Midmount turbo project
Re: Midmount turbo project
Anders even creabea doen met plexiglas en een verfstripper.
Je plexiglas warm maken en over het deksel laten zakken. Lekker aandrukken zodat het goed de vorm krijgt. En langere boutjes zoeken.
Het is maar een idee, maar ik heb mooie dingen gezien in computercasemoddingwereld.
Je plexiglas warm maken en over het deksel laten zakken. Lekker aandrukken zodat het goed de vorm krijgt. En langere boutjes zoeken.
Het is maar een idee, maar ik heb mooie dingen gezien in computercasemoddingwereld.
Re: Midmount turbo project
Er gaaf zo'n deksel, maar waar zit de vulplug ?
-
- Posts: 7963
- Joined: Fri Feb 06, 2004 8:24 pm
Re: Midmount turbo project
Niet. Dus originele plug gebruiken.
-
- Posts: 3060
- Joined: Mon Mar 01, 2010 11:10 pm
Re: Midmount turbo project
Precies, zijkant van het diff. huis
Re: Midmount turbo project
ow , ben een ander type as gewend waar deze juist op de deksel zit.
Re: Midmount turbo project
Ziet er wel grappig uit, had het nog nooit in het "echt" gezien.
-
- Posts: 7963
- Joined: Fri Feb 06, 2004 8:24 pm
Re: Midmount turbo project
Nu met wat geluid en klinkt toch beter als zonder dempers.
http://youtu.be/9slPSRSwrRM
http://youtu.be/suqJgXi5ndM
http://youtu.be/9slPSRSwrRM
http://youtu.be/suqJgXi5ndM
-
- Posts: 7963
- Joined: Fri Feb 06, 2004 8:24 pm
Re: Midmount turbo project
Lekker, 1 week voor Zandvoort besluit de 4L80E bak alleen maar bij 6000 rpm over te schakelen van 1-2, ook bij normaal optrekken tenzij je gas los laat dan schakelt hij wel over, de rest doet het goed.
Volgens mijn ATSG manual ligt het aan de 2 speedsensors of deze manifold switch rechtsonder in beeld
Na alle draden bekeken te hebben op bruek of losse stekkers, besloten om alle 3 die dingen te vervangen, heb nu geen tijd meer om het 1 van het ander uit te sluiten.
Volgens mijn ATSG manual ligt het aan de 2 speedsensors of deze manifold switch rechtsonder in beeld
Na alle draden bekeken te hebben op bruek of losse stekkers, besloten om alle 3 die dingen te vervangen, heb nu geen tijd meer om het 1 van het ander uit te sluiten.
Re: Midmount turbo project
damn, en? schakelt weer goed?
-
- Posts: 7963
- Joined: Fri Feb 06, 2004 8:24 pm
Re: Midmount turbo project
Nog 1 dag wachten op parts.
En dan ergens in die 65 urige werkweek installeren en testen
En dan ergens in die 65 urige werkweek installeren en testen
Re: Midmount turbo project
Je weet het , als je hulp nodig hebt, laat maar wetenPavement Pounder wrote:Nog 1 dag wachten op parts.
En dan ergens in die 65 urige werkweek installeren en testen
-
- Posts: 7963
- Joined: Fri Feb 06, 2004 8:24 pm
Re: Midmount turbo project
Zo richting Zandvoort American day mijn 4L80E aan barrels gereden, nou ja liever tijdens cruise dan volgas op de baan.
Het zat er een keer aan te komen voor een standaart bak.
Nu tijdelijk een gebruikte bak eronder die overgens goed werkt, maar voorlopig even niet volgas.
Ik ga zelf mijn oude bak uit elkaar trekken en zien of ik het zelf kan reviseren en upgraden.
Maar eerst een steun maken zodat ik hem in mijn engine stand kan hangen en rond draaien.
Het zat er een keer aan te komen voor een standaart bak.
Nu tijdelijk een gebruikte bak eronder die overgens goed werkt, maar voorlopig even niet volgas.
Ik ga zelf mijn oude bak uit elkaar trekken en zien of ik het zelf kan reviseren en upgraden.
Maar eerst een steun maken zodat ik hem in mijn engine stand kan hangen en rond draaien.
Re: Midmount turbo project
cool! houd ons op de hoogte en suc6
-
- Posts: 3060
- Joined: Mon Mar 01, 2010 11:10 pm
Re: Midmount turbo project
Die pijpjes lopen door het oliecarter heen voor de koeling?
Wel mooi dat je lekker je eigen ruimte heb om te knutselen
Wel mooi dat je lekker je eigen ruimte heb om te knutselen
-
- Posts: 7963
- Joined: Fri Feb 06, 2004 8:24 pm
Re: Midmount turbo project
Ja van Derale