Zin in een motorritje?..misschien met een paar mooie auto`s?

Plaats hier flyers/foto's verslagen van Amerikaanse auto-meetings.
Anton
Posts: 18
Joined: Sat Aug 13, 2011 10:54 pm

Re: Zin in een motorritje?..misschien met een paar yanken..?

Post by Anton »

HarleyRob wrote:@firetruck: nooit problemen met je blauwe lampen?

tot op heden nog niet.. zit te wachten op andere lenzen uit amerika. rood en witte..
HarleyRob
Posts: 2819
Joined: Mon Jun 06, 2011 2:04 pm

Re: Zin in een motorritje?..misschien met een paar yanken..?

Post by HarleyRob »

Er is een nieuwe wet van kracht die blauwe lichten in NL verbiedt. Derhalve mijn vraag.
Kijk goed uit.....
Anton
Posts: 18
Joined: Sat Aug 13, 2011 10:54 pm

Re: Zin in een motorritje?..misschien met een paar yanken..?

Post by Anton »

THX.

Gisteren aangehouden, bekeuring gekregen voor geen gordel. (€100), over lampen niks gezegt. stoen stoute schoenen aangetrokken en gevragen, zolang ik ze niet voer zal niemand er echt moeilijk over doen, maar zodra ze ook maar een keer zien dat ze aan staan gaat de kniptang erin. dus wijselijk nog een extra schakelaar er tussen...lol.. nog een tijdje staan lullen met die kerels en beetje over gmcert gehad. nadat vrouwlief autopapieren en rijbewijs had gebracht mocht ik weer verder.
olof
Posts: 1296
Joined: Tue Feb 02, 2010 3:29 pm

Re: Zin in een motorritje?..misschien met een paar yanken..?

Post by olof »

De laatste dingen zijn geregeld...alleen vergunning nog steeds niet,maar de wethouder komt ook,dus dat zal niet zo een probleem worden.... 8)
Sate is besteldt,koffie staat klaar en de prijzen zijn rond.
lootjes kosten 1 euro per stuk,
kans op:
een pinstripe van Ep
een airbrush van Custom Painting Holland
5x een navigatie cd voor de Garmin
Fleece Jack van Suzuki motors

De donaties lopen al binnen..(daar ben ik voornamelijk blij mee... :lol: )
Nu al riond de 500 euro met een paar mooie donaties van hier....thx daarvoor...!

Nu hopen op goed weer voor de motors..!

grtz,
big daddy
Posts: 105
Joined: Sun Feb 14, 2010 5:25 pm

Re: Zin in een motorritje?..misschien met een paar yanken..?

Post by big daddy »

Vandaag was het zover met de motor naar Amerongen, wilde om 11 uur wegrijden motor gestart in de versnelling en uit gaat die. WTF standaard is ingeklapt dodemansknop staat goed, nog een keer koppeling inknijpen, niks. Terug de garage in zoeken en kan niks vinden, na een beetje heen en weer bellen, met collega intruder rijders kwam ik er achter dat de schakelaar van de jiffy kapot is, dus maar door verbinden. In totaal is het inmiddels kwart over twaalf geen toerrit meer dus planning naar Wijk bij Duurstede, in Zevenaar snelweg op met gang maken begint de motor onwijs te slinger vluchtstrook op, lekke band(gescheurde ventiel). Denk bij mezelf ik ga naar huis heb er genoeg van :x . Hopelijk is het een geslaagde dag, en voor mij de volgende keer beter.

Groeten Patrick
Anton
Posts: 18
Joined: Sat Aug 13, 2011 10:54 pm

Re: Zin in een motorritje?..misschien met een paar yanken..?

Post by Anton »

was leuke middag.. alleen super jammer van het weer.
olof hoop dat je je doelen gehaalt hebt. vonden het gezellig en was voor een goede zaak.
olof
Posts: 1296
Joined: Tue Feb 02, 2010 3:29 pm

Re: Zin in een motorritje?..misschien met een paar yanken..?

Post by olof »

patrick,
dat is gvd spijtig...!
jammr..!!

Anton..super dat je er was man...! echt gave auto...en iedereeen schrok van de sirene..hahahah..!

ondanks het slechte weer,hebben we tot nu toe 3050,00 euro op gebracht...helemaal te gek...! 8)

de wethouder leek het sterk als we volgend jaar geen vergunning zouden krijgen,dus hopen dat het beter en groter kan worden..!!!

leuke tent he Anton..?..zei het toch...!

iedereen bedankt..!

grtz,
olof
Posts: 1296
Joined: Tue Feb 02, 2010 3:29 pm

Re: Zin in een motorritje?..misschien met een paar yanken..?

Post by olof »

Image

Image

grtz,
olof
Posts: 1296
Joined: Tue Feb 02, 2010 3:29 pm

Re: Zin in een motorritje?..misschien met een paar yanken..?

Post by olof »

Verslag motor rit voor AT 2011

Zondag 28 september 2011 was alweer de tweede motorrit voor de aandoening AT in midden Nederland.
In samenwerking met de Hayabusa club Holland,Hayabusaclub Belgie,Custom Painting Hollland en de Blackbirdownersclub werd deze rit georganiseerd.
Een rit van 140 km. Door het midden van Nederland,ditmaal was er gekozen om een lang stuk van de Betuwe te nemen en natuurlijk de schitterende dijken rondom Wijk bij duurstede.

Inschrijving:
Van te voren waren er al meer inschrijvingen dan het jaar ervoor,er werden rond de 80 motoren verwacht,zowel enkele rijders,duo`s en spyders.
Ook waren dit jaar de eigenaren van speciale Amerikaanse auto`s uitgenodigd.Vanaf tien uur stonden de diverse vrijwilligers en verkeersbegeleiders klaar om alles in goede banen te leiden,het ontbijt stond klaar en de koffie en cake rook heerlijk.Rond elf uur druppelde de grote groep binnen en de inschrijvingen werden vlug gedaan.tevens vlogen de lootjes voor de tombola weg,en het was gezellig druk.
Helaas was er die dag ook de wilerronde van midden Nederland dus was er enige tijdsdruk om voor half een voorbij Rhenen te zijn,anders kwamen we vast te zitten.
De rijders uit Belgie,waar sommige al meer dan 400 km. Erop hadden zitten moesten dus haasten om even te rusten en wat te eten.
Het machtige gezicht dat iedereen vertrok,zal altijd een spektakel blijven.

Helaas:
Toen de grote groep vertrok scheen de zon nog,maar het dreigde al wel,helaas bij de tussenstop in meerkerk kwam het met zo`n geweld uit de hemel,dat het niet verstandig was om verder te rijden..zeker de Belgen moesten nog een heel eind terug.Na koortsachtig overleg is er ter plekke besloten dat iedereen vrij was om te doen wat ze wilden.Een groep ging naar huis,een andere groep reed rechtstreeks door naar het eindpunt en een kleine groep besloot toch de hele rit uit te rijden…!

Wijk bij Duurstede:
Inmiddels waren alle voorbereidingen op de markt in Wijk bij Duurstede getroffen en was het wachten tot de deelnemers binnen kwamen.Na een hevige stortbui brak het zonnetje door en het was goed toeven op de terassen van de horeca gelegenheden die bereidt waren dit doel te steunen.Er stond bij de inschrijving al een hele speciale Amerikaanse Predator en op de markt pronkte een schitterende Amerikaanse brandweer truck.Door het slechte weer hadden vele toch besloten om niet met hun dure auto te komen,volstrekt begrijpelijk,maar erg jammer want er kwamen diverse mensen kijken of ze er waren.
De bikkels kwamen binnen en al gauw was het weer lekker druk.
Na het verloten van de diverse prijzen,was het tijd om de cheque te overhandigen aan de voorzitter van de Stichting AT.

Cheque:
Na het tellen van alle inschrijvingen,lootjes en de marge op de sate en de consumpties kwamen we op een bedrag van 2456,00 euro.
De wethouder van Sociale zaken in de gemeente wijk bij duurstede mocht dit bedrag namens de gemeente afronden op een mooi rond bedrag,en koos het geweldige bedrag van 3000,00 euro..!
Hiermee zijn wij supertrots en danken een ieder ervoor die dit mogelijk gemaakt heeft.
Na nog wat donaties achteraf,zal het totale bedrag ergens rond de 3020,00 euro komen liggen.Een gigantisch bedrag ondanks het weer.Helaas is dit in de medische wereld een klein bedrag helaas en is er nog veel nodig om een degelijk medicijn te vinden voor deze verschrikkelijke ziekte.
Wel draagt dit weer bij aan nieuw onderzoek en hoe meer ze weten,hoe meer kans op een oplossing.

2012:
Voor volgend jaar zijn er al stoute plannen op gezet om dit evenement nog groter en intresanter te maken.Hier kunnen we nog niks over vertellen,wel staat vast dat we een datum zoeken eerder in het jaar.dat zal ergens rond eind mei/begin Juni zijn..zet het maar alvast in uw agenda…!

Rest ons nog om iedereen te bedanken die mee geholpen/gedoneerd en mee gereden heeft..!

Vriendelijke groeten,
Kim en Olof Mes

p.s. als ik volgend jaar wel vergunning krijg,zou ik graag een plein willen reserveren om een mooie meeting en klein marktje met jullie te hebben...bij intresse kan je het me altijd laten weten..!

thx all.....!
olof
Posts: 1296
Joined: Tue Feb 02, 2010 3:29 pm

Re: Zin in een motorritje?..misschien met een paar mooie aut

Post by olof »

Inmiddels een beetje laat,maar we zijn natuurlijk weer bezig om dit te organiseren dit jaar...?

Dit jaar wil ik het bij mij op de zaak houden..vanwege de niet verkregen vergunningen...hebben er mensen zin om te komen om hun mooie ryde te showen aan het publiek..?

we houden het dus bij mij op de zaak,de motoren kunnen rijden wanneer ze willen...als jullie willen kan ik ook wel een mooie rit in elkaar zetten voor de auto`s..hier op de utrechtse heuvelrug zat mooie plekken om te rijden...!tevens heb ik een touringcar die achter de meute kan aanrijden voor bezoekers...!(maar betwijfel of dat voor jullie wat is...?)
`s avonds afsluiten met een lekkere bbq ofzo iets..?
zal ergens laatste week augsutus zijn of half september...?
alles voor het goede doel,dus ik kom schaamteloss schooieren... :D ..maar moet wel een gezellige leuke dag worden...!

ik hoor het graag..

grtz,
olof
olof
Posts: 1296
Joined: Tue Feb 02, 2010 3:29 pm

Re: Zin in een motorritje?..misschien met een paar mooie aut

Post by olof »

de datum zal moeten verschuiven..geen idee wanneer nog...!
maar eerste week september zijn we uitgenodigd .....van vele honderden aanmeldingen...om een weekje door te brengen in villa pardoes... :)
helemaal te gek voor die meiden,ook wordt er eens aandacht besteed aan me andere dochter die de laatste tijd een beetje onder sneeut natuurlijk...!
zodra ik een datum weet,meld ik het hier...!
wil wel een goede kans op mooi weer hebben,adners komen jullie ook niet natuurlijk..!

grtz,
olof
lotje1973
Posts: 191
Joined: Mon Jan 24, 2011 11:08 am

Re: Zin in een motorritje?..misschien met een paar mooie aut

Post by lotje1973 »

Geweldig dat jullie naar Villa Pardoes mogen, zijn de mooie dingen waar je van moet genieten!
sterkte voor jullie allemaal.
olof
Posts: 1296
Joined: Tue Feb 02, 2010 3:29 pm

Re: Zin in een motorritje?..misschien met een paar mooie aut

Post by olof »

Helaas gaat de rit/dag dit jaar niet door..!
dit door persoonlijke omstandigheden... :?

Hoop volgend jaar een mooi evenement neer te zetten..!

grtz,
olof
Post Reply