Mensen,
Ik heb mijn brandstofpomp vervangen door een Holley 12-834 maar nu zie ik dat deze maar 2 aansluitingen heeft ipv 3 op mij orginele.
Begrijp ik goed dat normaal de pomp zelf een retourleiding heeft naar de tank. En dat ik deze dan kan laten vervallen.
Om het brandstofsysteem dan compleet te maken hoef ik alleen een retour vanaf mijn carburateur naar het "vapour tankje" te maken en dan naar de tank?
Brandstofpomp
Re: Brandstofpomp
Er is geen retour nodig, gewoon de drukleiding naar de carburateur en klaar.
Re: Brandstofpomp
ok dan komt die vapour pot helemaal te vervallen? of moet die nog wel retour naar de tank? ik heb wel een aansluiting voor de vapour line op mijn carburateur zitten namelijk.
-
- Posts: 4631
- Joined: Wed Feb 20, 2008 9:06 pm
Re: Brandstofpomp
die pot is helemaal dikke onzin , dat is een deel van die overdreven emissie zooi uit amerika , net als die idiote air pomp :-) :-)
Re: Brandstofpomp
ok en dop je die uitgang op de carburateur dan gewoon af of hoe moet ik dat zien er zit nu zo'n slangthule op.
-
- Posts: 4631
- Joined: Wed Feb 20, 2008 9:06 pm
Re: Brandstofpomp
gewoon afdoppen , maakt niet uit hoe , ik had er een stukje slang op met een bout er in :-) :-)
Re: Brandstofpomp
Retourleiding naar de tank is wel het mooist ivm koeling & vapor lock maar als je daar geen last van hebt normaliter is het niet strikt noodzakelijk.
Re: Brandstofpomp
Momenteel rijd de auto niet dus daar kan ik weinig over zeggen. destijds was alles nog origineel.