http://www.carid.com/1966-chevy-impala- ... -switches/
Niet zo duur...
mijn Chevy Impala uit '66
-
- Posts: 4280
- Joined: Wed May 04, 2005 3:38 pm
Re: mijn Chevy Impala uit '67 --> '66 dus..
bedankt voor je tip!!
maarrrrrrrrrr ik krijg em op de een of andere reden niet besteld.. zo gauw ik wil betalen via paypal loopt de site vast
maarrrrrrrrrr ik krijg em op de een of andere reden niet besteld.. zo gauw ik wil betalen via paypal loopt de site vast
Re: mijn Chevy Impala uit '67 --> '66 dus..
vandaag begonnen met inbouw van de compressor om de auto van binnenuit te kunnen laten zakken en stijgen ipv het ventiel achter de kentekenplaat.
het gekochte spul:
pomp een plekkie gegeven:
bedieningspaneel een plekkie gegeven:
hij kan in totaal 4,5 cm zakken/stijgen.
het gekochte spul:
pomp een plekkie gegeven:
bedieningspaneel een plekkie gegeven:
hij kan in totaal 4,5 cm zakken/stijgen.
Re: mijn Chevy Impala uit '66
zo inmiddels weer een half jaar verder.
er is een andere motor ingekomen.
283 eruit en een 350 met TH350 erin.
dit is nog een heel gedoe geweest daar ik ben uitgenodigd geweest door de RDW omdat de koper van mijn blok voor een omkeuring is geweest en er dus een bel ging rinkelen dat dat blok uit mijn auto kwam... en ze dus wilde weten waar mijn blok weer vandaan kwam.
auto is compleet binnenste buiten gekeerd geweest met een forensisch onderzoeker en een politie man van het voertuig identificatie team.
anyway... nieuwe papieren/pasje is binnen en ik kan onbezorgd blijven rijden.
een nieuw blok vroeg ook een nieuw uitlaat aanpassing en dus in eerste instantie sidepipes gemaakt welke onder mijn achterste portieren vandaan kwamen.
hier werd ik na een rit naar Sliedrecht helemaal temmes van en heb dat er meteen daarna weer ondervandaan gesabeld...
man wat een t.ringherrie was dat...
anyways..nu dus zo:
achterste pijpdelen zijn demontabel zodat ik er nog cherrybombs of andersoort dempers op kan zetten mocht de herrie te heftig zijn.
ik ga in juli naar Zweden en dat ritje wil ik wel enigzins normaal rijden.
er is een andere motor ingekomen.
283 eruit en een 350 met TH350 erin.
dit is nog een heel gedoe geweest daar ik ben uitgenodigd geweest door de RDW omdat de koper van mijn blok voor een omkeuring is geweest en er dus een bel ging rinkelen dat dat blok uit mijn auto kwam... en ze dus wilde weten waar mijn blok weer vandaan kwam.
auto is compleet binnenste buiten gekeerd geweest met een forensisch onderzoeker en een politie man van het voertuig identificatie team.
anyway... nieuwe papieren/pasje is binnen en ik kan onbezorgd blijven rijden.
een nieuw blok vroeg ook een nieuw uitlaat aanpassing en dus in eerste instantie sidepipes gemaakt welke onder mijn achterste portieren vandaan kwamen.
hier werd ik na een rit naar Sliedrecht helemaal temmes van en heb dat er meteen daarna weer ondervandaan gesabeld...
man wat een t.ringherrie was dat...
anyways..nu dus zo:
achterste pijpdelen zijn demontabel zodat ik er nog cherrybombs of andersoort dempers op kan zetten mocht de herrie te heftig zijn.
ik ga in juli naar Zweden en dat ritje wil ik wel enigzins normaal rijden.