'69 chrysler 300

Show your project car!
Plaats al je updates in 1 topic. (Dus aub geen meerdere topics voor aparte updates die over dezelfde auto gaan)
KingOfFools
Posts: 1911
Joined: Sat Oct 08, 2005 4:05 pm

Post by KingOfFools »

En niemand heeft jou iets gevraagd :(
KingOfFools
Posts: 1911
Joined: Sat Oct 08, 2005 4:05 pm

Post by KingOfFools »

Ik heb het plan opgepakt om mijn '60 300 helemaal uit elkaar te gaan halen. En met helemaal bedoel ik dan ook helemaal.
Daarna is het de bedoeling om het weer op te bouwen naar persoonlijke wensen:

In ieder geval:
- auto helemaal strak maken, slechtere plekken (laten!) vervangen, nieuw kleurtje. Ik wil ook de vinyl kap eraf om te kijken hoe het daar onder uit ziet.
- wellicht het werkwerken van - in mijn ogen overbodige - sierlijsten ed (shaven zoals de coupe de ville uit de kr8) van augustus/september
- remschijven ipv trommeltjes
- motorblok bijwerken
- wellicht nog andere dingetjes.

Omdat ik er geen ervaring mee heb, en ook niet het geld wordt dit een 5-10 jaren project. De verkoop van allerlei lossen onderdelen over een jaar of twee behoort uiteraard ook tot de mogelijkheden.
Affijn, als ik echt progressie heb geboekt, zal ik het wel in dit topic plaatsen. Maar gelieve voorlopig nog geen verwachtingen te hebben hoor!

Grz, The King of Fools living up to his name!
Funk
Posts: 7655
Joined: Mon Jun 20, 2005 2:41 pm

Post by Funk »

Eh dat laatste klinkt mij ook niet echt goed in de oren. Waarom zou je dat doen ? In 5 of 10 jaar kan er heel wat gebeuren waardoor je je project niet af zou kunnen maken, en in onderdelen vang je er natuurlijk 'niks' voor..
Beter geniet je gewoon van je auto, en spaar je voor 'n snellere restauratie, of koop je tzt weer wat anders. 5-10 jaar, dat trek je toch niet ?
sjak_brak
oppressing the masses
Posts: 30956
Joined: Thu Jul 22, 2004 11:04 am

Post by sjak_brak »

Zolang je geen tijd, geld en kennis hebt om de klus uit te voeren zou ik gewoon blijven rijden!
chevyman

Post by chevyman »

what he said...

ook al neem je de tijd, het kost toch veel geld.....


oh en je komt altijd meer rotzooi tegen dan je denkt :!:

ik denk soms ook wel eens bij mezelf: "had ik maar..."

maar je moet doen wat je zelf wil, da`s altijd nog het allerbelangrijkst 8)
Kustom
Posts: 3048
Joined: Tue Feb 03, 2004 7:34 pm

Post by Kustom »

Lekker Heel laten Otto!
Als je een project wil, dan moet je mijn 55er custom maar komen halen!
:lol:
KingOfFools
Posts: 1911
Joined: Sat Oct 08, 2005 4:05 pm

Post by KingOfFools »

Sorry, no can do.

Rijden is voor mij niet z'n issue. Ik hoop een wezenlijk aandeel te kunnen leveren "de ombouw". Het houd me van de straat. En wat ik daarbij tegenkom, en hoe lang ik dan niet kan rijden interesseert me niet zoveel.

Alleen het hebben, of het rijden van de auto doet mij niet zoveel. Daarom heeft hij ook te koop gestaan. Als hij alleen maar in de schuur staat te staan om er heel af en toe uitgehaald te worden voor een klein ritje, was het mij de inverstering niet waard.

Affijn, hopelijk kan ik met behulp van wat (forum)hulp van deze 300 (helemaal) mijn 300 maken.

Grz. Otto
Kustom
Posts: 3048
Joined: Tue Feb 03, 2004 7:34 pm

Post by Kustom »

KingOfFools wrote:Sorry, no can do.

Rijden is voor mij niet z'n issue. Ik hoop een wezenlijk aandeel te kunnen leveren "de ombouw". Het houd me van de straat. En wat ik daarbij tegenkom, en hoe lang ik dan niet kan rijden interesseert me niet zoveel.

Alleen het hebben, of het rijden van de auto doet mij niet zoveel. Daarom heeft hij ook te koop gestaan. Als hij alleen maar in de schuur staat te staan om er heel af en toe uitgehaald te worden voor een klein ritje, was het mij de inverstering niet waard.

Affijn, hopelijk kan ik met behulp van wat (forum)hulp van deze 300 (helemaal) mijn 300 maken.

Grz. Otto
You are really the king of fools! :!: :D :D
Ed
Posts: 5031
Joined: Wed Feb 04, 2004 8:46 pm

Post by Ed »

King Of TOOLS 8)
tontoi
...ik ben het
Posts: 1896
Joined: Thu Sep 01, 2005 3:32 pm

Post by tontoi »

KingOfFools wrote:heb wel nieuwe velgen (en banden) gevonden:

http://www.six-packspeedshop.be/fotos/6 ... r300_0.jpg

Oude velgen blijven echter bewaard. Zijn onderdeel van de originele auto.

die velgen en banden heb ik gisteren gezien onder een duster
dus je bent te laat als je ze al kopen wou
Robsøn
Posts: 490
Joined: Thu Sep 29, 2005 5:29 pm

Post by Robsøn »

krijg hier een beetje last van een Deja Vu!!

Als je het topic hier vergelijkt met die op het Mopar-forum!! :!:

Daar ook al van die positieve reacties!!! :arrow: :arrow:
Ed
Posts: 5031
Joined: Wed Feb 04, 2004 8:46 pm

Post by Ed »

Als je progress pics hier neer plant, snoer je ze allemaal de mond "King Off Tools" Dus waar blijven de plaatjes.........hij had al uit elkaar kunnen zijn :!:
:D
basezum
Posts: 7513
Joined: Mon Sep 06, 2004 9:22 pm

Post by basezum »

kop op KOF gewoon doen wat je hart je in geeft!!!
chevyman

Post by chevyman »

foto`s?
Lady Bonneville
Posts: 3030
Joined: Sun Sep 04, 2005 11:00 pm

Post by Lady Bonneville »

Weet je het echt heel zeker Otto? There's no way back als tie eenmaal uit elkaar ligt!

Er zijn al zoveel mensen je voorgegaan die vol goede moed aan een project begonnen en het nooit afgemaakt hebben. Het zou zonde zijn als dat met deze 300 ook gebeurt!
Post Reply