Mag ik hier ff zeuren over een motorblokken leverancier?

Forum voor Technische vragen over Amerikaanse auto's.
Post Reply
SplitWindow
Posts: 3038
Joined: Tue Nov 16, 2010 9:19 pm

Re: Mag ik hier ff zeuren over een motorblokken leverancier?

Post by SplitWindow »

roadrage david wrote:kan je vertellen dat Rogier Bollier een 90% kans maakt om in de intrnationaale Histo cup van Oostenrijk kampioen te worden op onze Brad Penn olie(dat bedoel je toch :lol: :lol: :lol: :lol: )
Dus een vette 10% kans dat hij het niet gaat winnen :thumbs:

Dat ding gaat echt als een skelter over de weg:



Niet boos worden:
Dit is slechts mijn mening :D
roadrage david
Posts: 5050
Joined: Tue Feb 03, 2004 10:54 pm

Re: Mag ik hier ff zeuren over een motorblokken leverancier?

Post by roadrage david »

Als hij niet met 300kmh in de muur knalt dan haald hij de kampioenschap binnen ja............... hij hoeft aleen nog maar in de punten te rijden en niet per definitie te winnen..
Ik respecteer trouwens anderen hun meening net zoveel als de individuen mijn meening respecteren BBwwhahahahahahahhahaha
akaQ
Posts: 322
Joined: Wed Jun 17, 2009 8:13 pm

Re: Mag ik hier ff zeuren over een motorblokken leverancier?

Post by akaQ »

roadrage david wrote:Split window Geloof dat manoa een dichtgedrukte water slang had door zijn motor kap!!. EIGEN schuld.
dus gaat nou niet slap ouwehoeren :lol: :lol: ..
AKAQ niks zeggen jij heeft zeker een krat motor BBWWhahhahahahahahah.
zoals split window al zegt,Ik geef mijn eigen meening. frapante met krat motoren en buged troep is dat er NOOIT geld is om het goed te doen maar ALTIJD geld boven water komt om het te repareeren....
voor de goede orde 25% van de ESP of Tyra motoren gaan stuk . en ja je krijgt dan een nieuwe of reparatie . dat is allemaal ingecalculeerd in de prijs. die zooi wil ik nog niet gratis....... Leuke is ook dat waneer JY je huiswerk goed doet, je zal zien dat je vaak voor maar een KLEIN beetje meer een CUSTOM build motor kan laten bouwen. dus op maat voor jou auto en voor jou wensen.... Dus wat loop je nou slap te ouwehoeren vriend.
split window wat betreft olie. ""there is sutch thing as bad publisety"" kan je vertellen dat Rogier Bollier een 90% kans maakt om in de intrnationaale Histo cup van Oostenrijk kampioen te worden op onze Brad Penn olie(dat bedoel je toch :lol: :lol: :lol: :lol: )
Ten eerste ik ben je vriend niet "geloof ook niet dat je die hebt" maar dat ter zijde. en ten tweede ik heb mijn motor zelf gebouwd, overigens wel via de al bewandelde paden, dus niet al teveel poespas. maar dus geen krat motor.
Mij zal je overigens ook nooit zoiets horen afkraken, want dat is simpelweg niet nodig, voor veel mensen is dit een fantastisch fenomeen en er zijn wel degelijk goede motoren te krijgen

En gast serieus, denk aub een beetje om je spelling.
SplitWindow
Posts: 3038
Joined: Tue Nov 16, 2010 9:19 pm

Re: Mag ik hier ff zeuren over een motorblokken leverancier?

Post by SplitWindow »

Dave heeft echt wel vrienden, maak jij jezelf daar maar niet druk over.
En ik weet zeker dat als jullie elkaar in het echt ontmoeten, het een heel ander soort (lees: leuk en informatief) gesprek kan worden.
Koop ik een colaatje voor jullie beiden :idea: !

Over Dave zijn spelling:
Ik denk dat jij al lang genoeg op dit forum zit om te weten dat hij dyslectisch is, en anders ben je er vanaf nu van op de hoogte :thumbs:
roadrage david
Posts: 5050
Joined: Tue Feb 03, 2004 10:54 pm

Re: Mag ik hier ff zeuren over een motorblokken leverancier?

Post by roadrage david »

akaQ wrote:
Ten eerste ik ben je vriend niet "geloof ook niet dat je die hebt" maar dat ter zijde. en ten tweede ik heb mijn motor zelf gebouwd, overigens wel via de al bewandelde paden, dus niet al teveel poespas. maar dus geen krat motor.
Mij zal je overigens ook nooit zoiets horen afkraken, want dat is simpelweg niet nodig, voor veel mensen is dit een fantastisch fenomeen en er zijn wel degelijk goede motoren te krijgen

En gast serieus, denk aub een beetje om je spelling.
Geloof ook niet dat mijn post insinueerde dat jy mijn ""vriend"" ben het tegendeel Dus .
ondankt dat myn spelling niet up to par is wat mensen hier al JAREN weten, schijnt jy niet ""begrijpend"" te kunnen lezen!!. dus hebben we allebij wat.
Ik kraak trouwens niets af ik bevestig bewezen feiten. en uit mijn ongenoegen hierover. Als je je dieper in de wonderfull world of engine building stort . zal je zien dat er HEEL VEEL krat motoren zelf GM ZZ4 ,502 en jawel de 572 motoren vol met toleratie probleemen zitten. zo ook meenig krat motor van andere huismerken.
Dit percentage ligt VEELE malen hoger dan bij custom build engines.......

Ok om NU even af te kraken ik heb gehoord dat jou motor absolute troep is met totaal verkeerde onderdelen en dat dat ding niet vooruit te branden is. en voledig verkeerd in elkaar gezet is... en dat je er helemaal niets van kan.. zo nou heb je redenen om te bitches...................
akaQ
Posts: 322
Joined: Wed Jun 17, 2009 8:13 pm

Re: Mag ik hier ff zeuren over een motorblokken leverancier?

Post by akaQ »

Wat jij hoor heb ik overigens niet echt een mening aan, Maar aangezien je geen flauw idee hebt wie ik ben neem ik dit maar met een korreltje zout.

En ja er zal gerust weleens wat mis zijn met een krat motor, maar ik geloof dat dat met een custom build ook weleens het geval is, Dat er bij krat motoren garantie is en je dus een nieuwe krijg is een mooi fenomeen, ik denk "dus niet meteen gaan happen" dat het bij custom build wel lastiger is met garantie,
Zal vaak op eigen schuld, of andere vormen van mishandeling worden gegooid.

Hoogst waarschijnlijk ben je in real-life een onwijs toffe kerel, maar je doe er weinig aan om dat hier te laten merken, laat andere gewoon in hun waarde, en je mening op de forum is al geruime tijd bekent.

No offence over je dislectie, daar stoor ik me gewoon aan.
Last edited by akaQ on Thu Aug 25, 2011 1:36 pm, edited 1 time in total.
SplitWindow
Posts: 3038
Joined: Tue Nov 16, 2010 9:19 pm

Re: Mag ik hier ff zeuren over een motorblokken leverancier?

Post by SplitWindow »

Met die quote in bovenstaande post leg jij jouw eigen woorden in Dave's mond :D
En vervolgens neem jij zijn woorden letterlijk over......

Image
SplitWindow
Posts: 3038
Joined: Tue Nov 16, 2010 9:19 pm

Re: Mag ik hier ff zeuren over een motorblokken leverancier?

Post by SplitWindow »

En nu allebei (allebij?) lief zijn :thumbs:
akaQ
Posts: 322
Joined: Wed Jun 17, 2009 8:13 pm

Re: Mag ik hier ff zeuren over een motorblokken leverancier?

Post by akaQ »

SplitWindow wrote:En nu allebei (allebij?) lief zijn :thumbs:
Daar help je lekker aan mee ;)
RickyV8
Posts: 1300
Joined: Mon Apr 05, 2010 9:25 pm

Re: Mag ik hier ff zeuren over een motorblokken leverancier?

Post by RickyV8 »

Zelfs in een zijspan stoppen ze die kut motoren tegenwoordig....

Image
SplitWindow
Posts: 3038
Joined: Tue Nov 16, 2010 9:19 pm

Re: Mag ik hier ff zeuren over een motorblokken leverancier?

Post by SplitWindow »

In dat zijspan zie ik alleen maar flesjes, geen motorblok :?:
roadrage david
Posts: 5050
Joined: Tue Feb 03, 2004 10:54 pm

Re: Mag ik hier ff zeuren over een motorblokken leverancier?

Post by roadrage david »

akaQ wrote:
Wat jij hoor heb ik overigens niet echt een mening aan, Maar aangezien je geen flauw idee hebt wie ik ben neem ik dit maar met een korreltje zout.

Ben jy zo belangrijk dan dat ik zou moeten weten wie jij ben dan???. en of dat ik het belangrijk vind dat mijn mening er bij jou toe doet...........
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
En ja er zal gerust weleens wat mis zijn met een krat motor, maar ik geloof dat dat met een custom build ook weleens het geval is, Dat er bij krat motoren garantie is en je dus een nieuwe krijg is een mooi fenomeen, ik denk "dus niet meteen gaan happen" dat het bij custom build wel lastiger is met garantie,
Zal vaak op eigen schuld, of andere vormen van mishandeling worden gegooid.

Als jy denkt en of geloof dat garanty iets betekend bij krat motoren dan heb je het goed mis
hier in nederland zit het bij die goedkope ESP en Tyra troep inbegrepen 25% is bagger
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hoogst waarschijnlijk ben je in real-life een onwijs toffe kerel, maar je doe er weinig aan om dat hier te laten merken, laat andere gewoon in hun waarde, en je mening op de forum is al geruime tijd bekent.

Ik zou het niet weten of ik een toffe kerel bent soort zoekt soort, heb in ieder geval niets te klagen wat betreft de mensen die ik kan. En hoe ik reageer dat is mijn zaak.
Probleem wat veel mensen hebben is mijn direct in your face aprotch de meeste mensen houden van schijnheilig doen ik niet.
wat you see is wat you get. en so wat dat mijn menning op dit forum bekend is, wil dat zeggen dat ik die niet kan blijven uiten!!!
..........................................................................................................................................................................................
No offence over je dislectie, daar stoor ik me gewoon aan.

Wat betreft mijn dislectie!! jou comentaar zegt al genoeg om je daarover te uiten!!.
menige LUL asosieerd dat met domheid.
Het eerste waar ze je dan in een discussie op aanvallen is je spelling dat is dus bekrompen en een low punsh.. dus jy insinueerd iets wat je zelf in practijk breng, en dat is dat ik andere mensen in hun waarde moet laten..!!!!!!!! tiepies geval van de pot verweit de keten dat hij zwart ziet...
SplitWindow
Posts: 3038
Joined: Tue Nov 16, 2010 9:19 pm

Re: Mag ik hier ff zeuren over een motorblokken leverancier?

Post by SplitWindow »

Het wordt nu wel erg verwarrend met deze merkwaardige manier van quoten..... :P
RickyV8
Posts: 1300
Joined: Mon Apr 05, 2010 9:25 pm

Re: Mag ik hier ff zeuren over een motorblokken leverancier?

Post by RickyV8 »

SplitWindow wrote:In dat zijspan zie ik alleen maar flesjes, geen motorblok :?:
Krat ;)
roadrage david
Posts: 5050
Joined: Tue Feb 03, 2004 10:54 pm

Re: Mag ik hier ff zeuren over een motorblokken leverancier?

Post by roadrage david »

Ach ja het maakt het voor mij wat makelijker.................
Post Reply