Luxe amerikaan gezocht voor videoclip

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Hetbestaat
Posts: 12
Joined: Mon May 16, 2011 6:31 pm

Luxe amerikaan gezocht voor videoclip

Post by Hetbestaat »

Goedendag,

Zoals ik mij al voor heb gesteld, ik heb (on)regelmatig voor videoclips, commercials en films bijzondere auto's nodig en vandaag is zo'n dag.

We zijn op zoek naar een goed uitziende amerikaan voor aanstaande vrijdag (de 19de mei) ten zuiden van Rotterdam.

We dachten zelf aan een Lincoln Continental uit bijvoorbeeld 1974, maar andere chique auto's mogen ook absoluut aangeboden worden. De auto speelt een hoofdrol door de hele videoclip (de hoofdpersoon verplaatst zich een groot gedeelte van de tijd in uw auto (op de achterbank met u als chauffeur).

We begrijpen dat jullie erg voorzichtig met de auto's zijn en er het liefste zelf in rijden. Daarom vragen we u naast een foto van uw auto zoals hij er nu uitziet ook om een foto van u zelf mee te sturen omdat u dan direct ook als bodyguard (en chauffeur) kunt figureren in deze videoclip. Mocht u liever niet in beeld komen en het geen probleem vinden dat er iemand anders onder uw begeleiding in uw wagen rijdt dan zie ik ook graag uw reactie tegemoet.

Het is een videoclip voor de band Novack, een opkomende band uit Utrecht. Ze hebben onder andere al bij De Wereld Draait Door gespeeld en zijn uitgeroepen tot meest belovende band van 2011 door de VPRO. Ze betalen alles uit eigen zak met als gevolg dat we er alles aan doen om de clip zo goedkoop als mogelijk te houden. Dat betekent dat we (voor deze opdracht) geen ruim budget hebben, maar brandstofkosten en een kleine onkostenvergoeding kunnen we uiteraard missen voor een mooie auto.

Naast reacties op dit forum is het ook mogelijk om contactinformatie en foto's via de mail te sturen naar figuratie@hetbestaat.nl.

Met hele vriendelijke groeten,

Bram
Jeroen_Sp
Posts: 2435
Joined: Sat Oct 11, 2008 9:43 am

Re: Luxe amerikaan gezocht voor videoclip

Post by Jeroen_Sp »

Hetbestaat
Posts: 12
Joined: Mon May 16, 2011 6:31 pm

Re: Luxe amerikaan gezocht voor videoclip

Post by Hetbestaat »

Jeroen_Sp wrote:Dus zoiets is een beetje het idee:
http://www.statemagazine.nl/state.php/a ... id%5D=8654
Ja zoiets, maar dan met andere muziek, het is deze band, maar niet dit nummer:

http://www.youtube.com/watch?v=FySt_sULuo8

Andere auto's zijn ook welkom, de regisseur heeft niet heel veel verstand van Amerikanen (en ik ken helaas ook niet alle types). Zo werd bijvoorbeeld deze auto ons aangeboden en ga ik die ook voorstellen aan de regisseur. Echter gaat de voorkeur wel uit naar een 4 deurs auto zodat het hoofdpersonage achterin kan zitten.

Image
Last edited by Hetbestaat on Tue May 17, 2011 5:36 pm, edited 1 time in total.
Thompson
Posts: 703
Joined: Fri Oct 01, 2010 11:14 am

Re: Luxe amerikaan gezocht voor videoclip

Post by Thompson »

Want een 2-deurs heeft geen achterbank :P

Voor een gave (sportieve?) uitstraling is een 2-deurs denk ik wel toffer :) Ik heb zelf (helaas & nog) geen amerikaan maar lijkt me wel gaaf om met je wagen in een videoclip mee te doen!
Hetbestaat
Posts: 12
Joined: Mon May 16, 2011 6:31 pm

Re: Luxe amerikaan gezocht voor videoclip

Post by Hetbestaat »

Thompson wrote:Want een 2-deurs heeft geen achterbank :P
Een 4 deurs stapt een stuk sexy-er in voor the big boss dan dat hij eerst een stoel naar voren moet klappen :lol:
Thompson wrote:Ik heb zelf (helaas & nog) geen amerikaan maar lijkt me wel gaaf om met je wagen in een videoclip mee te doen!
Binnenkort komt er een (nieuwe) site online waar je je kan aanmelden voor auto figuratie en auto casting. Zodra hij online is zal ik de link hier plaatsen (de site is niet van mijzelf, maar ik ga hem wel veel gebruiken verwacht ik).
lowrida
Posts: 1551
Joined: Sun Sep 20, 2009 11:02 pm

Re: Luxe amerikaan gezocht voor videoclip

Post by lowrida »

Hetbestaat wrote:Image
Dan hoef ik de mijne ook niet aan te bieden dus....... :D

Image
mark89769
Posts: 55
Joined: Thu Aug 19, 2010 7:58 pm

Re: Luxe amerikaan gezocht voor videoclip

Post by mark89769 »

vrijdag 20 mei of donderdag 19 mei?
Hetbestaat
Posts: 12
Joined: Mon May 16, 2011 6:31 pm

Re: Luxe amerikaan gezocht voor videoclip

Post by Hetbestaat »

mark89769 wrote:vrijdag 20 mei of donderdag 19 mei?
Scherp!, ik loop al de hele dag aan iedereen bovenstaand te verkondigen. Vrijdag 20 mei
diesel truck
Posts: 156
Joined: Fri Oct 08, 2010 10:53 pm

Re: Luxe amerikaan gezocht voor videoclip

Post by diesel truck »

ik zie dit soort vragen zo vaak voor bij komen en het rare is,ER IS NOOIT BUDGET!!!!!!!!!!!!!!
het liefst voor niks of bijna voor niks.waneer worden jullie is wakker en beseffen dat mooie, bijzondere dingen geld kosten.




grtz dino
pipo
Posts: 224
Joined: Sun Aug 17, 2008 10:27 pm

Re: Luxe amerikaan gezocht voor videoclip

Post by pipo »

]http://madmopar.autoalbum.nl/system/pho ... G_5390.jpg[/img][/quote]

Dan hoef ik de mijne ook niet aan te bieden dus....... :D

Image[/quote]

hee die ken ik. :lol: :lol:
BigBlockMopar
Crowd control
Posts: 13063
Joined: Mon Feb 02, 2004 3:39 pm

Re: Luxe amerikaan gezocht voor videoclip

Post by BigBlockMopar »

lowrida wrote:Dan hoef ik de mijne ook niet aan te bieden dus....... :D
Nee het zou best eens kunnen regenen die dag. Geloof niet dat dat bij jouw wagen op dit moment zo goed zal uitkomen... :D
Hetbestaat
Posts: 12
Joined: Mon May 16, 2011 6:31 pm

Re: Luxe amerikaan gezocht voor videoclip

Post by Hetbestaat »

diesel truck wrote:ik zie dit soort vragen zo vaak voor bij komen en het rare is,ER IS NOOIT BUDGET!!!!!!!!!!!!!!
het liefst voor niks of bijna voor niks.waneer worden jullie is wakker en beseffen dat mooie, bijzondere dingen geld kosten.
Er is niet altijd geen budget, maar wel altijd te weinig. Hoeveel het ook is, er is altijd te weinig. Als er wel budget is wordt er vaak een castingbureau ingeschakeld om mooie auto's te zoeken. Als je je daar aanmeldt kom je meer klussen met budget tegen. Heb ook een andere advertentie geplaatst waar trouwens wel budget voor is (oranje convertible).
SS502RAT
Posts: 1390
Joined: Sun Sep 16, 2007 3:39 pm

Re: Luxe amerikaan gezocht voor videoclip

Post by SS502RAT »

gewoon betalen die auto's rijden ook niet op lucht 8)
BigBlockMopar
Crowd control
Posts: 13063
Joined: Mon Feb 02, 2004 3:39 pm

Re: Luxe amerikaan gezocht voor videoclip

Post by BigBlockMopar »

Kweenie waar jij op rijdt maar auto's rijden weldegelijk op lucht, zit gewoon in de banden namelijk :!: :lol:
smokey
Posts: 5125
Joined: Wed Apr 14, 2004 8:42 pm

Re: Luxe amerikaan gezocht voor videoclip

Post by smokey »

SS502RAT wrote:gewoon betalen die auto's rijden ook niet op lucht 8)
:o De mijne rijdt op lucht en benzine.
Post Reply