Ik zal mezelf ook even voorstellen..

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
basezum
Posts: 7513
Joined: Mon Sep 06, 2004 9:22 pm

Re: Ik zal mezelf ook even voorstellen..

Post by basezum »

welkom :D
pvz
Posts: 502
Joined: Sat Mar 26, 2011 5:27 pm

Re: Ik zal mezelf ook even voorstellen..

Post by pvz »

Als ik zin en tijd heb zal ik alvast fotos plaatsen van wat ik aan de wagen heb gedaan. :D
Maar dit zal geen project zijn wat in een paar maanden helemaal af is. Er gaat heel veel tijd in zitten en jammer genoeg ook best veel geld.. :( MAAR ik heb er wel weer veel zin in om aan te beginnen!
Joost....
Posts: 2329
Joined: Wed Feb 04, 2004 9:42 am

Re: Ik zal mezelf ook even voorstellen..

Post by Joost.... »

Welkom, echt supergoed bezig op de El Camino :thumbs: Wordt de Ford echt zo custom als in de voorbeeld pics? Kan niet wachten om dat te volgen.
jelron
Posts: 216
Joined: Sat Mar 22, 2008 5:02 pm

Re: Ik zal mezelf ook even voorstellen..

Post by jelron »

He Peter, welkom hier. Jij bent zeker op zn plaats hier met al je kennis en kunde . Zal zeker een super gave ride worden , zeker met wat ik al heb gezien . Alleen jammer dat je hem toch voor jezelf wilt houden :P

Vind , zoals ie er nu al bijstaat een super bak.Maar dat wist je al .

De Bel Air komt , over enige tijd die kant op voor het uitlaat systeem . Maar er moet eerst nog even aan de onderzijde wat gedaan worden alvorens ie die kant op komt .

Groet, Ronnie
pvz
Posts: 502
Joined: Sat Mar 26, 2011 5:27 pm

Re: Ik zal mezelf ook even voorstellen..

Post by pvz »

Joost, Bedankt voor het compliment!
Het is zeker mijn bedoeling om de Ford zo custom te maken. Ik wil onder andere ook een custom grille maken, voorspatborden worden helemaal anders, andere koplampen, zelf bumpers maken, enzovoort, enzovoort.. Eigenlijk alleen de vorm van het dak blijft zoals hij is :lol: Wel wil ik de wagen zo maken dat ik er een stukje mee kan rijden. Veel van die Amerikaanse showwagens zijn puur en alleen gemaakt om er mooi bij te staan maar niet alles werkt op zo´n wagen. (ivm het wegwerken van leidingen, kabels, remreservoirs enzovoort)
pvz
Posts: 502
Joined: Sat Mar 26, 2011 5:27 pm

Re: Ik zal mezelf ook even voorstellen..

Post by pvz »

Ron, Ik hoor het wel wanneer je zover bent. Zit je big brake kit er al op?
Ben erg benieuwd naar je wagen!
jelron
Posts: 216
Joined: Sat Mar 22, 2008 5:02 pm

Re: Ik zal mezelf ook even voorstellen..

Post by jelron »

Nee Peter, alles is nog in de USA . Bij Hans en Bianca ( Texasboy) Er zijn een aantal onderdelen nog niet bij , die komen eerdaags daar in Texas aan , en dan nog naar nederland :(

Dus gaat nog wel even duren eer dat het er op zit.

Groet, Ronnie
Post Reply