fox extreme cars

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
sansemiano
Posts: 1548
Joined: Thu Dec 16, 2010 4:46 pm

Re: fox extreme cars

Post by sansemiano »

Renev wrote:Heel vaak zelfs, hier in Amersfoort zit een bedrijf dat voor 150,- euro iedere auto afmeld zonder de auto zelfs maar naar binnen te rijden.
Deze mensen doen heel veel zaken met de autohandelaren in de buurt.
maar hoe doen ze dat dan als de rdw computer een herkeuring toewijst?
SplitWindow
Posts: 3038
Joined: Tue Nov 16, 2010 9:19 pm

Re: fox extreme cars

Post by SplitWindow »

Ze wachten tot er een steekproef is geweest, daarna nemen ze het risico en melden een paar wrakken af.
sansemiano
Posts: 1548
Joined: Thu Dec 16, 2010 4:46 pm

Re: fox extreme cars

Post by sansemiano »

SplitWindow wrote:Ze wachten tot er een steekproef is geweest, daarna nemen ze het risico en melden een paar wrakken af.
verhelderend. en dergelijke autos verschijnen dan meestal op marktplaats met een advertentie vol hoofdletters?
the puritan
Posts: 249
Joined: Tue Mar 25, 2008 10:42 pm

Re: fox extreme cars

Post by the puritan »

Als de handel al op een grasveldje staat te verrotten zou ik de moeite niet eens nemen om te gaan kijken.

Waar kan je in Amersfoort je auto goed laten keuren voor 150 euro? A&D auto's zeker? Ik weet er wel 1 in Ermelo...

Maar de truc met slechte auto's afmelden is al heel oud. Het steekproefsysteem werkt als volgt...De steekproefcontroleur werkt per regio. Als hij klaar is met een steekproef, meld hij zich door middel van een SMS en word door een computerprogramma in de wacht gezet. De eerste die een auto afmeld in het district waar hij op dat moment in werkt krijgt dan een steekproef toegewezen. Wat veel handelaren dus doen, is een goede auto afmelden en meteen daarachter een rotte. Hoe korter de tijd ertussen, des te kleiner de kans op een steekproef van de slechte auto.
Funk
Posts: 7655
Joined: Mon Jun 20, 2005 2:41 pm

Re: fox extreme cars

Post by Funk »

sansemiano wrote: verhelderend. en dergelijke autos verschijnen dan meestal op marktplaats met een advertentie vol hoofdletters?
BOMVOLLE AUTO - ALLE OPTIES - DIKSTE VAN NEDERLAND

zonder airco en centrale vergrendeling natuurlijk
bluesfreak1975
Posts: 524
Joined: Fri Apr 16, 2010 10:18 am

Re: fox extreme cars

Post by bluesfreak1975 »

Plus dat men die ohw zo gekke opties noemt terwijl die auto standaard af fabriek daarmee geleverd wordt.

En wat dacht je van ZIEN IS KOPEN!

De echte juweeltjes zijn moeilijk te vinden en als je ze kan vinden is dat meestal niet op mp maar via via.

Mike
SplitWindow
Posts: 3038
Joined: Tue Nov 16, 2010 9:19 pm

Re: fox extreme cars

Post by SplitWindow »

bluesfreak1975 wrote:Plus dat men die ohw zo gekke opties noemt terwijl die auto standaard af fabriek daarmee geleverd wordt.

En wat dacht je van ZIEN IS KOPEN!
Of deze tekst in de advertentie voor een aftands hok:
Als je een keer het gas tot de bodem hebt ingedrukt onder een viaduct, ben je verliefd, wat een geluid!
:lol: :P :lol:
karnivoor
Posts: 114
Joined: Wed Mar 30, 2011 10:32 pm

Re: fox extreme cars

Post by karnivoor »

Hehe, thanks voor de quote! :lol:

(en ja, die is wel wat over de top nu ik hem nog eens terugkijk...)
mustang007
Posts: 363
Joined: Sat Sep 26, 2009 11:34 pm

Re: fox extreme cars

Post by mustang007 »

Had nog wel de 66 en de 62 Impala van hun gezien bij monsterjam, de 62er zag er wel redelijk netjes uit. Ze vroegen toen die nog te koop stond ongeveer dezelfde prijs als de 66'er maar was ook niet zo veel waard :?
magerehein
Posts: 156
Joined: Tue Mar 31, 2009 5:02 pm

Re: fox extreme cars

Post by magerehein »

http://auto.marktplaats.nl/chevrolet/52 ... e-koe.html

hij heeft mijn ex caprice staan
die prijs :eek:
grandlemans
Posts: 466
Joined: Sun Jun 19, 2011 12:46 pm

Re: fox extreme cars

Post by grandlemans »

:eek: Bedoel je teveel of zo?
magerehein
Posts: 156
Joined: Tue Mar 31, 2009 5:02 pm

Re: fox extreme cars

Post by magerehein »

lijkt me wel ja :oops:
the puritan
Posts: 249
Joined: Tue Mar 25, 2008 10:42 pm

Re: fox extreme cars

Post by the puritan »

Wel leuk, zo'n biefstuk interieur! :cheers:
Camatruder
Posts: 77
Joined: Sun Dec 30, 2012 3:50 pm

Re: fox extreme cars

Post by Camatruder »

Oude topic, maar heeft iemand die zwart/groene '65 Impala SS die hij staan heeft al echt gezien. Op Belgische sites vraagt hij 9500, op Nederlandse 8900. Die lelijke kleuren zouden er natuurlijk af moeten en er moet een en ander gechromeerd worden maar is de auto een roestbak met veel laswerk of valt het nog mee ? 't Is nogal ver voor mij om te gaan zien en ik lees sowieso al niet veel goeds over de man en zijn zaak....
Funk
Posts: 7655
Joined: Mon Jun 20, 2005 2:41 pm

Re: fox extreme cars

Post by Funk »

Aan de wielkassen te zien zou ik 'm lekker laten staan tenzij je op een full resto zit te wachten. Dan nog een paar duizend afdingen

Image
Post Reply