Oldtimer Verzekering

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Post Reply
SplitWindow
Posts: 3038
Joined: Tue Nov 16, 2010 9:19 pm

Re: Oldtimer Verzekering

Post by SplitWindow »

Thompson wrote:Hmm dat is balen, maar een belletje kan natuurlijk nooit kwaad.
Thompson
Posts: 703
Joined: Fri Oct 01, 2010 11:14 am

Re: Oldtimer Verzekering

Post by Thompson »

SplitWindow wrote:Conclusie:

Nog niet droog genoeg achter je oren om even een simpel telefoongesprek te voeren, maar straks wel als een mongool donuts draaien op de snelweg.
(wel even je kenteken afplakken !!)
Gelukkig heb ik al wel meer van jouw posts op het forum gezien en weet ik dat ik me hier geen reet van hoef aan te trekken.
SplitWindow
Posts: 3038
Joined: Tue Nov 16, 2010 9:19 pm

Re: Oldtimer Verzekering

Post by SplitWindow »

Thompson wrote: Gelukkig heb ik al wel meer van jouw posts op het forum gezien en weet ik dat ik me hier geen reet van hoef aan te trekken.
Ik vind dat best wel een goed antwoord :thumbs:
Caddy_v8
Posts: 2612
Joined: Tue Mar 20, 2007 4:13 pm

Re: Oldtimer Verzekering

Post by Caddy_v8 »

Thompson wrote:Morgen een vrije dag dus dan heb ik mooi de tijd om eens wat te gaan bellen.

Mijn pa zit zelf ook bij ZLM dus wellicht dat ik daar eens kan informeren voor een oldtimer verzekering met het verhaal dat ik eigenlijk altijd als ik een auto nodig heb zijn wagen pak en enkel voor plezierritjes in de camaro zal rijden. Ik houd jullie op de hoogte :) Bedankt voor alle tips sowieso!
Mijn verzekering vond m'n bromscootertje al voldoende als daily driver! Ik heb mijn wagens via Lancyr verzekerd. Prima service moet ik zeggen. Heb inmiddels alle verzekeringen daar lopen.
BigBlockMopar
Crowd control
Posts: 13063
Joined: Mon Feb 02, 2004 3:39 pm

Re: Oldtimer Verzekering

Post by BigBlockMopar »

Thompson
Posts: 703
Joined: Fri Oct 01, 2010 11:14 am

Re: Oldtimer Verzekering

Post by Thompson »

Net maar aan het bellen gegaan want via de mail zit er bij de meeste verzekeraars echt geen vaart achter, als je al wat te horen krijgt...

Emerpark valt al af, werd meteen gevraagd naar m'n leeftijd en iemand van 22 viel echt buiten de voorwaarden (minimaal 25 zijn).

Next; Zijlmans (die doen zaken via Europeesche geloof ik) en Gio advies groep.
Thompson
Posts: 703
Joined: Fri Oct 01, 2010 11:14 am

Re: Oldtimer Verzekering

Post by Thompson »

Zijlmans; 2e auto vereist, minimaal 25.
Gio; Minimaal 24 of 2e auto.

Vanavond nog maar eens aan me pa vragen hoe hij erover denkt om op zijn naam te verzekeren. Want anders moet ik er een barrel bijkopen en verzekeren voordat ik die Firebird verzekerd krijg :x
DannyL
Posts: 638
Joined: Tue Jan 13, 2009 9:47 am

Re: Oldtimer Verzekering

Post by DannyL »

Meer onderhandelen jonge....
Thompson
Posts: 703
Joined: Fri Oct 01, 2010 11:14 am

Re: Oldtimer Verzekering

Post by Thompson »

DannyL wrote:Meer onderhandelen jonge....
Wat valt er aan te onderhandelen als ze zeggen dat het niet mogelijk is... "Ja maar ja maar"
Heb er bij vermeld dat ik ook regelmatig in de auto van me pa rijdt en sowieso niet voor dagelijks woon-werkverkeer gebruik aangezien ik dat gewoon op de fiets doe (is nog waar ook). Maakt allemaal niks uit, ik voldoe gewoon niet aan de voorwaarden.

Bij Gio adviesgroep verder wel heel netjes geholpen en hij deed z'n best iets voor me te zoeken maar er was geen een verzekeraar waar hij mij bij verzekerd zou krijgen zonder 2e auto met 22 jaar. Beste wat hij kon vinden was een "gewone" verzekering en dan zou ik voor WA rond of boven de 100 euro per maand komen. Indien ik ouder dan 24 zou zijn of een 2e auto had was het 35~75 per jaar afhankelijk van aantal kilometers (WA).
DannyL
Posts: 638
Joined: Tue Jan 13, 2009 9:47 am

Re: Oldtimer Verzekering

Post by DannyL »

All round benefits (tussenpersoon) heeft voor mij toendertijd gewoon een verzekering geregeld! All risk 40euries pm.. Camaro was toen nog op 15.000 getaxeerd. Die had t zo geregeld, vragen naar Frank.
Thompson
Posts: 703
Joined: Fri Oct 01, 2010 11:14 am

Re: Oldtimer Verzekering

Post by Thompson »

DannyL wrote:All round benefits (tussenpersoon) heeft voor mij toendertijd gewoon een verzekering geregeld! All risk 40euries pm.. Camaro was toen nog op 15.000 getaxeerd. Die had t zo geregeld, vragen naar Frank.
Kijk dat zijn mooie tips, zal morgen eens bellen :) Want heb het natuurlijk liever op m'n eigen naam staan.
dennisenursula
Posts: 79
Joined: Fri Aug 28, 2009 8:55 pm

Re: Oldtimer Verzekering

Post by dennisenursula »

gewoon gebakje van 100 euro kopen en verzekeren en meteen oldtimer mee verzekeren en na een maand dagelijks gebakje er uit pleuren en voila alleen oldtimer in de verzekering(jammer dagelijks gebakje naar de sloop :evil: :evil: ) mischien niet de eerlijkste weg maar wel makkelijkste.
Thompson
Posts: 703
Joined: Fri Oct 01, 2010 11:14 am

Re: Oldtimer Verzekering

Post by Thompson »

dennisenursula wrote:gewoon gebakje van 100 euro kopen en verzekeren en meteen oldtimer mee verzekeren en na een maand dagelijks gebakje er uit pleuren en voila alleen oldtimer in de verzekering(jammer dagelijks gebakje naar de sloop :evil: :evil: ) mischien niet de eerlijkste weg maar wel makkelijkste.
Denk niet dat ze daar in zullen trappen? Anders is het wel heel makkelijk te omzeilen...
Heb al zitten kijken voor een dagelijkse auto erbij te nemen maar met verzekering/wegenbelasting erbij zit ik dan nog op minimaal 50 euro in de maand (voor alleen die auto). En dat is dan voor een auto die ik eigenlijk niet eens zal gebruiken.

Vanmiddag de tip van Danny nog eens proberen en anders vanavond even met pa overleggen om hem op zijn naam te zetten tot ik 25 ben.
Last edited by Thompson on Fri May 27, 2011 2:34 pm, edited 1 time in total.
SplitWindow
Posts: 3038
Joined: Tue Nov 16, 2010 9:19 pm

Re: Oldtimer Verzekering

Post by SplitWindow »

Thompson wrote: Vanmiddag de tip van Danny nog eens proberen
Is dat niet een beetje overhaast ?
Wacht nog even een weekje met bellen joh :idea:
DannyL
Posts: 638
Joined: Tue Jan 13, 2009 9:47 am

Re: Oldtimer Verzekering

Post by DannyL »

:D :D :D
Post Reply