Kent iemand deze?

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Post Reply
KingOfFools
Posts: 1911
Joined: Sat Oct 08, 2005 4:05 pm

Re: Kent iemand deze?

Post by KingOfFools »

Ik wilde nog zeggen dat PttM nog een mooie Camaro heeft staan, maar is al gereserveerd....

http://www.pedalttmetal.nl/PTTM-Shop/shop-index.htm
Thompson
Posts: 703
Joined: Fri Oct 01, 2010 11:14 am

Re: Kent iemand deze?

Post by Thompson »

KingOfFools wrote:Ik wilde nog zeggen dat PttM nog een mooie Camaro heeft staan, maar is al gereserveerd....

http://www.pedalttmetal.nl/PTTM-Shop/shop-index.htm
En waarschijnlijk niet te betalen voor mij :P

Helaas nog geen reactie terug van de verkoper. Als ik morgen nog niks heb gehoord maar eens bellen.

@Danny: Blauw met witte racing stripes of zilver metallic met zwarte strepen. Maar dat kan allemaal nog veranderen, nog niet echt goed naar gekeken :)
ChevyKo
Posts: 1569
Joined: Tue Dec 07, 2004 2:52 pm

Re: Kent iemand deze?

Post by ChevyKo »

Thompson wrote: Net gaan kijken bij de camaro in made. Ga een bod uitbrengen :)

Mijn idee; Over een jaar (oid) als ik weer wat heb gespaard gaan de targadaken eruit, nieuw dak erop.
Dan gelijk de achterschermen vervangen en volledig opnieuw laten spuiten.
Weet wel waar je aan begint :eek:




Btw heb je deze ook al overwogen ?

Image

Heeft het goede kontje 8) :D en lijkt geen verkeerde zo afgaande op de advertentie

Je had, naar mijn menig, beter bij deze `72 Camaro kunnen gaan kijken ;)

Image

mrktpl.
Thompson
Posts: 703
Joined: Fri Oct 01, 2010 11:14 am

Re: Kent iemand deze?

Post by Thompson »

ChevyKo wrote:
Weet wel waar je aan begint :eek:




Btw heb je deze ook al overwogen ?

Image

Heeft het goede kontje 8) :D en lijkt geen verkeerde zo afgaande op de advertentie

Je had, naar mijn menig, beter bij deze `72 Camaro kunnen gaan kijken ;)

Image

mrktpl.
Mooie wagen maar staat al een bod op van 12k en is daarmee toch best boven mijn budget ;) De wagen in made beviel erg goed, alleen balen dat ik nog steeds niks van de verkoper heb gehoord pff... Nog even 1 dagje geduld hebben (Wil niet ongeduldig overkomen) en dan maar eens bellen.

Over weten waar ik aan begin; Ik weet dat dat dan een euro of 4/5000 zal gaan kosten dus daar houdt ik al rekening mee :)
ChevyKo
Posts: 1569
Joined: Tue Dec 07, 2004 2:52 pm

Re: Kent iemand deze?

Post by ChevyKo »

Thompson wrote: Mooie wagen maar staat al een bod op van 12k en is daarmee toch best boven mijn budget ;)

Biedingen op marktplaats ?
Hecht daar maar geen waarde aan, dat zegt immers helemaal niets, die biedingen verzieken de markt :!:


Degene die komt met geld in de tas gaat ermee weg, niet de persoon die vanachter zijn pc lukraak biedingen plaatst.


En daarbij, als je straks met die zwarte klaar bent, ben je dat bedrag ook dik kwijt :eek:
Joost....
Posts: 2329
Joined: Wed Feb 04, 2004 9:42 am

Re: Kent iemand deze?

Post by Joost.... »

Thompson wrote:Zitten ook 2 nieuwe achterschermen bij om de rotte te vervangen (geen idee of ze al in matchende kleur zijn).
Als je dit soort opmerkingen plaatst heb ik het idee dat je niet echt weet waar je over praat. Ik zou iemand meenemen die wel echt weet waar naar te kijken want als je zo`n soort auto waar je zo`n soort bedrag aan besteed ook nog wilt verbouwen met een ander dak, andere schermen en volledig spuiten ga je ver over wat ie ooit nog waard zal zijn.
Thompson
Posts: 703
Joined: Fri Oct 01, 2010 11:14 am

Re: Kent iemand deze?

Post by Thompson »

Joost.... wrote: Als je dit soort opmerkingen plaatst heb ik het idee dat je niet echt weet waar je over praat. Ik zou iemand meenemen die wel echt weet waar naar te kijken want als je zo`n soort auto waar je zo`n soort bedrag aan besteed ook nog wilt verbouwen met een ander dak, andere schermen en volledig spuiten ga je ver over wat ie ooit nog waard zal zijn.
Daarom had ik Danny ook meegenomen ;) Het gaat mij ook niet om de waarde van de auto. Ik wil gewoon een goede basis om zelf iets moois van te maken. Ik ben geen bedrijf he dus het geld wat ik erin stop is voor de hobby, niet om 'm later nog met winst te kunnen verkopen oid. Voorlopig, als ik uiteindelijk de gelukkige koper blijk te zijn, wil ik de auto nooit meer verkopen. (Maar daar kan ik over 5 of 10 jaar natuurlijk heel anders over denken)

Wat zou volgens jou het verbouwen van het dak en volledig spuiten ongeveer moeten kosten dan? Zit ik daar met 4/5k niet ongeveer in de buurt?
Thompson
Posts: 703
Joined: Fri Oct 01, 2010 11:14 am

Re: Kent iemand deze?

Post by Thompson »

Verkoper heeft 'm vandaag zonder verder iets aan mij te laten weten verkocht aan iemand anders... Lekker dan. Zoektocht kan weer opnieuw beginnen. :(
Renev
Posts: 1886
Joined: Sun Feb 24, 2008 12:29 pm

Re: Kent iemand deze?

Post by Renev »

Wees blij :? :?
Ik weet niet wat je bod was maar als er nog minimaal 5000 bijkomt kom je waarschijnlijk al aardig in de richting van die groene.
Biedingen op marktplaats ?
Hecht daar maar geen waarde aan, dat zegt immers helemaal niets, die biedingen verzieken de markt :!:


Degene die komt met geld in de tas gaat ermee weg, niet de persoon die vanachter zijn pc lukraak biedingen plaatst.


En daarbij, als je straks met die zwarte klaar bent, ben je dat bedrag ook dik kwijt :eek:
So true :oops: :oops:
ChevyKo
Posts: 1569
Joined: Tue Dec 07, 2004 2:52 pm

Re: Kent iemand deze?

Post by ChevyKo »

Thompson wrote:Verkoper heeft 'm vandaag zonder verder iets aan mij te laten weten verkocht aan iemand anders... Lekker dan.

Heb je weer mazzel mee, niet om treuren :thumbs:
Joost....
Posts: 2329
Joined: Wed Feb 04, 2004 9:42 am

Re: Kent iemand deze?

Post by Joost.... »

Thompson wrote: Daarom had ik Danny ook meegenomen ;) Het gaat mij ook niet om de waarde van de auto. Ik wil gewoon een goede basis om zelf iets moois van te maken. Ik ben geen bedrijf he dus het geld wat ik erin stop is voor de hobby, niet om 'm later nog met winst te kunnen verkopen oid. Voorlopig, als ik uiteindelijk de gelukkige koper blijk te zijn, wil ik de auto nooit meer verkopen. (Maar daar kan ik over 5 of 10 jaar natuurlijk heel anders over denken)

Wat zou volgens jou het verbouwen van het dak en volledig spuiten ongeveer moeten kosten dan? Zit ik daar met 4/5k niet ongeveer in de buurt?
Je kunt ze voor zo`n zelfde bedrag ook kopen waar wel goede schermen en een dak op zit, rest je alleen nog een paintjob. Schermen en een dakplaat vervangen, fatsoenlijk strakmaken en spuiten kom je met 4/5K niet in de buurt.
Thompson
Posts: 703
Joined: Fri Oct 01, 2010 11:14 am

Re: Kent iemand deze?

Post by Thompson »

Renev wrote:Wees blij :? :?
Ik weet niet wat je bod was maar als er nog minimaal 5000 bijkomt kom je waarschijnlijk al aardig in de richting van die groene.

Maar die groene is ook niet in de kleur wat ik graag zou willen dus daar komt dan sowieso in de toekomst ook nog een keer volledig overspuiten bij de prijs ;) En het interieur (groen) vind ik ook afschuwlijk lelijk. Misschien toch eens uitzoeken wat de mogelijkheden zijn voor import vanuit Amerika, daar is het aanbod vele malen groter.

@Joost: Wat voor bedrag dan? Wat kost het spuiten van een dergelijke auto bij jullie bvb?
Joost....
Posts: 2329
Joined: Wed Feb 04, 2004 9:42 am

Re: Kent iemand deze?

Post by Joost.... »

Dat kan ik alleen beantwoorden als ik gedetailleerde info heb over het type auto, de staat waarin ie verkeerd, wat exact gespoten moet worden, wat voor een kleur(en) en of iets gedemonteerd of niet binnen komt. Zoiets kan van 4K naar 10K gaan als ik geen info heb.
sjak_brak
oppressing the masses
Posts: 30956
Joined: Thu Jul 22, 2004 11:04 am

Re: Kent iemand deze?

Post by sjak_brak »

De kosten voordat je een wagen kan overspuiten lopen meestal aardig uit de klauwen...

Daarnaast is er niet zomaar een prijs te geven op een spuitbeurt. Wat voor lak? Wat voor voorbehandeling? Hoe wordt auto aangeboden? Welk niveau van afwerking wordt er verwacht? Enz enz enz.
Thompson
Posts: 703
Joined: Fri Oct 01, 2010 11:14 am

Re: Kent iemand deze?

Post by Thompson »

Ik begrijp uiteraard dat daar niet zomaar een prijs aan te hangen is. Maar het begint dus (bij Joost iig dan) vanaf ~4k.
Ben net op ebay wel echt een droomwagen tegengekomen, in de kleurstelling zoals ik hem graag zou willen;

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/V-Rare-S ... 27ba169c83

en het is een manual transmission :idea:
Last edited by Thompson on Sun Apr 10, 2011 11:37 pm, edited 1 time in total.
Post Reply