AJ`s autobody - caprice lowrider

Show your project car!
Plaats al je updates in 1 topic. (Dus aub geen meerdere topics voor aparte updates die over dezelfde auto gaan)
perry
Posts: 619
Joined: Sun Sep 07, 2008 12:11 am

Re: AJ`s autobody - caprice lowrider

Post by perry »

is er binnekort geen open dag ,kunne we allemaal een keer kome kijke? :D
29er Hot Rod
Posts: 1716
Joined: Sun Jan 27, 2008 11:10 pm

Re: AJ`s autobody - caprice lowrider

Post by 29er Hot Rod »

perry wrote:is er binnekort geen open dag ,kunne we allemaal een keer kome kijke? :D
doe dat maar met lekker weer man, kom ik ook met de Low '63 ff de straat scrapen :D .....

greetz Ep
olof
Posts: 1296
Joined: Tue Feb 02, 2010 3:29 pm

Re: AJ`s autobody - caprice lowrider

Post by olof »

dikke dikke shit man....!!

mooi werk en naar mijn menig in goede verhouding!!Zet hem gauw op je site zou ik zeggen!!

p.s. prachtige werkplaats...!!!!

grtz,
Joost....
Posts: 2329
Joined: Wed Feb 04, 2004 9:42 am

Re: AJ`s autobody - caprice lowrider

Post by Joost.... »

olof wrote:dikke dikke shit man....!!

mooi werk en naar mijn menig in goede verhouding!!Zet hem gauw op je site zou ik zeggen!!

p.s. prachtige werkplaats...!!!!

grtz,


dubbel thanks :lol:

Image
SuperSport
Posts: 1163
Joined: Sat Jan 30, 2010 8:31 pm

Re: AJ`s autobody - caprice lowrider

Post by SuperSport »

Het regent daar wel altijd :D

Super mooie auto hoop hem eens in het echt te zien

Mvg Ate
lowrida
Posts: 1551
Joined: Sun Sep 20, 2009 11:02 pm

Re: AJ`s autobody - caprice lowrider

Post by lowrida »

SuperSport wrote:Het regent daar wel altijd :D
En erg plaatselijk ook nog! :D
Gerwin
Posts: 1481
Joined: Sat May 05, 2007 8:20 pm

Re: AJ`s autobody - caprice lowrider

Post by Gerwin »

perry wrote:
doe dat maar met lekker weer man, kom ik ook met de Low '63 ff de straat scrapen :D .....

greetz Ep
wacht je ff in de buurt van Hoogeveen? (of meppel als je via de A28 gaat) dan kom ik daar wel heen met de 78er 8)
maui
Posts: 1145
Joined: Fri Oct 01, 2004 12:37 pm

Re: AJ`s autobody - caprice lowrider

Post by maui »

super!
Bassie
Posts: 1431
Joined: Mon Jul 04, 2005 11:33 pm

Re: AJ`s autobody - caprice lowrider

Post by Bassie »

Gerwin wrote: wacht je ff in de buurt van Hoogeveen? (of meppel als je via de A28 gaat) dan kom ik daar wel heen met de 78er 8)

Gezellig een mééééééééé'ting :?: Kom ik ook wel ff na de buurt van hoogeveen, wanneer :D
Joost....
Posts: 2329
Joined: Wed Feb 04, 2004 9:42 am

Re: AJ`s autobody - caprice lowrider

Post by Joost.... »

Er hoeft niet speciaal iets georganiseerd te worden om langs te komen? Iedereen is welkom, we zijn geopend zowieso van maandags t/m vrijdags van 8:30 tot 17:30 en vaak ook zaterdags. Het adres staat op onze website: www.ajs-autobody.nl
Mustangmiep
Posts: 93
Joined: Sun Jan 10, 2010 5:52 pm

Re: AJ`s autobody - caprice lowrider

Post by Mustangmiep »

Net het hele project eens doorgelezen.
Ziet er schitterend uit :thumbsup:
Joost....
Posts: 2329
Joined: Wed Feb 04, 2004 9:42 am

Re: AJ`s autobody - caprice lowrider

Post by Joost.... »

:lol: We zijn werkelijk vereerd met de volgende PM die we zojuist ontvingen. De afzender, die zelf nog nooit zoiets gedaan heeft, wist wel zijn kostbare tijd zo in te delen dat ie deze foto helemaal kon verbouwen. Wij zijn hem heel dankbaar dat hij eventuele flaws voor ons gehighlight heeft en daarop aansluitend goede tips geeft over hoe AJ`s zich voortaan moet profileren. Helaas was de afzender niet man genoeg om dit gewoon aan te kaarten in deze topic die over de desbetreffende auto gaat, waarschijnlijk uit angst dat ook deze poging in zn gezicht backfired.

Beste afzender, hoewel wij je danken voor de zorgen om ons, hebben we na enige gedachtengang hierover geconcludeerd dat deze observaties en tips niet met de beste intenties geformuleerd zijn en waarschijnlijk voortvloeiend uit eerdere bezwaren tegen mijn persoon. Daarom kunnen we je PM niet serieus nemen, echter zijn we niet te beroert enig advies terug te doen. Je bent een verliezer die zich teveel met anderen bemoeit, beschuldigt mensen van zaken waar je je zelf nog meer schuldig aan maakt en meet met meerdere maten.

mvg,

Joost de Graaf
AJ`s autobody & paint




basezum wrote:Na je je nutteloze aanval, even een nuttige.
Wat een prutser ben je, kijk even naar de foto en realiseer ff dat je boven je macht werkt.

zou me maar wat gedeisd houden ;)

Prutser!


Image
perry
Posts: 619
Joined: Sun Sep 07, 2008 12:11 am

Re: AJ`s autobody - caprice lowrider

Post by perry »

jongens,, kappe nou
Joost....
Posts: 2329
Joined: Wed Feb 04, 2004 9:42 am

Re: AJ`s autobody - caprice lowrider

Post by Joost.... »

Die hoop heb ik al opgegeven Perry. Toon me 1 topic waar ik shit begin met hem... Ik kan niks posten op het AAP of deze hater denkt me weer ergens op aan te kunnen vallen. Dit gedrag van hem staat zowieso compleet niet meer in verhouding tot wat er ooit jaren geleden tussen ons is voorgevallen dus dit zal wel zijn manier van afreageren zijn van veel dieper liggende mentale problemen en/of ontevredenheid over zn eigen leven. Heel sneu gedrag waarmee ie enkel zichzelf voor lul zet.
CM
Posts: 3247
Joined: Mon Mar 21, 2005 7:01 pm

Re: AJ`s autobody - caprice lowrider

Post by CM »

de charmes van handwork, anders moet je er een sticker op plakken.
Post Reply