doorzagen of niet?

Show your project car!
Plaats al je updates in 1 topic. (Dus aub geen meerdere topics voor aparte updates die over dezelfde auto gaan)

Doorzagen of niet?

ja zagen.
17
19%
nee niet.
71
81%
 
Total votes: 88

chiel
Posts: 1365
Joined: Tue Jun 22, 2004 10:24 pm

doorzagen of niet?

Post by chiel »

Ik heb een gestrand project staan een 150 3deurs 57er chevy station.
Nu heb ik een pand gekocht en denk er serieus over om de auto overdwars door te zagen en op de gevel te plakken.
Doen of niet?

Image
Image[/img]
Taximan
Posts: 3130
Joined: Tue Feb 03, 2004 5:59 pm

Post by Taximan »

Kweet niet hoe hij eraan toe is, maar een drie deurs wagon is wel bijzonder. Meeste wagons zijn vier deurs. Hij zou wel gaaf staan aan de gevel. Marck Harteveld heeft ook twee halve Roadrunners.
HEMIRAM
Posts: 1861
Joined: Mon Nov 01, 2004 8:10 pm

Post by HEMIRAM »

de zaag er in :!: ik vind het er altijd wel mooi uit zien ,zoeen halfe auto uit de gevel :D :D
Martin71RS
Posts: 2306
Joined: Wed Feb 04, 2004 2:37 pm

Post by Martin71RS »

Ik zou dat toch niet met die wagen doen....waanzinnige modellen om een custom van te maken....

zonde naar mijn mening... ik denk dat je wel een deal met taximan kunt maken... jij een corvette voor aan je gevel... hij de 150..???
Stimpy
Posts: 2034
Joined: Sun Jan 30, 2005 5:10 pm

Post by Stimpy »

Zonde, ik zou het niet doen. Tenzij je natuurlijk gestrand bent omdat de spullen er sneller af vallen dan dat jij ze er aan kan zetten.
themidnightcruiser
Posts: 4564
Joined: Wed Feb 25, 2004 8:35 pm

Post by themidnightcruiser »

Ik zou het ook niet doen, tenzij de body in een dusdanige slechte staat is dat er niks meer van te maken valt, maar zo op het eerste gezicht denk ik wel dat dat meevalt. Je zou er nog wel aardig wat voor kunnen vangen als je hem zou verkopen als projectwagen.
chiel
Posts: 1365
Joined: Tue Jun 22, 2004 10:24 pm

Post by chiel »

Body is redelijk goed gelast en strakgemaakt, is in 2 kleuren gespoten: antraciet en oud-rose. Auto is voor 95% compleet.Sommige dingen zelfs dubbel. Zit geen nl-kent. op. Echter geen tijd en fut om aan zo'n fors project te beginnen.
themidnightcruiser
Posts: 4564
Joined: Wed Feb 25, 2004 8:35 pm

Post by themidnightcruiser »

chiel wrote:Body is redelijk goed gelast en strakgemaakt, is in 2 kleuren gespoten: antraciet en oud-rose. Auto is voor 95% compleet.Sommige dingen zelfs dubbel. Zit geen nl-kent. op. Echter geen tijd en fut om aan zo'n fors project te beginnen.
In dat geval zou ik het zeker niet doen! Dan zou ik hem voor een mooie prijs van de hand doen en maak je iemand anders er misschien wel heel erg blij mee. Zo een halve auto aan de muur is natuurlijk ook leuk, maar erin rijden is nog 100X leuker. Maar goed, zo denk ik er over! :!:
TireShredder
Posts: 1643
Joined: Tue Oct 11, 2005 8:18 am

Post by TireShredder »

themidnightcruiser wrote:[..]


In dat geval zou ik het zeker niet doen! Dan zou ik hem voor een mooie prijs van de hand doen en maak je iemand anders er misschien wel heel erg blij mee. Zo een halve auto aan de muur is natuurlijk ook leuk, maar erin rijden is nog 100X leuker. Maar goed, zo denk ik er over! :!:
Wat hij zei.
mustang65
Posts: 1176
Joined: Wed Feb 04, 2004 12:01 pm

Post by mustang65 »

deze houden en van die polyester halve auto's kopen die zijn daar speciaal voor gemaakt ;-)
akkemie
Posts: 5126
Joined: Thu Apr 29, 2004 9:52 pm

Post by akkemie »

chiel wrote:Body is redelijk goed gelast en strakgemaakt, is in 2 kleuren gespoten: antraciet en oud-rose. Auto is voor 95% compleet.Sommige dingen zelfs dubbel. Zit geen nl-kent. op. Echter geen tijd en fut om aan zo'n fors project te beginnen.

:idea: dat is toch zonde man.
Ga dan eens bij rooie ben of een andere sloop kijken voor iets aan die muur.
Angus

Re: doorzagen of niet?

Post by Angus »

chiel wrote:Ik heb een gestrand project staan een 150 3deurs 57er chevy station.
Nu heb ik een pand gekocht en denk er serieus over om de auto overdwars door te zagen en op de gevel te plakken.
Doen of niet?

http://www.loader.dds.nl/plaatjes3/belair/06.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v284/ ... eelstr.jpg[/url]

verkoop het project en koop een sloper........en hang die aan de muur.
strip de auto verkoop alles ...............en hang hem aan de muur

verder gewoon doen
chiel
Posts: 1365
Joined: Tue Jun 22, 2004 10:24 pm

Post by chiel »

akkemie wrote:[..]



:idea: dat is toch zonde man.
Ga dan eens bij rooie ben of een andere sloop kijken voor iets aan die muur.
Kijk al 23 jaar bijna elke dag op de sloop :arrow: http://www.vdbraak.nl
echter vind dit toch wel een super mooi model.
Ed
Posts: 5031
Joined: Wed Feb 04, 2004 8:46 pm

Post by Ed »

Mooi Pand, laat maar heel.......doodzonde.
Er staat genoeg, achter het hek. Neem lekker een ouwe vw bus.
chiel
Posts: 1365
Joined: Tue Jun 22, 2004 10:24 pm

Post by chiel »

mustang65 wrote:deze houden en van die polyester halve auto's kopen die zijn daar speciaal voor gemaakt ;-)
Kost 1460 euro is 317cm :( en vind ik er niet uitzien:
Image
Post Reply