LS1'02 in een '69 nova

Forum voor Technische vragen over Amerikaanse auto's.
Show no go
Posts: 53
Joined: Sat May 01, 2010 5:25 pm

Re: LS1'02 in een '69 nova

Post by Show no go »

Ik zou kijken of je een kant en klare bedrading kan krijgen eventueel met originele ECU, Dan hoeft er alleen nog maar een + en - en een draadje vanaf het contact op.
Voor het blok en het chassis moet je wel goede massa punten maken, een moderne motor heeft vermogen zat en toch lekker zuinig.
Nick_nl
Posts: 1533
Joined: Sat Nov 13, 2010 5:44 pm

Re: LS1'02 in een '69 nova

Post by Nick_nl »

Gaaf project ! :)
Kun je een inlaatspruitstuk zo omdraaien?
Een nieuwe ls7 is natuurlijk super gaaf en mooi alleen zo stervend duur.
Lennard
Posts: 3520
Joined: Mon Feb 06, 2006 3:57 pm

Re: LS1'02 in een '69 nova

Post by Lennard »

en je moet je ecu toch ook laten unblocken ( als je een orginele gebruikt ) om een anti diefstal beveiliging te omzeilen
Staat erg veel info over ls conversies op het i-net

lijkt mij wel mooi om aan alu 5.3 ( of meer :D ) in me ford capri te leggenm met een 5 of 6 bak er achter :D
alleen nog ff sparen dan en eerst me buick af maken :P

Groeten lennard
krypto
Posts: 271
Joined: Sun Jul 03, 2011 11:45 am

Re: LS1'02 in een '69 nova

Post by krypto »

Nick_nl wrote:Gaaf project ! :)
Kun je een inlaatspruitstuk zo omdraaien?
Een nieuwe ls7 is natuurlijk super gaaf en mooi alleen zo stervend duur.
ja die kan je zo omdraaien alleen de oliedruksensor moet een ander plekje krijgen.
is een sl2 die we hebben in gebouwd.

3 maanden geleden nog een ls7 in gebouwd in een cobra. zelf afgesteld op de rollerbank.
bij de gm performance ecu heb je geen startbelokerring. bij de orginele ecu van een ls1 bijvoorbeeld kan je deze aan of uit zetten vie software. bijvoorbeeld met http://www.efilive.com/

deze COBRA heb ik in 2006 gebouwd met een ls1
Image
Image

en in november ga ik weer beginnen met een mk4 cobra voor een klant met een ls3 of 7 zijn we no niet uit.
vince
Posts: 114
Joined: Sat Mar 13, 2004 8:27 pm

Re: LS1'02 in een '69 nova

Post by vince »

Heb een sloop corvette '02 aangeschaft, nu kan het demonteren beginnen de ECU is denk ik niet meer bruikbaar en de helf van de bedrading is uit de stekker gerukt,dus kan hem niet meer laten lopen in de corvette, nou maar hopen dat hij verder goed is.Als iemand nog interesse heeft in een kaal(beschadigd) chassis met belgische papieren??
Post Reply