Totale kosten importeren

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Post Reply
FritsVrolijk
Posts: 1671
Joined: Sat May 06, 2017 7:19 pm

Re: Totale kosten importeren

Post by FritsVrolijk »

Renev wrote: Sat Jun 10, 2017 9:32 pm Een ding is zeker, sinds Frits hier op het forum zit is er wel weer wat leven in de brouwerij.
Bedankt Frits :thumbs:
Nou ik moet eerlijk zeggen dat het me verbaast hoeveel topics er hier zomaar zonder antwoord dood bloeden heel raar


Of mensen zijn met een project bezig stellen 100 vragen en ineens hopsa stil is het :o


Gewoon iemand niet bedanken voor een antwoord of naar drie vragen niks meer laten horen


Het lijkt me toch juist leuk alles te weten over je Pick up en een beetje te kletsen hier of mensen te helpen


Maar wie ben ik zei de gek zegt u het maar :D


En ff serieus wat is een Vleesbroek onderbroek oke maar Vleesbroek :eek:


Heb nog genoeg vragen tot mijn Pick up apk keuring vrij is haha
Renev
Posts: 1886
Joined: Sun Feb 24, 2008 12:29 pm

Re: Totale kosten importeren

Post by Renev »

Hahahaha Wilf bedoeld Facebook, dat is hipper dan een ouderwets forum ;)

En idd heel veel topics bloeden gewoon dood, zeker als er een probleem is/was wat opgelost is.
Op zich ook wel een beetje logisch natuurlijk.

En projecten vallen ook vaak stil om verschillende reden, soms geld soms een scheiding of gewoon geen zin meer of het niet meer zien zitten komt ook best vaak voor.
FritsVrolijk
Posts: 1671
Joined: Sat May 06, 2017 7:19 pm

Re: Totale kosten importeren

Post by FritsVrolijk »

Snap het allemaal maar iemand niet bedanken voor gedane moeite is wel erg suf

Maar dat is mijn mening en wie ben ik zei de gek

En Facebook daar wil je toch niet gezien worden met je Pick up ja ff foto en weg wezen daar



Ja hoop dat mijn Project een projectje blijft haha en geen Project gaat worden waar van je op het eind denkt shit me spaar geld is op


Ga nu even kijken waar het schip uithangt dat mijn Truckie op het dek heeft staan


Truste voor straks en een fijne Zondag
Renev
Posts: 1886
Joined: Sun Feb 24, 2008 12:29 pm

Re: Totale kosten importeren

Post by Renev »

Thanx van hetzelfde :thumbs:
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: Totale kosten importeren

Post by Texas Boy »

FritsVrolijk wrote: Sat Jun 10, 2017 10:31 pmEn Facebook daar wil je toch niet gezien worden met je Pick up ja ff foto en weg wezen daar

Waarom, heb een leuk groepje daar gestart, zoek maar eens naar De Amerikaan ;)
hemi
Posts: 633
Joined: Sun May 02, 2010 7:52 pm

Re: Totale kosten importeren

Post by hemi »

Texas Boy wrote: Sun Jun 11, 2017 7:38 am Waarom, heb een leuk groepje daar gestart, zoek maar eens naar De Amerikaan ;)

Het idee van facebook is leuk maar ik ben nogal gehecht aan mijn privacy dus voor mij geen facebook en whatsapp ;)
FritsVrolijk
Posts: 1671
Joined: Sat May 06, 2017 7:19 pm

Re: Totale kosten importeren

Post by FritsVrolijk »

Ga ik doen Texas maar jij bent hier toch ook gewoon aanwezig met goede info om mensen te helpen .

En privacy ben ik al lang vergeten zeker in deze gekke tijd wat je niet wil delen met de massa gewoon niet op het net zetten .


Heb niet zoveel te verbergen buiten me pincode en me bierbuikje
FritsVrolijk
Posts: 1671
Joined: Sat May 06, 2017 7:19 pm

Re: Totale kosten importeren

Post by FritsVrolijk »

Ga ik doen Texas maar jij bent hier toch ook gewoon aanwezig met goede info om mensen te helpen .

En privacy ben ik al lang vergeten zeker in deze gekke tijd wat je niet wil delen met de massa gewoon niet op het net zetten .


Heb niet zoveel te verbergen buiten me pincode en me bierbuikje
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: Totale kosten importeren

Post by Texas Boy »

Je kan ook op Facebook aanwezig zijn zonder dat je privé leven openbaar is en vind het zonde dat fora's langzaam verdwijnen, ze zijn handiger met veel dingen, Facebook is snel maar daardoor verdwijnt ook veel snel weer naar achtergrond en moeilijk om info weer terug te vinden.
hemi
Posts: 633
Joined: Sun May 02, 2010 7:52 pm

Re: Totale kosten importeren

Post by hemi »

Ik wil niet te veel offtopic gaan maar ik geen standaard Android op mijn telefoon maar een custom OS die mijn privacy in de gaten houden en de apps van facebook en whatsapp zijn gewoon spyware.
Ik heb niks te verbergen maar als er iemand constant door m'n raam naar binnen kijkt stuur ik hem ook weg.
Verder is facebook wel ideaal om contact te houden met mensen in het buitenland en om foto's te delen enzo, dat is zeker waar.
FritsVrolijk
Posts: 1671
Joined: Sat May 06, 2017 7:19 pm

Re: Totale kosten importeren

Post by FritsVrolijk »

Snap je helemaal het is ook een raar idee dat iedereen je kan bekijken en sommige mensen denderen ook door op Facebook alles maar posten gaat nergens over


Sta vanaf dag een ook niet met me echte gegevens op het internet als je die intypt komt er niks nada nul over mij tevoorschijn


Ken zelfs mensen die in de ziektewet lopen en vervolgens op Facebook leuk vertellen dat ze in een pretpark zijn geweest haha hoe dom kun je zijn


EN heb verder ook geen 100 vrienden op FaceBook een paar mensen en das meer dan genoeg heb in het echte leven ook maar twee vrienden en dat is genoeg :P


Ben zelf meer een YouTube man daar leer je ook een hoop en heb je ook nog levende beelden met geluid meer mijn ding
Wilf
Posts: 10555
Joined: Sun May 30, 2004 4:22 pm

Re: Totale kosten importeren

Post by Wilf »

Nou ben ik zeker niet de allerjongste maar Facebook is geweest. Het bestaat alleen nog maar uit 35+ en bedrijven, en beiden zitten er alleen nog maar op omwille van FoMO. Bovendien is het verslavend: er zijn maar weinig mensen die minder dan 1 keer per week op Facebook zitten en scrollen door de timeline wordt een gewoonte. Ik zie het elke ochtend en middag in de trein onder de 35+ers. Ik had het zelf ook. En cold turkey is echt geweldig; ineens heb ik overal tijd voor.

[/offtopic]
hemi
Posts: 633
Joined: Sun May 02, 2010 7:52 pm

Re: Totale kosten importeren

Post by hemi »

Ik kreeg ruzie toen ik cold turkey m'n facebook verwijderde.
Allemaal boze mensen die mij gingen appen en bellen om te vragen waarom ik ze geblokkeerd had op facebook.
Ze hadden toch niks verkeerd gedaan of gezegd?
FritsVrolijk
Posts: 1671
Joined: Sat May 06, 2017 7:19 pm

Re: Totale kosten importeren

Post by FritsVrolijk »

Ach ja iedereen moet maar zien wat hij of zij doet zolang ze andere niet lastig vallen


Heb ook niet veel met FaceBook mijn vriendin hangt er ook veel rond ze kijkt maar wat ze doet

Soms alleen lastig dat ze er plaatjes op gooit waar ik dan ook opsta en denk moet dat nou die achterlijke foto
sjak_brak
oppressing the masses
Posts: 30956
Joined: Thu Jul 22, 2004 11:04 am

Re: Totale kosten importeren

Post by sjak_brak »

hemi wrote: Sun Jun 11, 2017 9:25 am Verder is facebook wel ideaal om contact te houden met mensen in het buitenland en om foto's te delen enzo, dat is zeker waar.
Dat kan veel makkelijker met email oid. En als je foto's liever op een site hebt, er zijn genoeg andere sites waar je foto's kan delen, en je vaak ook nog beter kan aangeven wie wel en niet kan meespieken.

Daarnaast is de layout van facebook beroerder dan een 3-jarig mongooltje in 3 minuten had kunnen bedenken.

Facebook is leuk voor de feitelijke gebruikers, nl de big-data-verzamelaars, maar voor degenen die hun meuk daar posten....
Post Reply