Zin in een motorritje?..misschien met een paar mooie auto`s?

Plaats hier flyers/foto's verslagen van Amerikaanse auto-meetings.
olof
Posts: 1296
Joined: Tue Feb 02, 2010 3:29 pm

Zin in een motorritje?..misschien met een paar mooie auto`s?

Post by olof »

Elk jaar organiseer ik een motorrit voor de ziekte van mijn dochter.
Deze is tot nu toe ongeneeslijk en we hopen geld bij elkaar te sprokkelen voor meer onderzoek.

28 augustus is de rit en elke motor is welkom.
De rit gaat door midden nederland.
start:Amerongen industrieweg zuid 30a 12.00 uur
eind: wijk bij duurstede markt ongeveer 16.00 uur

inschrijfgeld: 10 euro voor berijder en 5 euro voor een bijrijder.

thx,

edit:Misschien zouden een paar gasten het leuk vinden om in de middag naar wijk bij duurstede te komen,en dan de markt vol te zetten met motoren en amerikanen...de kroeg straat organiseert het een en ander en waarschijnlijk(onderhandelen nog) een geweldige blues band `s middags...!
Er wordt een veiling gehouden met prijzen zoals eetbonnen en een gratis airrbush,bieden op sate eten enz. enz. alles voor het goede doel,maar we moeten wel een lekker bierje kunnen kopen...!~

grtz,
Last edited by olof on Fri Nov 18, 2011 5:57 pm, edited 3 times in total.
sjak_brak
oppressing the masses
Posts: 30956
Joined: Thu Jul 22, 2004 11:04 am

Re: Zin in een motorritje?

Post by sjak_brak »

Dat is een heel mooi stuk om te rijden! Ik heb geen motor, maar wens je veel succes!
Camaro68
Posts: 376
Joined: Sun May 04, 2008 3:39 pm

Re: Zin in een motorritje?

Post by Camaro68 »

Helaas ben ik die dag verhinderd, anders was ik wel meegegaan.

Maar, mooi initiatief en veel succes en sterkte gewenst :thumbs: !
arthur
Posts: 1627
Joined: Sun Jun 03, 2007 8:58 am

Re: Zin in een motorritje?

Post by arthur »

je scheel betalen aan verzekeringen (deels verplicht) en nog moet je zelf betalen voor onderzoek...

Ik blijf me verbazen aan het beleid in dit land.
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: Zin in een motorritje?

Post by Texas Boy »

Mail me je rek nummer en ik betaal zonder deel te nemen, net iets te ver van Texas :)
olof
Posts: 1296
Joined: Tue Feb 02, 2010 3:29 pm

Re: Zin in een motorritje?

Post by olof »

arthur wrote:je scheel betalen aan verzekeringen (deels verplicht) en nog moet je zelf betalen voor onderzoek...

Ik blijf me verbazen aan het beleid in dit land.
De doelgroep is gewoon te klein voor de grote bedrijven...niet aantrekkelijk om iets te vinden.
De levensverwachting is ongeveer 15 tot 20 jaar,dus ik ga niet wachten tot ze eindelijk wat doen,dan zelf maar proberen.

Doneren kan natuurlijk altijd

Rabobank nr.: 10.38.87.539
ten name van de stichting AT
vermeld ff bijdrage voor motorrit voor AT

meer info: http://www.stichting-at.org

thx,
P P M
Posts: 3552
Joined: Sun Oct 21, 2007 10:14 am

Re: Zin in een motorritje?

Post by P P M »

Jeetje ik heb net het verhaal van Nomi gelezen..........heftig voor jullie zeg :eek:

Ik bezit geen motor maar wel wat euro's, ik heb net gedoneerd!!

Voor jullie veel sterkte en geluk ;)

Grtz Patricia 8)
Caddy_v8
Posts: 2612
Joined: Tue Mar 20, 2007 4:13 pm

Re: Zin in een motorritje?

Post by Caddy_v8 »

Ik heb geen motor, maar vind het een te gek initiatief. Helaas is zoiets noodzakelijk. Ik ben van mening dat voor zoiets altijd geld beschikbaar hoort te zijn, maar de prioriteiten worden in dit land helaas elders gelegd.

@Olof: je hebt een PM!
olof
Posts: 1296
Joined: Tue Feb 02, 2010 3:29 pm

Re: Zin in een motorritje?

Post by olof »

P P M wrote:Jeetje ik heb net het verhaal van Nomi gelezen..........heftig voor jullie zeg :eek:

Ik bezit geen motor maar wel wat euro's, ik heb net gedoneerd!!

Voor jullie veel sterkte en geluk ;)

Grtz Patricia 8)
Patricia,thx

we proberen er het beste van te maken,valt soms niet mee,maar het is zo`n leuk ding,dan wordt het makkelijker...!
soms zie je wel dingen veranderen nu,dan wordt je ff geconfronteerd(op vakantie niet meer de trap van deglijbaan op kunnen..grr... :x )
De meeste energie kost het vechten tegen WMO en gemeente instellingen om aanpassingen te krijgen...! :x :?

grtz,
pvz
Posts: 502
Joined: Sat Mar 26, 2011 5:27 pm

Re: Zin in een motorritje?

Post by pvz »

olof wrote:De meeste energie kost het vechten tegen WMO en gemeente instellingen om aanpassingen te krijgen...! :x :?

grtz,
Dat ken ik! Ik heb een 2-ling van 2 jaar oud. Gijs en Tomas. Gijs is helaas spastisch en zal waarschijnlijk nooit kunnen gaan lopen. Het kost heel veel moeite om bijvoorbeeld al een goede stoel voor dat mannetje te krijgen.. :( :x Ook is het soms een drama om een goede arts te vinden, vaak word je van de een naar de ander gestuurd zonder er ook maar iets mee op te schieten...

Maar goed, heel goed idee van je en ik hoop dat het heel druk gaat worden! :)
olof
Posts: 1296
Joined: Tue Feb 02, 2010 3:29 pm

Re: Zin in een motorritje?

Post by olof »

@pvz,

zwaar klote man..inderdaad dat is precies het probleem...ja hij is nog twee dus wat heeft hij nu nodig...!
fock it...wij betalen hier en hebben het beste nodig..!

Wij ziten gelukkig bij de Hoogstraat..(utrecht) en die gasten weten echt veel en helpen ons overal bij...!sterker nog,ze bereiden nu een rechtzaak voor tegen onze eigen gemeente omdat ze niet over de brug komen....!Maak je dat nog mee,kost mij niks,behalve een hoop herrie met de gemeente...!

succes man...!
blijf de leuke dingen zien,dan wordt het makkelijker..!
gert
Posts: 3764
Joined: Sun Mar 28, 2004 7:03 pm

Re: Zin in een motorritje?..misschien met een paar yanken..?

Post by gert »

ik heb ook wat overgemaakt, heel veel sterkte ermee!

normaal doe ik niet mee aan dit soort hulpverlening, maar je oproep en de daaropvolgende reacties sprak me op een bijzondere manier aan
dat ik besloot om een uitzondering te maken.

gerrit uit bilthoven.
thunderbuick
Posts: 2086
Joined: Wed Mar 02, 2011 6:41 pm

Re: Zin in een motorritje?..misschien met een paar yanken..?

Post by thunderbuick »

Een nichtje heeft hetzelfde en is inmiddels 21jaar oud.
Haar verwachte levensduur was destijds 15jaar.
Zo zie je maar weer dat je nooit weet hoe een balletje rolt.
Ze heeft wel alle toeters en bellen nodig maar toch.....
En misschien mag zij ook nog iets meemaken wat haar deels kan genezen.
In ieder geval wens ik jou en de rest van het gezin veel succes en energie toe zodat iedereen zoveel mogelijk opgewekt door het leven kan waardoor alles wat dragelijker wordt.
pvz
Posts: 502
Joined: Sat Mar 26, 2011 5:27 pm

Re: Zin in een motorritje?

Post by pvz »

olof wrote: blijf de leuke dingen zien,dan wordt het makkelijker..!
Dat is een mooie maar soms moeilijke tip.. We genieten met volle teugen van het mannetje, dat zullen julie waarschijnlijk ook doen. Maar door alle romslomp, dichte deuren en gesodemieter met typmiepen op het gemeentehuis en andere instanties word je er soms helemaal gek van! En zoals je zelf al zegt draait het allemaal om geld.. Er wordt niet gekeken naar oplossingen om het leven van een kind wat makkelijker te maken. Alleen een adequate voorziening (lees: de goedkoopst mogelijke oplossing) kan je krijgen. Of het je nu helpt of niet.. Wij hebben toevallig van de week een hoog/laag bed gekregen voor Gijs. We krijgen er niet 1 voor een kind.. Nee we krijgen er 1 van 210cm X 100cm want dan kan hij er lekker lang mee doen.. Leuk hoor! een kind van 2 die niet goed kan bewegen dat daar ligt in zo'n enorm groot bed!

Nee onze gemeente verbouw liever elke 2 jaar het gemeentehuis of gooien een mooi kunstwerk op een rontonde... We kunnen misschien wel de juiste hulp krijgen, maar dan moet ik toch echt eerst mijn naam veranderen in Mohammed ofzoiets... :eek:

Ik hoop van harte dat je die rechtzaak win en dat je bij volgende (aan)vragen nog wel normaal behandeld wordt zonder wrok bij je gemeente.

Heb je je weleens verdiept of er in het buitenland ook geen goede resultaten behaald zijn bij anderen die hetzelfde of net zoiets hebben als jouw kind?
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: Zin in een motorritje?

Post by Texas Boy »

P P M wrote:Jeetje ik heb net het verhaal van Nomi gelezen..........heftig voor jullie zeg :eek:

Ik bezit geen motor maar wel wat euro's, ik heb net gedoneerd!!

Voor jullie veel sterkte en geluk ;)

Grtz Patricia 8)
+1 Wens je erg veel succes met de aktie en hoop dat alle AAPen die niet kunnen op de dag even wat geld overboeken, even een paar biertjes minder in de kroeg dit weekend, er zijn betere bestedingen :thumbs:
Post Reply