is dit van een turk ofzo..

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Corp
Posts: 5093
Joined: Tue Jan 25, 2005 1:23 pm

Re: is dit van een turk ofzo..

Post by Corp »

niks mis met een zwarte trans am man!!

Image
gerrutcamaro
Posts: 1611
Joined: Thu Apr 28, 2011 4:14 pm

Re: is dit van een turk ofzo..

Post by gerrutcamaro »

mjaw, ik vind het toch wat minder als iedere dorpsmongool 'hey, praat die van jou ook?' tegen je schreeuwt als je langsrijdt :o
Tiki God
Posts: 6221
Joined: Mon Nov 01, 2004 11:06 am

Re: is dit van een turk ofzo..

Post by Tiki God »

Lennard zijn Corvette is wel vet
Jammer dat je hem meegenomen hebt
smokey
Posts: 5125
Joined: Wed Apr 14, 2004 8:42 pm

Re: is dit van een turk ofzo..

Post by smokey »

gerrutcamaro wrote:en snap die mensen niet die anderen afvallen omdat ze het niet zelf doen
Doe jij niet hetzelfde hier maar dan andersom?
gerrutcamaro wrote:ik heb liever een snelle & mooie wagen ipv een doe hetzelf object in matzwart
Ik val niemand af, ik posTTe een plaatje dat mijn mening weergeeft. :thumbs:

@Marcel: Thanks, en na zes jaar bouwen neem ik hem natuurlijk wel mee. :P Hij was net op tijd klaar voor de KR8 want niet lang erna ging hij de container in.
Thing
Posts: 3082
Joined: Mon Jul 25, 2005 5:38 pm

Re: is dit van een turk ofzo..

Post by Thing »

1 keer de snc gezien 8)
chevy 327
Posts: 119
Joined: Wed Mar 16, 2005 9:28 pm

Re: is dit van een turk ofzo..

Post by chevy 327 »

gerrutcamaro wrote:mjaw, ik vind het toch wat minder als iedere dorpsmongool 'hey, praat die van jou ook?' tegen je schreeuwt als je langsrijdt :o
mij vragen ze altijd hoe het met mijn mustang is
smokey
Posts: 5125
Joined: Wed Apr 14, 2004 8:42 pm

Re: is dit van een turk ofzo..

Post by smokey »

Thing wrote:1 keer de snc gezien 8)
Image
ThA CoPyCaT©
Posts: 2219
Joined: Sun Apr 16, 2006 12:28 am

Re: is dit van een turk ofzo..

Post by ThA CoPyCaT© »

CRYBABIES !!! :D

In de US lees je op auto's ook vaak de tekst BUILT, NOT BOUGHT, maar dan hebben ze de auto làten spuiten, het interieur opnieuw làten bekleden, de motor làten verchromen en andere delen làten poedercoaten en passiveren .
Wat ze dan wel zelf hebben gedaan? :?:
CVPI
Posts: 808
Joined: Tue Nov 03, 2009 10:58 am

Re: is dit van een turk ofzo..

Post by CVPI »

ThA CoPyCaT© wrote:Wat ze dan wel zelf hebben gedaan? :?:
Gebracht en later opgehaald :D
Corp
Posts: 5093
Joined: Tue Jan 25, 2005 1:23 pm

Re: is dit van een turk ofzo..

Post by Corp »

ThA CoPyCaT© wrote:CRYBABIES !!! :D

In de US lees je op auto's ook vaak de tekst BUILT, NOT BOUGHT, maar dan hebben ze de auto làten spuiten, het interieur opnieuw làten bekleden, de motor làten verchromen en andere delen làten poedercoaten en passiveren .
Wat ze dan wel zelf hebben gedaan? :?:

dus jij kunt zelf verchromen, poedercoaten en passiveren? wat ben je toch een held zeg, jonge jonge wat goed...
Funk
Posts: 7655
Joined: Mon Jun 20, 2005 2:41 pm

Re: is dit van een turk ofzo..

Post by Funk »

Ik heb mn auto ook grotendeels zelf gebouwd, maar merk wel dat ik er met een drukke(r wordende) baan steeds minder tijd voor heb.
Ben inmiddels zo'n 4 jaar bezig, van motorblok bouwen tot laswerk rondom, cowl hood bouwen, custom parts draaien etc. en ben inmiddels wel eens toe aan weer te rijden.
Het geeft enerzijds heel veel voldoening om alles uit eigen hand te verkrijgen, maar als ik dan weer truckladingen vol 'streetmachines' zie denk ik ook wel eens 'fuck, beter die 4 jaar sparen en iets kopen'. Als ik kijk naar alle centen die erin zijn gegaan, dure proefballonnetjes die je niet gebruikt etc.. :lol:

Wat dat betreft vind ik het een beetje kansloos om iemand als minder liefhebber te bestempelen die er simpelweg geen tijd, kennis of ruimte voor heeft. En wat dan nog, who cares wat iemand anders om z'n eigen auto geeft ?
ThA CoPyCaT©
Posts: 2219
Joined: Sun Apr 16, 2006 12:28 am

Re: is dit van een turk ofzo..

Post by ThA CoPyCaT© »

Corp wrote:dus jij kunt zelf verchromen, poedercoaten en passiveren? wat ben je toch een held zeg, jonge jonge wat goed...
Dat zeg ik, als je alles laat doen, zet dan ook niet zo'n popie-jopie-tekst op je auto alsof je hem zelf gebouwd hebt.
Het lijkt me logisch dat (bijna) niemand thuis kan verchromen, poedercoaten en passiveren...

*** DIEPE ZUCHT ***

Beter lezen, held!
Corp
Posts: 5093
Joined: Tue Jan 25, 2005 1:23 pm

Re: is dit van een turk ofzo..

Post by Corp »

Ik kan wel lezen, jij stelt dat als je niet zelf spuit, poedercoat en verzinkt dat je dan niet zelf je auto hebt gebouwd. Ik heb al mijn autos zelf gebouwd, alle motoren, bakken, assen stuurhuizen, wielophangingen, sommigen zelf ontworpen, coil overs enz. enz. Zelf gebouwde supercharger systemen (SC uiteraard gekocht, zelfbouw uitlaten, interieurs, uitgebouwde body enz enz. Het enige wat ik niet zelf doe is spuiten en ik laat mijn bouten netjes verzinken en losse delen stralen en coaten...dus heb ik de auto dan niet zelf gebouwd? Ik heb dan elk boutje, elk dingetje in de handen gehad en vaak is de auto dusdanig gemodificeerd dat je aan een origineel werkplaatshandboek niets hebt. Je klets gewoon uit je nek.
ThA CoPyCaT©
Posts: 2219
Joined: Sun Apr 16, 2006 12:28 am

Re: is dit van een turk ofzo..

Post by ThA CoPyCaT© »

Dat is gewoon mijn mening. Jij hebt duidelijk een andere mening.
Haha, maak je toch niet zo druk man... :D
SS502RAT
Posts: 1390
Joined: Sun Sep 16, 2007 3:39 pm

Re: is dit van een turk ofzo..

Post by SS502RAT »

blablablablabla





























stelletje zeikers :lol:
terug op on topic of zijn we allemaal turk ofzo ?????
Post Reply