remdruk weggevallen camaro 86

Forum voor Technische vragen over Amerikaanse auto's.
akaQ
Posts: 322
Joined: Wed Jun 17, 2009 8:13 pm

Re: remdruk weggevallen camaro 86

Post by akaQ »

dan heb ik druk, tot ik het pendaal loslaat, wegrij en weer indruk, dan valt halverwege het indrukken de druk weg.
Supervaags
Posts: 2835
Joined: Wed Jun 20, 2007 5:45 pm

Re: remdruk weggevallen camaro 86

Post by Supervaags »

en als het al het vacuum zou zijn, dan zou je alsnog niet zomaar door je rem heen moeten kunnen trappen.. ongeacht of je nou wel of geen vacuum hebt (correct me if i'm wrong)

heel raar dit.. als je nou iets "speelt" met het gas in de D veranderd er dan nog iets?

iets zegt mij dat het de HRC is.. maar die heeft inderdaad niks met de stand van de automaat te doen :?
toch beginnen mischien met het systeem helemaal na te lopen op gescheurde leidingen enz..

ik heb sochtends soms wel dat je ff druk op moet bouwen en dat je 2 keer moet trappen, en dan trap je soms 1 keer ook bijna tot op de boden.. maar dat is het dan ook
gert
Posts: 3764
Joined: Sun Mar 28, 2004 7:03 pm

Re: remdruk weggevallen camaro 86

Post by gert »

ik heb er geen verklaring voor helaas.
ik begrijp niet wat het verschil veroorzaakt tussen P en D........
als je nergens remvloeistof verliest, zou ik op goed geluk, de hrc vervangen.
Supervaags
Posts: 2835
Joined: Wed Jun 20, 2007 5:45 pm

Re: remdruk weggevallen camaro 86

Post by Supervaags »

in theorie kan er ook gewoon geen verschil in zitten

feit is wel dat je in de P altijd stilstaat (duh) en in de D het gas loslaat en veel harder op het pedaal trapt en er dus sneller doorheen gaat.

als jij echt beweerd dat je in de P met 2 voeten op de rem kan staan zonder problemen en in de D er meteen doorheengaat.. hoef je de hrc ook niet te vervangen, want dat kan gewoon geen verschil maken.
ik zou dan toch doormiddel van gasgeven oid een verschil proberen op te wekken.

hoe zit het trouwens als je de motor gewoon afzet?
Post Reply