de tank: Imperial LeBaron 4-deurs hardtop.(tekoop, zie p4)
de tank: Imperial LeBaron 4-deurs hardtop.(tekoop, zie p4)
OKe,
ik ben er n tijdje mee bezig geweest, maar, ik heb mn olds knap kunnen verkopen, en deze Imperial kunnen kopen (heeft verder niet publiek te koop gestaan)
t is best n apart ding, niet echt loaded met opties, maar goed.
dit vond ik zoal:
-electrische raampjes, ventwindows wel manueel
-4 (!) vuuraanstekers
-koplampkleppen
-sequentiele achter-knipperlichten
-dubbel uitlaatsysteem met RVS dempers
-LPG hangt dr ook al in
heb m vandaag met groene platen (geleend van mn werkgever) naar mn werk gereden. daar zal ie een dezer dagen gekeurd worden. apk is nl al vrij lang verlopen.
bedrading moet ook nagekeken worden, lichtsterkte achterlichten verschilt nogal, en dash en metertjes klopt niks van (dimmer voor dash werkt op n domelampje)
verder zitten dr wat trillingkjes cq resonanties in t ding, vooral boven de 90 km/u.
ook moeten de remmen even nagekeken worden, volgens mij zit dr wat lucht in
en dan t ergste, bekleding van de voorbank is helemaal maar dan ook helemaal naar zn mallemoer. drom ligt dr nu ook een kleed overheen.
dus bij dezen gezocht goede donkerblauwe bekleding
ik zal niet verder doorlullen maar verdergaan met iets wat mensen graag willen zien, namelijk de foto's. let wel dezen heb ik genomen, toen ik m bekeek, een tijd terug, en dr zitten paar foto's van de vorige eigenaar tussen.
De voorkant:
nog n keer de voorkant:
achterkant:
kofferbak:
de zijkant:
dr zit dus nog wel iets werk aan.
motor en bak zijn wel mooi droog van onderen. net als de achteras. ben helemaal onder de wagen door geweest, nergens iets van wat leek op roest kunnen vinden
ding is gewoon hard.
groetjes frans
ik ben er n tijdje mee bezig geweest, maar, ik heb mn olds knap kunnen verkopen, en deze Imperial kunnen kopen (heeft verder niet publiek te koop gestaan)
t is best n apart ding, niet echt loaded met opties, maar goed.
dit vond ik zoal:
-electrische raampjes, ventwindows wel manueel
-4 (!) vuuraanstekers
-koplampkleppen
-sequentiele achter-knipperlichten
-dubbel uitlaatsysteem met RVS dempers
-LPG hangt dr ook al in
heb m vandaag met groene platen (geleend van mn werkgever) naar mn werk gereden. daar zal ie een dezer dagen gekeurd worden. apk is nl al vrij lang verlopen.
bedrading moet ook nagekeken worden, lichtsterkte achterlichten verschilt nogal, en dash en metertjes klopt niks van (dimmer voor dash werkt op n domelampje)
verder zitten dr wat trillingkjes cq resonanties in t ding, vooral boven de 90 km/u.
ook moeten de remmen even nagekeken worden, volgens mij zit dr wat lucht in
en dan t ergste, bekleding van de voorbank is helemaal maar dan ook helemaal naar zn mallemoer. drom ligt dr nu ook een kleed overheen.
dus bij dezen gezocht goede donkerblauwe bekleding
ik zal niet verder doorlullen maar verdergaan met iets wat mensen graag willen zien, namelijk de foto's. let wel dezen heb ik genomen, toen ik m bekeek, een tijd terug, en dr zitten paar foto's van de vorige eigenaar tussen.
De voorkant:
nog n keer de voorkant:
achterkant:
kofferbak:
de zijkant:
dr zit dus nog wel iets werk aan.
motor en bak zijn wel mooi droog van onderen. net als de achteras. ben helemaal onder de wagen door geweest, nergens iets van wat leek op roest kunnen vinden
ding is gewoon hard.
groetjes frans
Last edited by Bobyrix on Thu Jan 24, 2008 10:37 pm, edited 7 times in total.
Re: De vervanger voor mn olds: de Imperial LeBaron 4-deurs hardt
dat is allemaal standaard, behalve de dubbele uitlaat (die is van EPS als ik t goed heb)Bobyrix wrote:niet echt loaded met opties, maar goed.
dit vond ik zoal:
-electrische raampjes, ventwindows wel manueel
-4 (!) vuuraanstekers
-koplampkleppen
-sequentiele achter-knipperlichten
-dubbel uitlaatsysteem met RVS dempers
Re: De vervanger voor mn olds: de Imperial LeBaron 4-deurs hardt
Het word steeds mooier met al die imperials op de weg 8)
Re: mn nieuwe project: Imperial LeBaron 4-deurs hardtop.
Ben wel blij dat deze wagen uiteindelijk goed terecht is gekomen, volg al ca. 2.5 jaar wat er mee gaande is, zag er een tijd naar uit dat ie gesloopt zou worden.
Re: mn nieuwe project: Imperial LeBaron 4-deurs hardtop.
Gefeliciteerd ermee
Sjak nr. 2
Sjak nr. 2
-
- Posts: 163
- Joined: Sun Apr 01, 2007 9:35 pm
Re: mn nieuwe project: Imperial LeBaron 4-deurs hardtop.
Kijk weer een echte sloep op de weg
Re: mn nieuwe project: Imperial LeBaron 4-deurs hardtop.
mooi formaatje idd 8)
-
- Posts: 4280
- Joined: Wed May 04, 2005 3:38 pm
Re: mn nieuwe project: Imperial LeBaron 4-deurs hardtop.
Waarom een harde wagen slopen vraag ik me wel eens af
Gefeliciteerd ermee en succes met alle werkzaamheden
Gefeliciteerd ermee en succes met alle werkzaamheden
Re: mn nieuwe project: Imperial LeBaron 4-deurs hardtop.
silentchaos wrote:Waarom een harde wagen slopen vraag ik me wel eens af
-
- Posts: 1643
- Joined: Tue Oct 11, 2005 8:18 am
Re: mn nieuwe project: Imperial LeBaron 4-deurs hardtop.
Mooie bak, succes met de werkzaamheden en je examen! 8)
Re: mn nieuwe project: Imperial LeBaron 4-deurs hardtop.
Toen ik begin 2005 bezig was met mijn Imperial stond deze 69er ernaast.silentchaos wrote:Waarom een harde wagen slopen vraag ik me wel eens af
Ook te koop, maar in een compleet verwaarloosde staat, te vies om an te raken, laat staan om in te zitten. Liep ook niet, en stond al erg lang stil. Is daarna doorgegaan naar een handelaar in Schiedam, die heeft m iets gefatsoeneerd. Een jongen in Amsterdam heeft m gekocht en dr een hoop aan gedaan. Wegens omstandheden moest hij m dit najaar verkopen en hij vroeg of ik interesse had. Zelf had ik er even geen plaats voor, en wist dat Frans ook zoiets zocht, dus hem de gegevens gestuurd van die gozer.