Nog een nachtje doorgehaald (die waren anders niet zo lang) bij de 'raggare' club op hun moonshine met
appelsap! Damm wat gaat dat hard, 40 tot 60% alcohol... daar krijg je de vliegen wel mee van je koplampen
afhehehe