Kent iemand deze?

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Post Reply
sjak_brak
oppressing the masses
Posts: 30956
Joined: Thu Jul 22, 2004 11:04 am

Re: Kent iemand deze?

Post by sjak_brak »

Thompson wrote:die prijs is waarschijnlijk vast aangezien t bij een bedrijf(je) is.
Bedrijfjes zien hun voorraad ook graag verlopen. Als je niet gaat praten weet je het niet ;)
Achtung
Posts: 34
Joined: Fri Feb 04, 2011 7:30 pm

Re: Kent iemand deze?

Post by Achtung »

Het is in Amerika anders wel het type auto waar oude vrouwen mee rijden.... die hoeven geen boodschappen meer te doen dus hebben geen stationwagon nodig; rijden er niet zo hard mee dus de motor slaapt in, hier en daar een pakeerdeukje... tja, zou toch wel kunnen...
Zelfde geldt voor Camaro's
Ik zeg ook niet dat 't niet van een oud vrouwtje geweest kan zijn. Maar het is voor mij een optelsom.

Misschien vraagt deze verkoper zelfs wel teveel voor deze auto!
Zou 't niet kunnen zeggen. Thompson vraagt wat wij ervan vinden en ik vind 't te mooi om waar te zijn, maar misschien zit ik er compleet naast en is dit een hele goede koop.
Thompson
Posts: 703
Joined: Fri Oct 01, 2010 11:14 am

Re: Kent iemand deze?

Post by Thompson »

@sjak: Zal ze ook zeker nog eens informeren bij ze. Want het is wel een toffe wagen verder. Alleen wel erg jammer van die lelijke BMW stoelen erin. Maar dat kan later altijd nog redelijk makkelijk vervangen worden natuurlijk.

@Achtung: Dat gevoel heb ik inderdaad ook. Jammer genoeg niks meer gehoord van de verkoper, toch eens een belletje dus.
DannyL
Posts: 638
Joined: Tue Jan 13, 2009 9:47 am

Re: Kent iemand deze?

Post by DannyL »

Van die zwarte niks meer gehoord?
Thompson
Posts: 703
Joined: Fri Oct 01, 2010 11:14 am

Re: Kent iemand deze?

Post by Thompson »

DannyL wrote:Van die zwarte niks meer gehoord?
Zwarte? Uit Made?
Thompson wrote:Verkoper heeft 'm vandaag zonder verder iets aan mij te laten weten verkocht aan iemand anders... Lekker dan. Zoektocht kan weer opnieuw beginnen. :(
Dat dus.
.marc.
Posts: 108
Joined: Sun Aug 02, 2009 3:02 pm

Re: Kent iemand deze?

Post by .marc. »

[/quote]
Had ik ook al zien staan maar is eigenlijk net boven budget, en die prijs is waarschijnlijk vast aangezien t bij een bedrijf(je) is.
Daarnaast ligt er nog geen LPG in en dat wil ik wel graag, dus dan komt er nog een leuk bedragje bovenop...
Vind het verder wel een gave wagen :)[/quote]


die zwarte wou je ook nog van alles aan doen!ik denk dat je met deze goedkoper uit bent uit eindelijk!incl lpg?denk je niet?
als je hem tof vind ga je even kletsen met dat bedrijf toch je weet nooit wat je eruit kan halen?mischien wel een lpg instalatie :) garantie of wat dan ook maar?


succes in ieder geval
Thompson
Posts: 703
Joined: Fri Oct 01, 2010 11:14 am

Re: Kent iemand deze?

Post by Thompson »

.marc. wrote: die zwarte wou je ook nog van alles aan doen!ik denk dat je met deze goedkoper uit bent uit eindelijk!incl lpg?denk je niet?
als je hem tof vind ga je even kletsen met dat bedrijf toch je weet nooit wat je eruit kan halen?mischien wel een lpg instalatie :) garantie of wat dan ook maar?


succes in ieder geval
Klopt, maar dat werk aan die zwarte zou dan pas over een jaar (of later) zijn. Enkel eerder indien hoognodig :P

Bedankt! En zal zeker eens informeren naar de mogelijkheden, heb hem maanden geleden ook al te koop gezien dus wellicht willen ze er onderand vanaf.
geuk
Posts: 1881
Joined: Fri Aug 20, 2004 5:50 pm

Re: Kent iemand deze?

Post by geuk »

Als je een perfecte Camaro zoekt waar je niets aan hoeft te doen, incl lpg moet je hier maar eens naar kijken.

http://www.tweedehands.nl/autos/autos/c ... 91209.html
chevelletje70
Posts: 439
Joined: Mon Apr 11, 2011 6:11 pm

Re: Kent iemand deze?

Post by chevelletje70 »

Misschien is dit wat

http://houston.craigslist.org/ctd/2340481847.html

Is in de buurt van hans en bianca USA2ned

Misschien dat zij wat voor je kunnen betekenen.

succes :thumbs:
Achtung
Posts: 34
Joined: Fri Feb 04, 2011 7:30 pm

Re: Kent iemand deze?

Post by Achtung »

Hey Thompson.

Hoe is 't met jouw zoektocht?
Thompson
Posts: 703
Joined: Fri Oct 01, 2010 11:14 am

Re: Kent iemand deze?

Post by Thompson »

Die is nog steeds volop aan de gang. Volgende week ga ik weer naar een auto kijken :)
Achtung
Posts: 34
Joined: Fri Feb 04, 2011 7:30 pm

Re: Kent iemand deze?

Post by Achtung »

Heb je daar een foto of linkje van?

Ben je specifiek op zoek naar een Camaro?
Thompson
Posts: 703
Joined: Fri Oct 01, 2010 11:14 am

Re: Kent iemand deze?

Post by Thompson »

Achtung wrote:Heb je daar een foto of linkje van?

Ben je specifiek op zoek naar een Camaro?
Volgende week ga ik kijken naar een 1974 Pontiac Firebird. Dus niet specifiek een camaro.

Heb er geen linkje van want hij staat "officieel" niet te koop. (Dus niet op marktplaats oid.)
ChevyKo
Posts: 1569
Joined: Tue Dec 07, 2004 2:52 pm

Re: Kent iemand deze?

Post by ChevyKo »

Thompson wrote: Volgende week ga ik kijken naar een 1974 Pontiac Firebird. Dus niet specifiek een camaro.

Heb er geen linkje van want hij staat "officieel" niet te koop. (Dus niet op marktplaats oid.)


En ? Beetje nieuwsgierig, is `n week verder, beetje zicht op ???

Anders deze `79 Camaro Berlinetta misschien, staat er net op ;)

Image
Thompson
Posts: 703
Joined: Fri Oct 01, 2010 11:14 am

Re: Kent iemand deze?

Post by Thompson »

Ben gaan kijken en ga hem kopen :D
Kan nu ook wel verklappen dat het gaat om de 1974 Firebird van mede-forummer Rockatansky.

Nu dus druk bezig met zoeken naar een verzekering, vandaar mijn andere topic :P
Post Reply