onze toko / Holland Ranch / USA2NED

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Post Reply
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: onze toko

Post by Texas Boy »

capricelimburg wrote:Zie ik daar mijn motor & bak? :D

zou het :D
P P M
Posts: 3552
Joined: Sun Oct 21, 2007 10:14 am

Re: onze toko

Post by P P M »

Hans, heb jij nou nooit es zin om een dagje te niksen en es lekker in de pino-nest te gaan zitten/liggen?

Al dat drukke gedoe daar met andermans spullen, een eigen veestapel, wilde dieren, een camping, een bos/tuin, garage enz. enz. enz. of heb je adhd :D :D :D
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: onze toko

Post by Texas Boy »

P P M wrote:of heb je adhd :D :D :D
heb van mijn werk mij hobby gemaakt :) en als er een ADHD heeft dan ben ik er mee getrouwd, die kan niet stil zitten :eek: :lol:
P P M
Posts: 3552
Joined: Sun Oct 21, 2007 10:14 am

Re: onze toko

Post by P P M »

Bezige bij Bianca, aha dat verklaard dan wel haar altijd snelle reacties per email :lol:

Lekker verder gaan met je hobby, en geniet van de zon..............hier ligt alweer een 6 cm sneeuw voor de deur :eek:
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: onze toko

Post by Texas Boy »

Aan het eind van de dag kreeg ik nog deze Mark V binnen, eigenlijk voor de sloop, maar is daar eigenlijk te goed voor. Als iemand interesse heeft mail me even. :D

Image
qc1500
Posts: 590
Joined: Fri Feb 06, 2004 12:31 pm

Re: onze toko

Post by qc1500 »

Ik heb wel intresse om hem te slopen :D Of bedoel je dat niet :jump:
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: onze toko

Post by Texas Boy »

Kan ook, soort werkvakantie, 100 USD per nacht incl. slapen in een Airstream :D
73mustang
Posts: 124
Joined: Sun Apr 18, 2010 11:53 pm

Re: onze toko

Post by 73mustang »

Voor 30 $ zit je in een motel per nacht met ijskast en bad TV en airco en Zwembad en je kan je bij elke sloper terecht en dan naar huis. :) volgens mij wil je vlug veel geld verdienen om een stenen huisje bouwen die bij jou aan de overkant staan ik zie nog steeds een houten krot staan :?: maar denke dat je voor 100$ wel een beetje duur ben, voor een week 700 € :) plus vliegreis rond de 900 € is 1500 € plus de spulen nog naar huis sturen via jou $$$$$$$$

GR ROB
Last edited by 73mustang on Wed Dec 01, 2010 9:43 pm, edited 1 time in total.
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: onze toko

Post by Texas Boy »

73mustang wrote:Voor 30 $ zit je in een motel per nacht met ijskast en bad TV en airco en Zwembad en je kan je bij elke sloper terecht en dan naar huis sturen dan verdien je nog geld ook. :)

GR ROB
Maar is lang zo leuk niet en je verdient geen geld, je kan hoogstens wat besparen. Wil je niet slopen dan is een Airstream 25 USD per nacht en een stuk leuker dan een goedkoop Motel 6 langs een snelweg. Ojaah, het was een geintje naar een vaste klant van ons vandaar de smilie :P
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: onze toko

Post by Texas Boy »

73mustang wrote:Voor 30 $ zit je in een motel per nacht met ijskast en bad TV en airco en Zwembad en je kan je bij elke sloper terecht en dan naar huis. :) volgens mij wil je vlug veel geld verdienen om een stenen huisje bouwen die bij jou aan de overkant staan ik zie nog steeds een houten krot staan :?: maar denke dat je voor 100$ wel een beetje duur ben, voor een week 700 € :) plus vliegreis rond de 900 € is 1500 € plus de spulen nog naar huis sturen via jou $$$$$$$$

GR ROB

Image
Marcel Firebird
Posts: 1966
Joined: Mon Apr 12, 2004 8:47 am

Re: onze toko

Post by Marcel Firebird »

Hans , laat eens wat foto's zien van die dually aub :)


toch nog wel een natte droom van me , zo'n dually voor de deur 8)
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: onze toko

Post by Texas Boy »

Heb de dually ff laten schieten, simpelweg geen tijd om hem op te halen in de komende week en de verkoper wou opeens meer poen en had daar ff geen zin in, maar er zijn er voldoende rond de 2500-3000 USD.

zoek eens met http://st.hankshelper.com/ onze zip is 75831
cees
Posts: 2581
Joined: Sun Mar 19, 2006 12:20 pm

Re: onze toko

Post by cees »

Marcel Firebird wrote:Hans , laat eens wat foto's zien van die dually aub :)


toch nog wel een natte droom van me , zo'n dually voor de deur 8)
ik was al eerst erg jammer
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: onze toko

Post by Texas Boy »

Cees, wou je nog een mail sturen, maar je bent me voor. Ik had een deal met de verkoper voor 4000 USD voor de 2 en hij wou nu opeens 5000 USD, komt nog eens 400 USD ophalen bij en dat is het voor mij niet meer echt de moeite omdat beide auto's niet echt auto's zijn die echt bijzonder zijn. Ik zie regelmatig leuke Dually's langskomen voor rond de 3K en dichterbij, deze staat 2,5 uur van mij huis en de auto is te groot voor mijn trailer, dus lastig. Ik hou wel even in de gaten wat hier staat.

voorbeeld: http://austin.craigslist.org/cto/2088349204.html en http://easttexas.craigslist.org/cto/2015103992.html
ThA CoPyCaT©
Posts: 2219
Joined: Sun Apr 16, 2006 12:28 am

Re: onze toko

Post by ThA CoPyCaT© »

Texas Boy wrote:Heb de dually ff laten schieten, simpelweg geen tijd om hem op te halen in de komende week en de verkoper wou opeens meer poen en had daar ff geen zin in, maar er zijn er voldoende rond de 2500-3000 USD.

zoek eens met http://st.hankshelper.com/ onze zip is 75831
Hee, dit kende ik nog niet.
Deze gebruik ik altijd voor het zoeken naar auto's: http://www2.jaxed.com/cgi-bin/mash.cgi
Post Reply