Pickup truck voor filmopnamen

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Thompson
Posts: 703
Joined: Fri Oct 01, 2010 11:14 am

Re: Pickup truck voor filmopnamen

Post by Thompson »

Ik snap het probleem niet, als je het niet wilt, reageer dan niet.
Lijkt het je leuk en woon je toch in de buurt? Prima, krijg je 75 euro en heb je wellicht nog een vermakelijke dag ook.
lowrida
Posts: 1551
Joined: Sun Sep 20, 2009 11:02 pm

Re: Pickup truck voor filmopnamen

Post by lowrida »

Joh dit is het AAP, 90% kankeraars!
Het is toch nooit goed..
Corp
Posts: 5093
Joined: Tue Jan 25, 2005 1:23 pm

Re: Pickup truck voor filmopnamen

Post by Corp »

Helamaal geen kankeraars, het valt gewoon op dat 't telkens weer die producenten figuren zijn die hier ongetwijfeld met de zakken vol linkse subsidiecenten komen bedelen of iemand wel niet geheel gratis of tegen een schandalige vergoeding de hele dag in de weer wil zijn om hen te voorzien van het gewenste voertuig. Geen kankeraars, goedkope flikkers...die zijn het probleem
Last edited by Corp on Thu Mar 15, 2012 1:54 pm, edited 2 times in total.
CM
Posts: 3247
Joined: Mon Mar 21, 2005 7:01 pm

Re: Pickup truck voor filmopnamen

Post by CM »

misschien is de tederheid op het viva-forum wat voor de overige 10%?
desperado
Posts: 111
Joined: Wed Oct 19, 2011 12:57 pm

Re: Pickup truck voor filmopnamen

Post by desperado »

Thompson wrote:Ik snap het probleem niet, als je het niet wilt, reageer dan niet.
Lijkt het je leuk en woon je toch in de buurt? Prima, krijg je 75 euro en heb je wellicht nog een vermakelijke dag ook.
Ik heb nergens zien staan dat je 75 euro krijgt? Maar goed, leuk is het wel. Alleen wat gebeurt er als je ergens tegenaan rijdt met je truck? En waarschijnlijk moet iemand anders achter het stuur kruipen, ik zou eerst héél goed nadenken wat daar allemaal kan misgaan als zo iemand nog nooit in een echte pickup heeft gereden met een automaatbak.... Wie dekt eventuele kosten/reparaties?
Thompson
Posts: 703
Joined: Fri Oct 01, 2010 11:14 am

Re: Pickup truck voor filmopnamen

Post by Thompson »

desperado wrote:
Ik heb nergens zien staan dat je 75 euro krijgt? Maar goed, leuk is het wel. Alleen wat gebeurt er als je ergens tegenaan rijdt met je truck? En waarschijnlijk moet iemand anders achter het stuur kruipen, ik zou eerst héél goed nadenken wat daar allemaal kan misgaan als zo iemand nog nooit in een echte pickup heeft gereden met een automaatbak.... Wie dekt eventuele kosten/reparaties?

Door Tha Copycat gepost als quote van topicstarter (neem aan uit een PB); "We kunnen 75 euro plus onkosten vergoeden, plus natuurlijk een mooie dvd van het filmpje met een prominente rol voor de pickup truck. Het gaat om een pickup zonder camper, die niet gewassen hoeft te zijn... Vanaf 9.00 uur tot 18.00 uur. Alle reacties zijn welkom! Bij voorbaat dank, Edwin Goldman."

Over wie er achter het stuur zit, onkosten vergoeding bij ongeluk etc. kunnen natuurlijk ook afspraken gemaakt worden. Het gaat mij er meer om dat mensen meteen zo negatief en geagiteerd reageren. Tuurlijk had de topicstarter het beter en netter kunnen doen en als er 1000 euro vergoeding tegenover stond dan had ie waarschijnlijk uit tientallen mensen kunnen kiezen. Maar het is gewoon een vraag, hij verplicht niemand ergens toe dus waarom dan zo reageren. Als het je niet aanstaat, reageer dan niet of geef netjes aan wat er mis is en vraag om meer informatie.
rene74monte
Posts: 4631
Joined: Wed Feb 20, 2008 9:06 pm

Re: Pickup truck voor filmopnamen

Post by rene74monte »

het is ook altijd zo grappig dat die lui nooit meer reageren op het forum :?:
Maurice
Posts: 1814
Joined: Tue Mar 15, 2005 8:26 am

Re: Pickup truck voor filmopnamen

Post by Maurice »

Ja, raar hè? Stelletje kuikenzuigers hiero! :barf:
Bassie
Posts: 1431
Joined: Mon Jul 04, 2005 11:33 pm

Re: Pickup truck voor filmopnamen

Post by Bassie »

Funk wrote:Indirect kwam ik hier terecht;

Image

Laten we dat niet uit het oog verliezen.
startpagina zeker :P
Funk
Posts: 7655
Joined: Mon Jun 20, 2005 2:41 pm

Re: Pickup truck voor filmopnamen

Post by Funk »

:lol:
CVPI
Posts: 808
Joined: Tue Nov 03, 2009 10:58 am

Re: Pickup truck voor filmopnamen

Post by CVPI »

Inderdaad, ze posten vandaag en het liefst moet je binnen 48 uur beschikbaar zijn.

De "topic starter" heeft ook meestal maar 1 post achter z'n naam staan hahaha.
rulez
Posts: 1975
Joined: Wed Nov 12, 2008 5:00 pm

Re: Pickup truck voor filmopnamen

Post by rulez »

tussendoor reageren op topics en meer info zou ook handig zijn....


hoeft niet gewassen te zijn.....want we gaan toch door het veld en de bossen rijden, owja scheuren van het gaat om een spannende scene.

en zet er even bij dat er schaars geklede dames in voor komen, dan komt er iets meer respons van dit forum.

we hebben met onze vereniging in 2008 een film gemaakt, daarin reedt een klassieke engelse wagen mee.
na een aantal keren de scene over gedaan te hebben (ritje door een stukje natte veldweg en bos) had de bestuurder het water tot aan zijn knieen staan, maar hij vond het wel een leuke ervaring.
dus voor diegene die erover denkt om mee te doen, trek je niets aan van alle doomdenkers hier (die vast ook keihard roepen dat er een crisis is en ondertussen bakken geld aan hun auto uitgeven) maar neem gewoon contact op met de topic starten en maak goede afspraken, eventueel zwart op wit.
T-Bob
Posts: 33
Joined: Wed Apr 13, 2011 4:29 pm

Re: Pickup truck voor filmopnamen

Post by T-Bob »

Ze zullen zeker ene vinden die in de belangstelling wilt staan :jump:
tel even uit €75,- voor 9uur en in mijn geval 2 uur rijden en 2 uur terug,
dat zijn 13 uur €5.77 per/uur en ook nog op een zondag en dan nog de een of andere mongool
in mijn truck moeten laten rijden ik dacht het niet :hammer: :foei:
Ik kom nog niet al geven ze mij €500,- en eten kan ik ook thuis heb ik hier genoeg ,
laat hem lekker in de garage staan ;)
thunderbuick
Posts: 2086
Joined: Wed Mar 02, 2011 6:41 pm

Re: Pickup truck voor filmopnamen

Post by thunderbuick »

Tja, voor iedereen is een redelijke vergoeding weer anders.
De een verdient minder dan de ander of heeft weinig te doen of het druk.
De een heeft een auto van 2500 en de ander een van 25.000
Iedereen zal anders tegen een vergoeding aankijken.
In ieder geval zou een vergoeding voor een hele dag voor het gebruik van de tijd en auto minimaal 200euro excl. brandstof moeten zijn en dan moet het ook nog leuk zijn, alles daaronder is een fooi.
Als het iets was waar ik plezier aan beleefde of iets voor een goed doel zou ik misschien voor minder of gratis komen maar als een ander geld gaat verdienen aan mijn auto en mijn tijd mogen die gewoon een redelijke vergoeding betalen.
Maar goed, hij vraagt het en wie wil kan reageren.
T-Bob
Posts: 33
Joined: Wed Apr 13, 2011 4:29 pm

Re: Pickup truck voor filmopnamen

Post by T-Bob »

thunderbuick wrote: De een heeft een auto van 2500 en de ander een van 25.000
Iedereen zal anders tegen een vergoeding aankijken.
.
En zoals in mijn geval een van €50.000 en dan een of andere malloot erin laten rijden :?:
Post Reply