Kent iemand deze?

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Post Reply
Achtung
Posts: 34
Joined: Fri Feb 04, 2011 7:30 pm

Re: Kent iemand deze?

Post by Achtung »

In duitsland ook nog een gave impala gezien
Heb je een link?
Thompson
Posts: 703
Joined: Fri Oct 01, 2010 11:14 am

Re: Kent iemand deze?

Post by Thompson »

Achtung wrote:
Heb je een link?
http://tinyurl.com/5syxl2p

Jammer dat het 400km ver weg is anders was ik graag zo een kijkje gaan nemen. Heb de verkoper gemailed voor meer informatie maar weer niks gehoord, dus weet niet eens of ie nog wel te koop staat.
sjak_brak
oppressing the masses
Posts: 30956
Joined: Thu Jul 22, 2004 11:04 am

Re: Kent iemand deze?

Post by sjak_brak »

Wat is 400km nou :?:

Wil je wel een auto kopen :? :P :D
Thompson
Posts: 703
Joined: Fri Oct 01, 2010 11:14 am

Re: Kent iemand deze?

Post by Thompson »

sjak_brak wrote:Wat is 400km nou :?:

Wil je wel een auto kopen :? :P :D
400km is aardig wat als je elke dag moet werken en in het weekend vaak druk bent met andere zaken. Zeker als je niet eens weet of de auto nog wel te koop staat en er verder 0,0 informatie over hebt behalve wat daar staat. Als het nou 30km rijden was dan had ik daar al lang op de stoep gestaan :P
sjak_brak
oppressing the masses
Posts: 30956
Joined: Thu Jul 22, 2004 11:04 am

Re: Kent iemand deze?

Post by sjak_brak »

Ja, hoe ingewikkeld dingen soms kunnen zijn :(

Tel.: +49 (0)173 6161293
Thompson
Posts: 703
Joined: Fri Oct 01, 2010 11:14 am

Re: Kent iemand deze?

Post by Thompson »

sjak_brak wrote:Ja, hoe ingewikkeld dingen soms kunnen zijn :(

Helaas spreek ik geen woord duits...
DannyL
Posts: 638
Joined: Tue Jan 13, 2009 9:47 am

Re: Kent iemand deze?

Post by DannyL »

gewoon hard praten, een beetje schelden, tussendoor nog een boertje en tis bijna duits.. ze verstaan je dan prima
Thompson
Posts: 703
Joined: Fri Oct 01, 2010 11:14 am

Re: Kent iemand deze?

Post by Thompson »

DannyL wrote:gewoon hard praten, een beetje schelden, tussendoor nog een boertje en tis bijna duits.. ze verstaan je dan prima
Hehe so true :P Naja kan het altijd in het Engels proberen... Morgen tijdens werk eens bellen, misschien dat m'n baas me wel kan helpen die spreekt een redelijk woord Duits en doet zelf ook in auto's. (Oude bmw/mercedes voornamelijk)

Wat is jullie indruk van de wagen?
Rob(firebird)
Posts: 2114
Joined: Tue Feb 03, 2004 6:26 pm

Re: Kent iemand deze?

Post by Rob(firebird) »

Thompson wrote:Helaas spreek ik geen woord duits...
Heb je die duitser een mailtje in het Nederlands gestuurd??

Verdammt noch mall, schon wieder so ein dummer Holländer der kein deutsch spricht......... Of zou die duitser wel nederlands kunnen lezen?

In welke taal heb je die Tjech aangeschreven??

En nou weer even serieus: die Formula van Marktplaats is een omgekatte met een oude neus, oude kap en nieuwere voorschermen.
Een echte, nette en harde Camaro of Firebird van 70 of 71 ga je onder de 10.000,= niet vinden. En het opknappen van zo'n auto kost je een klap geld, en dan zullen we het over restaureren maar niet hebben.
Je zult je budget af moeten stemmen op je wensen/eisen, of andersom.

(Maar je hebt wel een goede smaak wat modellen betreft.... :D )

Rob
Thompson
Posts: 703
Joined: Fri Oct 01, 2010 11:14 am

Re: Kent iemand deze?

Post by Thompson »

Rob(firebird) wrote:
Heb je die duitser een mailtje in het Nederlands gestuurd??

Verdammt noch mall, schon wieder so ein dummer Holländer der kein deutsch spricht......... Of zou die duitser wel nederlands kunnen lezen?

In welke taal heb je die Tjech aangeschreven??

En nou weer even serieus: die Formula van Marktplaats is een omgekatte met een oude neus, oude kap en nieuwere voorschermen.
Een echte, nette en harde Camaro of Firebird van 70 of 71 ga je onder de 10.000,= niet vinden. En het opknappen van zo'n auto kost je een klap geld, en dan zullen we het over restaureren maar niet hebben.
Je zult je budget af moeten stemmen op je wensen/eisen, of andersom.

(Maar je hebt wel een goede smaak wat modellen betreft.... :D )

Rob
Hehe nee had ze allebei in het Engels geschreven. Van de Tjech had ik overigens binnen een dag een mailtje met 15 foto's!

Ik weet dat het heel lastig gaat worden om binnen mijn budget een nette 70~73'er te vinden maar dat zien we dan maar als een uitdaging :) Mocht je tips hebben of iets tegenkomen, let me know! ;)
Last edited by Thompson on Wed Apr 13, 2011 11:19 pm, edited 1 time in total.
Achtung
Posts: 34
Joined: Fri Feb 04, 2011 7:30 pm

Re: Kent iemand deze?

Post by Achtung »

Ik ben geen kenner, maar als ik het verhaaltje lees en naar de prijs kijk..... motor en versnellingsbak gereviseerd, nieuwe paintjob, autootje is van een oude vrouw geweest..... hmmmm.
Thompson
Posts: 703
Joined: Fri Oct 01, 2010 11:14 am

Re: Kent iemand deze?

Post by Thompson »

Achtung wrote:Ik ben geen kenner, maar als ik het verhaaltje lees en naar de prijs kijk..... motor en versnellingsbak gereviseerd, nieuwe paintjob, autootje is van een oude vrouw geweest..... hmmmm.
Mjah zoiets had ik ook het "oude oma" verhaal. Klinkt een beetje te mooi om waar te zijn eigenlijk.
Chief big ol'Cadillac
Posts: 7635
Joined: Sat Oct 23, 2004 11:28 am

Re: Kent iemand deze?

Post by Chief big ol'Cadillac »

Achtung wrote:Ik ben geen kenner, maar als ik het verhaaltje lees en naar de prijs kijk..... motor en versnellingsbak gereviseerd, nieuwe paintjob, autootje is van een oude vrouw geweest..... hmmmm.
Het is in Amerika anders wel het type auto waar oude vrouwen mee rijden.... die hoeven geen boodschappen meer te doen dus hebben geen stationwagon nodig; rijden er niet zo hard mee dus de motor slaapt in, hier en daar een pakeerdeukje... tja, zou toch wel kunnen...
Zelfde geldt voor Camaro's
.marc.
Posts: 108
Joined: Sun Aug 02, 2009 3:02 pm

Re: Kent iemand deze?

Post by .marc. »

http://link.marktplaats.nl/410742414

deze dan?moet wel je smaak wezen natuurlijk!
staat al wel een tijdje te koop!

gr marc
Thompson
Posts: 703
Joined: Fri Oct 01, 2010 11:14 am

Re: Kent iemand deze?

Post by Thompson »

.marc. wrote:http://link.marktplaats.nl/410742414

deze dan?moet wel je smaak wezen natuurlijk!
staat al wel een tijdje te koop!

gr marc
Had ik ook al zien staan maar is eigenlijk net boven budget, en die prijs is waarschijnlijk vast aangezien t bij een bedrijf(je) is.
Daarnaast ligt er nog geen LPG in en dat wil ik wel graag, dus dan komt er nog een leuk bedragje bovenop...
Vind het verder wel een gave wagen :)
Post Reply