chevrolet hot rot 1936

Show your project car!
Plaats al je updates in 1 topic. (Dus aub geen meerdere topics voor aparte updates die over dezelfde auto gaan)
Wilf
Posts: 10555
Joined: Sun May 30, 2004 4:22 pm

Re: chevrolet hot rot 1936

Post by Wilf »

Je moet soms ook een beetje geluk hebben; als je relatie, gezondheid, huis, werk, stalling of je interesses veranderen of stoppen wordt het soms ook een uitdaging. Alleen diegene die er mee (moet) stop(pen)/t weet de reden, de rest is speculatie. Gaat ons ook niks aan.
FritsVrolijk
Posts: 1671
Joined: Sat May 06, 2017 7:19 pm

Re: chevrolet hot rot 1936

Post by FritsVrolijk »

Of het geld is operderpop
peets airbrush
Posts: 32
Joined: Wed Oct 11, 2017 11:11 pm

Re: chevrolet hot rot 1936

Post by peets airbrush »

Hallo allemaal,
hij staat wel te koop ,omdat ik een soort van genaaid was met de papierwinkel , en de info van chevrolet, die weigerde mij een type verklaring te geven. Dat werd me allemaal even teveel, zeg maar.

Nu heb ik er wel de title erbij weten te krijgen inmiddels en Inderdaad zit het even tegen met de gezondheid..... dus dit is voor mij ook een domper.

Ik heb wat zaken te koop gezet en een aantal projecten hou ik. Als mijn camper verkocht kan, hou ik deze rot hot,...

Heb een aantal motoren al verkocht.

Nu heb ik ook een rat rot pick up gemaakt, deze zit wat tegen,... Hij start heel moeilijk , het lijkt dat hij te veel benzine krijgt,.. zal er een topic van maken met meer info, misschien dat jullie mij kunnen helpen.
Post Reply