Mijn werk, projekten

Show your project car!
Plaats al je updates in 1 topic. (Dus aub geen meerdere topics voor aparte updates die over dezelfde auto gaan)
Streetrod
Posts: 3122
Joined: Sat Mar 19, 2005 8:24 pm

Mijn werk, projekten

Post by Streetrod »

Dacht zal hier ook maar eens laten zien wat ik voor de klanten maak. Allemaal leuke projekten. Hier een linkje naar de site waar ik veel bij hou 8)

http://www.mopar.nl/forum_posts.asp?TID=6177

Ronnie
Kustom
Posts: 3048
Joined: Tue Feb 03, 2004 7:34 pm

Post by Kustom »

Vakman....binnenkort als je tijd heb mag je nog wat aan mijn project lassen...U know what I mean! :D :thumbsup:
Streetrod
Posts: 3122
Joined: Sat Mar 19, 2005 8:24 pm

Post by Streetrod »

Zal je binnen kort een keer inplannen :P zullen we weer een harde body van maken nieuwe stukken er in en ff met tin aan de gang 8)

Ronnie
MadRat
Posts: 1596
Joined: Mon Apr 19, 2004 4:01 pm

Post by MadRat »

Vakwerk Ronnie!!!
TireShredder
Posts: 1643
Joined: Tue Oct 11, 2005 8:18 am

Post by TireShredder »

Netjes werk, super vette wagen ook! :idea:
Lennard
Posts: 3520
Joined: Mon Feb 06, 2006 3:57 pm

Post by Lennard »

wow

mooi gedaan hoor

vooral dat met tin
hoe heb je dat in godsnaam zo goed in vorm gekregen :?:

kan er ook wel een beetje mee overweg mnaar het licht er bij mij sneller weer af dan dat het er ( goed ) op komt te zitten
en waarmee heb je dat zo mooi geschuurd :?:
met zo´n speciale vijl ofzo :?:

maare zit er goed uit en mooi model auto ook

Groeten Lennard
Ton
Posts: 3269
Joined: Mon Feb 02, 2004 10:49 pm

Post by Ton »

charger70 wrote:Zal je binnen kort een keer inplannen :P zullen we weer een harde body van maken nieuwe stukken er in en ff met tin aan de gang

Ronnie
En als je er toch bent moet je ook even voor mij naar iets kijken :wink:
kloenie
Posts: 10347
Joined: Mon Feb 02, 2004 11:26 pm

Post by kloenie »

Lennard wrote:wow

mooi gedaan hoor

vooral dat met tin
hoe heb je dat in godsnaam zo goed in vorm gekregen :?:

kan er ook wel een beetje mee overweg mnaar het licht er bij mij sneller weer af dan dat het er ( goed ) op komt te zitten
en waarmee heb je dat zo mooi geschuurd :?:
met zo´n speciale vijl ofzo :?:

maare zit er goed uit en mooi model auto ook

Groeten Lennard
NOOIT MAAR DAN OOK NOOIT TIN SCHUREN................................................................

dat mag echt niet.

doe je het wel, nou ja dan is dat heel goed voor je gezondheid....

je hebt van die mooie vijltjes ja gebruik die.

en waarom het bij jouw er gelijk afvalt ??

gebruik je wel tinoliet ( of ander merk ) dat je er eerst op smeert en dan warm maakt ?
dat is een zuur spul en daar zit tin in, als je dat warm maakt pakt het tin dat in het zuur zit op het metaal.
dan kan je gewoon die tinnen staafjes er op doen.

zo doe ik het en werkt perfect.
Lennard
Posts: 3520
Joined: Mon Feb 06, 2006 3:57 pm

Post by Lennard »

heb het idee dat het bij mij te warm wordt ofzo

heb een beetje moeite met de goede temperatuur waarbij het goed vloeibaar is ( dus niet als water )
ach zal nog wel wat meer oefenen zijn :D

en idd gebruik ook zo'n vloeimiddel en zo'n speciale vijl ervoor je ( zoals het hoort )

Groeten Lennard
Streetrod
Posts: 3122
Joined: Sat Mar 19, 2005 8:24 pm

Post by Streetrod »

Als je maar NOOIT loodgieters tin gebruikt die gebruiken andere zuurgraad daar kan de lak niet tegen.

Ronnie
kloenie
Posts: 10347
Joined: Mon Feb 02, 2004 11:26 pm

Post by kloenie »

lennard welke merk/type vloemiddel

zoals charger70 al zegt de standaard loodgieters tin die je bij de gamma en zo koop is echt niet goed voor dat soort gebruik
hot rod
Posts: 526
Joined: Wed Feb 04, 2004 8:09 am

Post by hot rod »

kloenie wrote:lennard welke merk/type vloemiddel

zoals charger70 al zegt de standaard loodgieters tin die je bij de gamma en zo koop is echt niet goed voor dat soort gebruik
het zogenaamde smeertin zit meer lood in, correct me if i'm wrong maar verhouding is 70/30 na het aanbrengen van de hechtlaag met veel lauw water afspoelen zuur is niet bevordelijk voor je metaal
Streetrod
Posts: 3122
Joined: Sat Mar 19, 2005 8:24 pm

Post by Streetrod »

Die hecht middel dat ik gebruik hoeft je niet met water af te spoelen. Hecht middel er op ff brandertje er over tot i verkleurd en dan schone doek er over tot i schoon is en dan vertinnen, net zo makkelijk :thumbsup:

Ronnie
kloenie
Posts: 10347
Joined: Mon Feb 02, 2004 11:26 pm

Post by kloenie »

charger70 wrote:Die hecht middel dat ik gebruik hoeft je niet met water af te spoelen. Hecht middel er op ff brandertje er over tot i verkleurd en dan schone doek er over tot i schoon is en dan vertinnen, net zo makkelijk :thumbsup:

Ronnie
en dat spul heb ik dus ook.

niks meer met water er op.

zou ik ook niet willen op mijn bare metal.
hot rod
Posts: 526
Joined: Wed Feb 04, 2004 8:09 am

Post by hot rod »

charger70 wrote:Die hecht middel dat ik gebruik hoeft je niet met water af te spoelen. Hecht middel er op ff brandertje er over tot i verkleurd en dan schone doek er over tot i schoon is en dan vertinnen, net zo makkelijk :thumbsup:

Ronnie
hoe heet die vertinpasta?
Post Reply