leuk Muscle car maandblad

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Post Reply
chevelletje70
Posts: 439
Joined: Mon Apr 11, 2011 6:11 pm

leuk Muscle car maandblad

Post by chevelletje70 »

Hallo iedereen.

Voor iedereen die van muscle car leesvoer houd is het blad van
Hemmings muscle machines wel een aanrader.

kost $60 voor een 2 jarig abonement incl verzendkosten.

wou t even deelen met jullie :D

http://www.hemmings.com/subscribe/subsc ... EBSUB00004
themidnightcruiser
Posts: 4564
Joined: Wed Feb 25, 2004 8:35 pm

Re: leuk Muscle car maandblad

Post by themidnightcruiser »

Ik heb iets van 2 jaar Hemmings gehad, maar ik vond het niks. Allemaal van die restauraties waarbij de originele kleurcoderingen op een originele slangenklem zitten en men de zakkers in het lakwerk laat zitten omdat dit fabrieksorigineel is... :?

Heb nu een abbo op de Hotrod en de Carcraft afgesloten sinds 27-02, maar nog geen blad ontvangen.. :(
chevelletje70
Posts: 439
Joined: Mon Apr 11, 2011 6:11 pm

Re: leuk Muscle car maandblad

Post by chevelletje70 »

Ieder zijn interesses.

Het geld is het niet ik heb 42 euro betaald voor een 2 jarig abonement

Vind ik het niks dan houd het op.

Het word wel eens tijd dat je wat ontvangt.

Helpt een mailtje ook niet dan?
sjak_brak
oppressing the masses
Posts: 30956
Joined: Thu Jul 22, 2004 11:04 am

Re: leuk Muscle car maandblad

Post by sjak_brak »

themidnightcruiser wrote:Heb nu een abbo op de Hotrod en de Carcraft afgesloten sinds 27-02, maar nog geen blad ontvangen.. :(
De hedendaagse Hotrod is leuk als je van sjeffie 350 en ford 5 liter info houdt :p

Zelf lees ik geregeld Collectible Automobile (prachtige foto's en diepgaande artikelen over de historie van modellen en/of voertuig) en verder hoop ouwe jaren 50-60-70 zines. Dan lees je over de auto's zoals ze origineel waren, zonder onzin over periode-correcte clipjes voor de hemelbevestiging of zo :D

Voor projecten/mods vind ik internet-topics boeiender, plus dat het dan vaak makkelijker is om interactie met de bouwer te hebben via mail of forum oid. In de zines ligt de nadruk vaak iets te veel op de parts van de sponsor achter de schermen, en verder weinig info over de technische aspecten die mij interesseren. Tech-info in zines is meestal ook vrij oppervlakkig (en meestal ook niet helemaal onafhankelijk), daarvoor zijn boeken + net geschikter.

Maar ieder zn ding natuurlijk, en sowieso altijd leuk om wat carzines door te bladeren in de verloren uurtjes, zelfs als t niet helemaal mn ding is :)
orange blazer k5
Posts: 321
Joined: Fri Sep 15, 2006 6:42 pm

Re: leuk Muscle car maandblad

Post by orange blazer k5 »

heb ook bijna 4 mnd moeten wachten voor ik m,n eerste Carcraft binnenkreeg. echt snel met verzenden zijn ze niet daar niet a/d andere kant van het water.
arthur
Posts: 1627
Joined: Sun Jun 03, 2007 8:58 am

Re: leuk Muscle car maandblad

Post by arthur »

themidnightcruiser wrote:Ik heb iets van 2 jaar Hemmings gehad, maar ik vond het niks. Allemaal van die restauraties waarbij de originele kleurcoderingen op een originele slangenklem zitten en men de zakkers in het lakwerk laat zitten omdat dit fabrieksorigineel is... :?

Heb nu een abbo op de Hotrod en de Carcraft afgesloten sinds 27-02, maar nog geen blad ontvangen.. :(
gaat wel komen, ik heb al jaren lang abbos afgesloten bij chevyhiperformance (waaronder ook carcraft).

Het komt wel altijd op verschillende datums.
DR Olds
Posts: 8796
Joined: Mon Feb 02, 2004 10:58 pm

Re: leuk Muscle car maandblad

Post by DR Olds »

popular hotrodding.
Post Reply