Klein model plaat 18.2

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Post Reply
JW USA
Posts: 135
Joined: Thu Oct 30, 2008 8:21 pm

Klein model plaat 18.2

Post by JW USA »

Zit met een probleem, ben op zoek naar 18.2 platen (klein model).
Op het kenteken van de betreffende auto staat geen 18.2 dus daarom ben ik op zoek naar iemand die de oud geel versie nog kan leveren. Heb hier verschillende bedrijven geprobeerd maar overal hetzelfde verhaal.

Alvast bedankt voor evt. info.
29er Hot Rod
Posts: 1716
Joined: Sun Jan 27, 2008 11:10 pm

Re: Klein model plaat 18.2

Post by 29er Hot Rod »

is volgens mij wel mogelijk maar zonder E-keur merk :(

probeer Schaftenaar in Zwolle eens, daar haal ik altijd de platen op :D

greetz Ep
JW USA
Posts: 135
Joined: Thu Oct 30, 2008 8:21 pm

Re: Klein model plaat 18.2

Post by JW USA »

Het is idd een plaat zonder e-keur. Schaftenaar ben ik geweest maar kan ze niet leveren.
SS502RAT
Posts: 1390
Joined: Sun Sep 16, 2007 3:39 pm

Re: Klein model plaat 18.2

Post by SS502RAT »

mess via de rdw heb het ook wel eens gedaan had kleine platen maar zonder 18.2 op het kenteken vermeld en omdat ome agent hier in de buurt de jacht op foute platen opende wou ik het in orde hebben.
na eindeloos gebel en door geschakeld te worden bij het rdw om info te winnen via de telefoon was ik het beu heb de stoute schoenen aangetrokken
en naar roosendaal gereden. aan de balie de mevrouw meneer heeft u een afspraak ik nee en heb het eff uit gelegd hoe en wat er was wat tijd over met de auto de loods van de rdw binnen geroepen door de man van de rdw heeft eff de wagen bekeken i.v.m hoe en wat of de wagen in aan merking kwam voor type 18.2 ze hebben ook nog eff nagetrokken waar de wagen vandaan kwam in de comp de man van het rdw zei toen u krijgt de vermelding 18.2 toegestaan op je kenteken bewijs
het oude werd in genomen en kreeg een bewijs mee van het rdw hoe en wat.
en binnen een week of twee kreeg ik keurig een nieuw kenteken bewijs in de bus met de vermelding 18.2 toegestaan er op
en toen nieuwe platen halen bij de zaak die de uit gifte van kenteken platen doet en toen wel met een goedkeurings stempel er in
voor heen had ik ook wel 18.2 maar dan idd zonder die stempel in de plaat maar weet niet of het vandaag de dag nog lukt maar suc7 er mee :thumbs:
JW USA
Posts: 135
Joined: Thu Oct 30, 2008 8:21 pm

Re: Klein model plaat 18.2

Post by JW USA »

De discussie met de RDW heb ik al gevoerd in Lelystad. Deze auto komt nu rechtstreeks uit de USA. Ze mogen geen 18.2 meer afgeven op bedrijfswagens, geen 18.2 op personenwagens waar plaats is voor een "gewoon" model plaat en geen 18.2 voor auto's waar de uitsparing voor de plaat niet aan de linkerkant zit en waar de plaats van de nummerplaatuitsparing niet hoger zit dan een bepaalde hoogte.
In het kort komt het er op neer dat bv. een nieuwe Mustang nog in aanmerking komt. Voor de rest is dit dus bepaald om doorrijders na ongelukken beter op te kunnen sporen omdat er meer kans is dat de plaat gelezen kan worden.

Vandaar dat ik op zoek ben naar 18.2 oud geel. Iig bedankt voor je reactie!
pvz
Posts: 502
Joined: Sat Mar 26, 2011 5:27 pm

Re: Klein model plaat 18.2

Post by pvz »

JW USA wrote: dit is dus bepaald om doorrijders na ongelukken beter op te kunnen sporen omdat er meer kans is dat de plaat gelezen kan worden.

Vandaar dat ik op zoek ben naar 18.2 oud geel. Iig bedankt voor je reactie!

:eek: :? Meld je het wel even voordat je iemand gaat aanrijden ?? Blijven wij binnen.. :lol:
JW USA
Posts: 135
Joined: Thu Oct 30, 2008 8:21 pm

Re: Klein model plaat 18.2

Post by JW USA »

Daarom rij ik nu zonder platen maar denk dat dit na verloop van tijd wel op gaat vallen :P
maichel
Posts: 322
Joined: Sun Mar 28, 2010 8:08 pm

Re: Klein model plaat 18.2

Post by maichel »

ALSTUBLIEFT :)

http://www.wittekentekenplaat.nl/shopex ... 2+plaat%29
Volgens mij geen probleem om ze daar te bestellen.
Ik heb destijds mijn blauwe 18.2 ook besteld.(al had ik wel de 18.2 vermelding op kenteken staan)
Geen idee of ze je kenteken ook daadwerkelijk checken, maar wie weet.


Mocht je er nog een chromen lijstje omheen willen (geen plastic)

http://www.imparts.nl/
-online shopping
-webshop
-General products
-algemeen

Daar staan ze bij...
Beetje omslachtig maar de pagina heeft geen eigen link.
JW USA
Posts: 135
Joined: Thu Oct 30, 2008 8:21 pm

Re: Klein model plaat 18.2

Post by JW USA »

Maichel bedankt, je hebt iemand heel blij gemaakt!
Ton
Posts: 3269
Joined: Mon Feb 02, 2004 10:49 pm

Re: Klein model plaat 18.2

Post by Ton »

En anders kun je hier ook terecht.. heb er al verschillende laten maken.

http://www.elfram.nl/
maichel
Posts: 322
Joined: Sun Mar 28, 2010 8:08 pm

Re: Klein model plaat 18.2

Post by maichel »

JW USA wrote:Maichel bedankt, je hebt iemand heel blij gemaakt!
geen probleem, veel succes met de aanvraag.

De platen van mijn Camaro heb ik destijds ook daar besteld.
Na betaling had ik ze met 3 dagen keurig verpakt thuis.
Image

De chromen rand heb ik destijds bij Imparts gekocht, heel mooi spul voor een acceptabele prijs vindt ik zelf.
De rand is van metaal ipv plastic en in de houder zitten schroefjes om de houder uit elkaar te halen om de plaat zelf te plaatsen.
Op deze houders zit een strip met 2 sleufgaten.
De boutjes hebben een vlakke kant die precies in de sleuf valt bij monteren, er is echt over nagedacht.
JW USA
Posts: 135
Joined: Thu Oct 30, 2008 8:21 pm

Re: Klein model plaat 18.2

Post by JW USA »

Ik had ze ook na 3 dagen binnen, ze zitten al op de auto en lijkt stukken beter dan de grote platen, bedankt nogmaals!
Post Reply