Kennen jullie dat?

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Post Reply
cees
Posts: 2581
Joined: Sun Mar 19, 2006 12:20 pm

Re: Kennen jullie dat?

Post by cees »

Een beyerlander met vertand haha dat ken al niet (geintje) :D
Is moeilijk maar je heb een schitterende auto en je weet wat je heb en niet wat je koopt.
Thompson
Posts: 703
Joined: Fri Oct 01, 2010 11:14 am

Re: Kennen jullie dat?

Post by Thompson »

En ik zit juist weer te kwijlen van jouw camaro :P Geweldig model.
Stargazer
Posts: 2037
Joined: Thu Feb 05, 2004 7:05 pm

Re: Kennen jullie dat?

Post by Stargazer »

roadrage david wrote:Ik kan het gevoel ja aleen kwam ik tot mijn zinnen en besloot gewoon de bestaande auto om te bouwen en alles wat er af komt op nieuw te gebruiken in de hercreatie van de wagen!!. hiermee verlies ik dus geen geld maar eidig ik met 2 wagens. waarvan 1 all out race en de andere straat race!!!...
Leuk te zien dat er verschillende meningen hierover zijn.
Houden of verkopen.

Dave ik had ook eigenlijk het plan deze auto verder aan te pakken. Denk aan engine, brakes, suspension, steering. ProTouring dus.
Maar, wil ik daar nog veel tijd en geld aan besteden? Of toch liever iets anders kopen wat ik nu weer heel vet vind. En wat qua engine al heeft wat ik wil. Waar ik na invoeren ect. meteen mee kan rijden.
Stargazer
Posts: 2037
Joined: Thu Feb 05, 2004 7:05 pm

Re: Kennen jullie dat?

Post by Stargazer »

cees wrote:Een beyerlander met vertand haha dat ken al niet (geintje) :D
Is moeilijk maar je heb een schitterende auto en je weet wat je heb en niet wat je koopt.

Import Beijerlander :lol:
Ja je weet niet (precies) wat je koopt, en wel wat je hebt. Dat maakt dingen nog lastiger. Maar ook leuker. Net als bij vrouwen, je weet wat je hebt....
capricelimburg
Posts: 535
Joined: Sun Jul 11, 2010 12:46 pm

Re: Kennen jullie dat?

Post by capricelimburg »

Ik vind het wel een herkenbaar gevoel. Heb wel eens een jaar aan een auto gewerkt, was-ie eindelijk klaar, na 2 maanden verkocht, met verlies. Zie je ook vaak met huizen, gaan mensen eerst naar een ander huis kijken, niks kopen, dan maar oude huis verbouwen, jaar later alsnog een ander huis. Laat je niet gek maken door het idee dat je verlies maakt (soort doodzonde in dit land vol krenten), hobbies kosten gewoon geld en plezier heeft z'n prijs.

Mijn advies is: als je er op uitgekeken bent gewoon verkopen, geen (overbodig) geld in gaan steken en dan later alsnog verkopen. Ik probeer zelf dit advies ook te volgen, lukt niet altijd :D
grandlemans
Posts: 466
Joined: Sun Jun 19, 2011 12:46 pm

Re: Kennen jullie dat?

Post by grandlemans »

capricelimburg wrote:Ik vind het wel een herkenbaar gevoel. Heb wel eens een jaar aan een auto gewerkt, was-ie eindelijk klaar, na 2 maanden verkocht, met verlies. Zie je ook vaak met huizen, gaan mensen eerst naar een ander huis kijken, niks kopen, dan maar oude huis verbouwen, jaar later alsnog een ander huis. Laat je niet gek maken door het idee dat je verlies maakt (soort doodzonde in dit land vol krenten), hobbies kosten gewoon geld en plezier heeft z'n prijs.

Mijn advies is: als je er op uitgekeken bent gewoon verkopen, geen (overbodig) geld in gaan steken en dan later alsnog verkopen. Ik probeer zelf dit advies ook te volgen, lukt niet altijd :D
Helemaal niks aan toe te voegen prachtig verwoord. :thumbs:
rulez
Posts: 1975
Joined: Wed Nov 12, 2008 5:00 pm

Re: Kennen jullie dat?

Post by rulez »

zit ook met hetzelfde (en zo te lezen zijn er meer :-) ),

1,5 jaar geleden blokrevisie, nu deel onderdelen ter vervanging klaar liggen en nog wat optisch werk aan mijn camino maar over 2 maanden krijgen we de sleutel van ons nieuw huis met veel werk en uiteindelijk ook meer interesse naar een hotrod of een 56 belair oid (iets waar je minimaal met 4 in past)

als er iemand nu leuk geld voor geeft, gaat ie weg, anders zet ik hem ff in de winterstalling en knap er volgend jaar weer wat op.

ligt er ook aan wat je er nog in gaat investeren, alleen je eigen uren of ook onderdelen enzo.
en sommige zaken moet je gewoon doen om er nog aardig geld voor te krijgen.
69yellowbird
Posts: 144
Joined: Sat Jan 02, 2010 10:57 am

Re: Kennen jullie dat?

Post by 69yellowbird »

He Stargazer

wat voor soort auto heb je dan op het oog??
Stargazer
Posts: 2037
Joined: Thu Feb 05, 2004 7:05 pm

Re: Kennen jullie dat?

Post by Stargazer »

69yellowbird wrote:He Stargazer

wat voor soort auto heb je dan op het oog??

Tsja Yellowbird, het type auto die voor ale verwarring zorgt is er 1 van de concurrent notabene :P
Van F-body naar B-body...






Eentje uit 69;
Image

Image

Of uit 68:
Image

Image


En dan bij voorkeur iets met een 440Cui....
SuperSport
Posts: 1163
Joined: Sat Jan 30, 2010 8:31 pm

Re: Kennen jullie dat?

Post by SuperSport »

snap de verwarring :D staat nog een hele mooie in joure te koop 8)
bluesfreak1975
Posts: 524
Joined: Fri Apr 16, 2010 10:18 am

Re: Kennen jullie dat?

Post by bluesfreak1975 »

Heb wel zo'n zelfde gevoel gehad bij een andere oldtimer welke ik heb gerestaureerd. Is eindelijk mijn wagen klaar, nadat ik er 3 x het budget had ingestoken, en staat hij glimmend met verse lak voor mijn neus is (was) het gelijk mijn wagen niet meer. (na hooguit 3 a 4 maanden heb ik de auto ingeruild)

Ik hoop overigens niet dat ik het zelfde gevoel krijg met de Chevelle. Ik hou wel van een auto met een beetje verschoten lak een krasje en een putje. Het hoeft geen afgeragde hoerensloep te zijn maar je mag best zijn dat de auto heeft geleefd.

Als je er zoveel tijd, geld en energie hebt ingestoken zal je er ongetwijfeld vreselijk veel spijt van krijgen als je hem van de hand doet.

Kan je die andere Yank kopen en je huidige wagen behouden?

Mvg,
Michael
Wilf
Posts: 10555
Joined: Sun May 30, 2004 4:22 pm

Re: Kennen jullie dat?

Post by Wilf »

Je moet niet naar geld kijken maar je hart volgen. Als je een auto hebt dan vind iedereen hem geweldig en zo- en zoveel waard, zet je hem te koop dan blijft het ijzig stil... Dan verlies je bij verkoop 11.000 euro maar je krijgt er wel een nieuwe ervaring voor terug. Sommige mensen geven 6000 euro uit aan een vakantie van twee weken in één of ander apenland vol met ziektes. Als je twee jaar rijdt met je auto ben je al goedkoper uit en heb je er 702,5 dagen meer plezier van :lol:
Stargazer
Posts: 2037
Joined: Thu Feb 05, 2004 7:05 pm

Re: Kennen jullie dat?

Post by Stargazer »

SuperSport wrote:snap de verwarring :D staat nog een hele mooie in joure te koop 8)

Gezien ja, is een ietsje pietsje over mn' budget :lol:
Stargazer
Posts: 2037
Joined: Thu Feb 05, 2004 7:05 pm

Re: Kennen jullie dat?

Post by Stargazer »

bluesfreak1975 wrote:Kan je die andere Yank kopen en je huidige wagen behouden?

Mvg,
Michael

Was dat maar waar. Beetje als Jay Leno 8)
Stargazer
Posts: 2037
Joined: Thu Feb 05, 2004 7:05 pm

Re: Kennen jullie dat?

Post by Stargazer »

Wilf wrote:Je moet niet naar geld kijken maar je hart volgen. Als je een auto hebt dan vind iedereen hem geweldig en zo- en zoveel waard, zet je hem te koop dan blijft het ijzig stil... Dan verlies je bij verkoop 11.000 euro maar je krijgt er wel een nieuwe ervaring voor terug. Sommige mensen geven 6000 euro uit aan een vakantie van twee weken in één of ander apenland vol met ziektes. Als je twee jaar rijdt met je auto ben je al goedkoper uit en heb je er 702,5 dagen meer plezier van :lol:
Zit wat in Wilf. Hoe ouder ik word hoe meer ik dingen doe waar ik zin in heb. Ook al is dat niet altijd de meest "wijze" keuze. Zoals een benzine zuipend monster kopen 8)
Post Reply