the shelby recreation 65-fastback
2 updates in 1
PICS!!!
de blanke laag, die ook de klependeksels moet beschermen;
hier is ook de bracket te zien voor de dynamo, helaas de chromen versie, de alu bracket past weer eens niet........
FUCK SUMMIT INFO!!!!!!!!!!
verders zaterdag nog even 1" lagere en versterkte veren eronder gezet
en nog een pic van de nieuwe aansluitingen van de bak naar de koelers. de (speciaal rubber ivm hitte en agressieve olie) leiding komt er pas op als het blok met de headers erin zit. leiding is een beetje te duur om te gokken.
nu maar weer even verder met het wachten op de convertor :-(
bijna 2 maanden later……..
EINDELIJK WEER EENS IETS BINNEN!!!!!!!!!!!!!!
dus kan eindelijk weer verder
het blok zit er eindelijk in, na veel stoeiwerk met de aluminium motorsteuenen van TCP;
en gelukkig kom ik qua hogte PRECIES uit met de motorkap
gelijk de electrisch fan op de juiste plek gezet, heb alleen nog 2,5 cm lange busjes nodig om ruimte te maken ivm de oliekoeler.
en er komt uiteraard nog een clutch fan op.
en vast 1 header geplaatst...
tegenvaller; de bouten willen er niet makkelijk in en de andere kant heeft (nog) te weinig ruimte om hem easy te kunnen plaatsen. door tijdgebrek komt die volgende keer aan de beurt.
wat sneller weer meer!!!!
PICS!!!
de blanke laag, die ook de klependeksels moet beschermen;
hier is ook de bracket te zien voor de dynamo, helaas de chromen versie, de alu bracket past weer eens niet........
FUCK SUMMIT INFO!!!!!!!!!!
verders zaterdag nog even 1" lagere en versterkte veren eronder gezet
en nog een pic van de nieuwe aansluitingen van de bak naar de koelers. de (speciaal rubber ivm hitte en agressieve olie) leiding komt er pas op als het blok met de headers erin zit. leiding is een beetje te duur om te gokken.
nu maar weer even verder met het wachten op de convertor :-(
bijna 2 maanden later……..
EINDELIJK WEER EENS IETS BINNEN!!!!!!!!!!!!!!
dus kan eindelijk weer verder
het blok zit er eindelijk in, na veel stoeiwerk met de aluminium motorsteuenen van TCP;
en gelukkig kom ik qua hogte PRECIES uit met de motorkap
gelijk de electrisch fan op de juiste plek gezet, heb alleen nog 2,5 cm lange busjes nodig om ruimte te maken ivm de oliekoeler.
en er komt uiteraard nog een clutch fan op.
en vast 1 header geplaatst...
tegenvaller; de bouten willen er niet makkelijk in en de andere kant heeft (nog) te weinig ruimte om hem easy te kunnen plaatsen. door tijdgebrek komt die volgende keer aan de beurt.
wat sneller weer meer!!!!
-
- Posts: 1789
- Joined: Tue Mar 07, 2006 3:32 am
-
- Posts: 2391
- Joined: Sat May 27, 2006 6:37 pm