Finding a '57 bel air...

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Post Reply
white bird 67
Posts: 679
Joined: Thu Feb 10, 2011 11:31 pm

Re: Finding a '57 bel air...

Post by white bird 67 »

dus tot over een week of vijf /zes :thumbs:
Johan82
Posts: 3383
Joined: Sun Apr 10, 2005 4:09 pm

Re: Finding a '57 bel air...

Post by Johan82 »

SuperSport
Posts: 1163
Joined: Sat Jan 30, 2010 8:31 pm

Re: Finding a '57 bel air...

Post by SuperSport »

:P :thumbs: Super mooie wagen!!!
Stargazer
Posts: 2037
Joined: Thu Feb 05, 2004 7:05 pm

Re: Finding a '57 bel air...

Post by Stargazer »

:thumbs: :thumbs: :thumbs:
Rallyesmoker
Posts: 224
Joined: Mon Oct 25, 2010 11:07 pm

Re: Finding a '57 bel air...

Post by Rallyesmoker »

Inderdaad, dat is hem, kan ook niks voor mezelf houden :lol:

Ik probeer nog 18" torq trust velgen eronder te krijgen en 2"dropped spindels at the front, voordat hij op transport gaat, maar dat ligt een beetje aan de verkoper, of hij alles optijd in huis kan halen. Scheelt toch weer geld.

Auction has been ended early, verkoper was het zat om al de mails te moeten beantwoorden en tire kickers over de vloer te krijgen. Hij was gefrustreerd en ging in op mijn bod. Hij vroeg 42K, maar daar zitten we ruim onder nu.
camino59
Posts: 708
Joined: Sun Feb 28, 2010 5:06 pm

Re: Finding a '57 bel air...

Post by camino59 »

:thumbs: Zeer mooie wagen! Gefeliciteerd!
SuperSport
Posts: 1163
Joined: Sat Jan 30, 2010 8:31 pm

Re: Finding a '57 bel air...

Post by SuperSport »



Niet een 57 er, maar man o man wat zou ik deze graag in de garage hebben staan, ook zonder raamstijlen
basezum
Posts: 7513
Joined: Mon Sep 06, 2004 9:22 pm

Re: Finding a '57 bel air...

Post by basezum »

Rallyesmoker wrote:Niet goed opgelet, wederom geen hartop coupe....

Maar wees gerust, ik heb gister een bel air mogen kopen in de states. Toezegging gedaan. Nu gaan we de hele bende in werking zetten omtrent de financien en dan zullen we eens zien.

Spannend moment.

te gek man :)
white bird 67
Posts: 679
Joined: Thu Feb 10, 2011 11:31 pm

Re: Finding a '57 bel air...

Post by white bird 67 »

MOOIE AUTO OP DE FOTO NU HOPEN DAT ALLES OOK ZO MOOI AANKOMT :thumbs:
Rallyesmoker
Posts: 224
Joined: Mon Oct 25, 2010 11:07 pm

Re: Finding a '57 bel air...

Post by Rallyesmoker »

Hoop ik ook. Ik heb een verzekering kunnen afsluiten van deur tot deur, voor stransportschade en / of totaal verlies. Dus mocht er onverhoopt iets gebeuren, dan kunnen we dat netjes afhandelen.

Geld is onderweg, als dat is aangekomen, gaat het transport denk ik beginnen. Hans en Bianca gaan dat regelen.
Rallyesmoker
Posts: 224
Joined: Mon Oct 25, 2010 11:07 pm

Re: Finding a '57 bel air...

Post by Rallyesmoker »

Vandaag te horen gekregen dat hij gister is opgehaald door het transport bedrijf. Nu op weg naar de haven. in New Jersey.

5 weken rust nu, ben ervan overtuigd dat alles in orde komt nu. Verzekerd transport, dus wat kan ons nog gebeuren?
white bird 67
Posts: 679
Joined: Thu Feb 10, 2011 11:31 pm

Re: Finding a '57 bel air...

Post by white bird 67 »

good luck

het is al een geruststelling dat hans en bianca alles geregeld hebben dan komt het meestal goed

we zien het wel over 4a5 weken :thumbs:
eleanor
Posts: 347
Joined: Thu Sep 10, 2009 10:44 am

Re: Finding a '57 bel air...

Post by eleanor »

Hoi,

Blij dat je iets gevonden hebt... Een koopje is het nu ook niet geweest zie ik wel maar wel een mooie wagen voor het geld. Ik hoop enkel dat er niet teveel roest onder zit. Maar hij ziet er voor de rest wel heel clean uit. Hopelijk niet teveel verborgen gebreken bij aankomst.

Succes.
Rallyesmoker
Posts: 224
Joined: Mon Oct 25, 2010 11:07 pm

Re: Finding a '57 bel air...

Post by Rallyesmoker »

Het is ook nooit mijn idee geweest een "koopje" te slaan. Maar iedereen probeert altijd het beste voor zijn geld te krijgen toch?

Als de auto geheel naar wens is, kan IK best spreken van een koopje. Echter de bijkomende kosten laten de prijs goed stijgen. Als de auto dan "naar wens" is en door mij is voorzien van mijn handtekening, dat ben je toch snel in de richting van de 40K in eurotjes. En nee, dat is absoluut geen koopie nee.

Maar vooralsnog kan ik verder geen uitspraken doen over kat in de zak of goudmijn die gekocht is. We zullen voorlopig nog even moeten wachten ;)
Rallyesmoker
Posts: 224
Joined: Mon Oct 25, 2010 11:07 pm

Re: Finding a '57 bel air...

Post by Rallyesmoker »

Volgens reisschema zal het bootje eind maart weer terug zijn aan Nederlands havengebied. Dus voorlopig nog ff de tijd om wat dingen op een rijtje te zetten en de garage op te frissen.
Post Reply