Mn nieuwe lederen interieurtje.....

Show your project car!
Plaats al je updates in 1 topic. (Dus aub geen meerdere topics voor aparte updates die over dezelfde auto gaan)
Frans455
Posts: 11812
Joined: Thu Apr 08, 2004 9:56 pm

Post by Frans455 »

Netjes.. dit is een stuk beter :thumbsup: ik kan haast niet geloven dat er in zo'n IndyRam standaard zo'n saai interieur zit.
iroc-z88
Posts: 966
Joined: Wed Apr 21, 2004 9:58 am

Post by iroc-z88 »

Leer is voor nichten en wieringse zeebonkers! Maar dat had ik al gezegd.

whahah ben wel een beetje jaloers!
Soul
Posts: 2410
Joined: Sat May 22, 2004 1:21 pm

Post by Soul »

Zie er bangelijk uit !

Image
Kunnen eindelijk die interieurverfrissers (van op deze minder jonge foto) d'er uit ! :idea: Zo'n leder geurt een pak beter ! :thumbsup:

Trouwens, hoe zit het met de "ondersteuning" van die zetels ? Goed genoeg voor een "plezante" rijstijl ?
VIPER POWERED
Posts: 3303
Joined: Mon Feb 02, 2004 10:24 pm

Post by VIPER POWERED »

Bedankt voor al jullie coole reacties :thumbsup: en leuk te horen dat jullie t ook mooi vinde :wink:
Het ruukt idd erg lekker nu in de dodge van dat lederen geurtje en het zit super lekker omdat
de zittingen ook ff opgevult zijn enz....
1 zijkant van de rugleuning bestuurderstoel had misschien iets strakker gekunt
maar t kan ook zijn omdat ik alles in een VW caddy :oops: uit capelle an de ijsel gehaald hebt en
er het 1 en ander op elkaar lag en ik snachts thuis kwam en ik alles zaterdag oggents pas uit de auto
gehaald heb... Maar goed daar is mee te leven en ik weet zeker als ik roberto vraag of ie daar nog
ff naar wil kijken dan zal hij dat ook zeer zeker doen... Alleen dat moet dan maar ff een
keer als ik daar weer eens in de buurt ben....
De prijs is afhankelijk naar wat voor wensen je hebt.. Daarvoor kun je t beste prijs opgave doen bij Roberto zelf :thumbsup:

Stimpy ik zal ff wat fototjes van mn andere projectje in die topic zetten voor je :thumbsup:

Soul hier een update fototje van mn dash.. is alweer iets verandert :P En idd die geur dingen kunne met mach 4 in de vuilcontainer.. zal ik gelijk doen straks :wink: want ze benne tog al een jaar leeg :oops:

Image
Last edited by VIPER POWERED on Mon Feb 27, 2006 6:28 pm, edited 1 time in total.
CM
Posts: 3247
Joined: Mon Mar 21, 2005 7:01 pm

Post by CM »

Lijkt idd goed, maar toch wel jammer van de plooien :oops:
sanders glas

Post by sanders glas »

CM wrote:Lijkt idd goed, maar toch wel jammer van de plooien :oops:
vast sharpei leer geweest :wink:
Gerrit - Tattoomaniac
Posts: 1005
Joined: Tue Feb 10, 2004 8:56 am

Post by Gerrit - Tattoomaniac »

Volgens mij mag je wel een WC Eend achter de stoele zette want die lucht van die 'zweetreet' van je zal wel boven die van het leer uitkomen !!
:arrow: :P :D


En eerlijk gezegd vind ik dat er een paar smyrnatapijtjes op de vloer motte.......en een kroonluchter an ut plafond.

En waar zit je bekerhouder of heb je die alleen met de meetings erin :cheers:
VIPER POWERED
Posts: 3303
Joined: Mon Feb 02, 2004 10:24 pm

Post by VIPER POWERED »

Gerrit - Tattoomaniac wrote:Volgens mij mag je wel een WC Eend achter de stoele zette want die lucht van die 'zweetreet' van je zal wel boven die van het leer uitkomen !!
:arrow: :P :D


En eerlijk gezegd vind ik dat er een paar smyrnatapijtjes op de vloer motte.......en een kroonluchter an ut plafond.

En waar zit je bekerhouder of heb je die alleen met de meetings erin :cheers:
Whahahahah lijpe Gerrit geeft weer eens gas :D :D :D
Wat ben je ook een mannetje he hahahahaaha :P :P :thumbsup:
Maaruh die bekerhouder in mn dash komt alleen naar buiten als jij in de buurt ben :P :cheers:
Die reageert namelijk op de geur van BIER :P :P :P :thumbsup:
zo'n tapijtje samen met zo'n kroonluchter is wel nodig ook want ik does 1 keer in de 2 jaar!!!
De katten blazen aldoor al naar me, en de ratten lopen hier thuus in een overal :D :D :D
Gerrit - Tattoomaniac
Posts: 1005
Joined: Tue Feb 10, 2004 8:56 am

Post by Gerrit - Tattoomaniac »

Ff serieus Elwin....ziet er goed uit !!!!

Mooie kleurencombinatie (sportief en toch sjiek !!)

Wil je niet op kosten jagen maar het Tapijtje en hemel motten nu wel dezelfde kleur grijs/antraciet worden.



helemaal top !!!!
hot rod
Posts: 526
Joined: Wed Feb 04, 2004 8:09 am

Post by hot rod »

Gerrit - Tattoomaniac wrote:Ff serieus Elwin....ziet er goed uit !!!!

Mooie kleurencombinatie (sportief en toch sjiek !!)

Wil je niet op kosten jagen maar het Tapijtje en hemel motten nu wel dezelfde kleur grijs/antraciet worden.



helemaal top !!!!
gaat zelf ff met die wortelebak van je aan de gang man, die kleuren beginnen alweer te vervelen :P
VIPER POWERED
Posts: 3303
Joined: Mon Feb 02, 2004 10:24 pm

Post by VIPER POWERED »

Das inderdaad wel een strak plan Gerrit.. :thumbsup:
Alleen zit ik met nog meer van dat lichte grijs in mn dashbord en mn deur panelen..
Toen ik mn stoelen eruit had zag ik ook hoe goor dat vloerbedekking eigelijk was.. :cry:
Nu zie je er nog maar weinig van omdat t weer vol binnen in de auto is..
Maar goed ff zien wat de volgende stap gaat worden :wink:
Vloer en het hemeltje in zelfde kleuren zou denk ik ook wel erg cool zijn :thumbsup:
Gerrit - Tattoomaniac
Posts: 1005
Joined: Tue Feb 10, 2004 8:56 am

Post by Gerrit - Tattoomaniac »

hot rod wrote:[..]


gaat zelf ff met die wortelebak van je aan de gang man, die kleuren beginnen alweer te vervelen :P
Kan nog steeds niet kiezen wat ik nou wil...zwart of wit !!!!

Laat me raden dat blik van jou wordt of mintgroen of aubergine........ :arrow:
Mark.
Posts: 192
Joined: Wed May 26, 2004 10:15 pm

Post by Mark. »

Ziet er top uit man je interieur mooie kleuren combi 8)
hot rod
Posts: 526
Joined: Wed Feb 04, 2004 8:09 am

Post by hot rod »

Gerrit - Tattoomaniac wrote:[..]


Kan nog steeds niet kiezen wat ik nou wil...zwart of wit !!!!

Laat me raden dat blik van jou wordt of mintgroen of aubergine........ :arrow:
mintgine of aubergroen ,het zou kunnen :lol:
Klaas
Posts: 2951
Joined: Sun Mar 21, 2004 10:58 pm

Post by Klaas »

VET- STRAK- SNEL-MOOI= ELWINS RAM>>>>>>>>!!!!!!!!!!!!!!!!! :thumbsup: :thumbsup:
Marruh geen :cheers: of :barf: morsen op dat mooie nieuwe interieur he!!!!
Post Reply