Oldtimer Verzekering

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Post Reply
Thompson
Posts: 703
Joined: Fri Oct 01, 2010 11:14 am

Re: Oldtimer Verzekering

Post by Thompson »

Hehe you get the point inderdaad :P

Maar Danny, geweldige tip! Net even gebeld en gesproken met een lieftallige dame (ze klonk heel aardig dus heb haar eerst een kans gegeven en niet gelijk naar Frank gevraagd). 1e auto is inderdaad niet verplicht. Minimum leeftijd is eigenlijk 24 maar ze zag het probleem verder niet echt. :D Moet alleen nog even de meldcode doorgeven (inmiddels al aan Bjorn gevraagd) en dan is het rond :) 100 euro/jaar WA verzekerd. 2.5% voor all-risk maar dan moet ik 'm nog even laten taxeren.
DannyL
Posts: 638
Joined: Tue Jan 13, 2009 9:47 am

Re: Oldtimer Verzekering

Post by DannyL »

Rarara waar die dan verzekerd word.... ASR of Europeesche..
Thompson
Posts: 703
Joined: Fri Oct 01, 2010 11:14 am

Re: Oldtimer Verzekering

Post by Thompson »

DannyL wrote:Rarara waar die dan verzekerd word.... ASR of Europeesche..
ASR ;) Want ze zei ow ja ASR zegt eigenlijk minimaal 24 maar daar maken we geen probleem van.
DannyL
Posts: 638
Joined: Tue Jan 13, 2009 9:47 am

Re: Oldtimer Verzekering

Post by DannyL »

Kgeloof dat ik zoiets al meerdere malen had gezegd maargoed... succes ermee!!
SplitWindow
Posts: 3038
Joined: Tue Nov 16, 2010 9:19 pm

Re: Oldtimer Verzekering

Post by SplitWindow »

Thompson wrote:Net even gebeld en gesproken met een lieftallige dame (ze klonk heel aardig dus heb haar eerst een kans gegeven en niet gelijk naar Frank gevraagd). 1e auto is inderdaad niet verplicht. Minimum leeftijd is eigenlijk 24 maar ze zag het probleem verder niet echt. :D Moet alleen nog even de meldcode doorgeven (inmiddels al aan Bjorn gevraagd) en dan is het rond :) 100 euro/jaar WA verzekerd. 2.5% voor all-risk maar dan moet ik 'm nog even laten taxeren.
Gefeliciteerd, ben toch stiekem blij dat het gelukt is :thumbs:
gerrutcamaro
Posts: 1611
Joined: Thu Apr 28, 2011 4:14 pm

Re: Oldtimer Verzekering

Post by gerrutcamaro »

feli, dergelijke tussenpersonen zijn tegenwoordig meer uitzondering dan regel
Chevy Marvin
Posts: 1276
Joined: Fri Jan 02, 2009 8:18 pm

Re: Oldtimer Verzekering

Post by Chevy Marvin »

toch maar ff bellen :P
Thompson
Posts: 703
Joined: Fri Oct 01, 2010 11:14 am

Re: Oldtimer Verzekering

Post by Thompson »

En inmiddels het chassisnummer ontvangen van Bjorn, maandag even bellen om het hopelijk rond te maken als dat in orde is ga ik hem woensdag halen :D
Thompson
Posts: 703
Joined: Fri Oct 01, 2010 11:14 am

Re: Oldtimer Verzekering

Post by Thompson »

En meldcode doorgegeven, krijg morgen de offerte binnen als het goed is (degene die mijn offerte in behandeling heeft (Ingrid) was vandaag afwezig).
Gelijk even printen/ondertekenen/scannen/terugmailen en dan zou het in orde moeten zijn. Wanneer het definitief is zal ik dat uiteraard hier nog even laten weten en zal het ook aan m'n topicstart toevoegen, dan hoeven mensen die dit topic ooit nog teruglezen niet alles door te gaan lezen voor de uiteindelijke oplossing.
DannyL
Posts: 638
Joined: Tue Jan 13, 2009 9:47 am

Re: Oldtimer Verzekering

Post by DannyL »

Thompson wrote:dan hoeven mensen die dit topic ooit nog teruglezen niet alles door te gaan lezen voor de uiteindelijke oplossing.
Vond sommige stukjes nog best geinig hoor ;) of mag niet iedereen weten dat je badmintont :P
Thompson
Posts: 703
Joined: Fri Oct 01, 2010 11:14 am

Re: Oldtimer Verzekering

Post by Thompson »

DannyL wrote: Vond sommige stukjes nog best geinig hoor ;) of mag niet iedereen weten dat je badmintont :P
Ow dat mag iedereen weten hoor. Iedereen mag ook komen kijken en wil tegen iedereen ook wel een potje spelen. Dan denken ze daarna ook altijd ineens niet meer dat het een saaie campingsport is waar je niet moe van wordt ;)

Maar het is gewoon handig voor als mensen de zoekfunctie nog eens gebruiken dat ze gelijk in de TS zien of/hoe het is opgelost.
Post Reply