Trek-gewichten Chevrolet Monte Carlo ??

Forum voor Technische vragen over Amerikaanse auto's.
Lennard
Posts: 3520
Joined: Mon Feb 06, 2006 3:57 pm

Re: Trek-gewichten Chevrolet Monte Carlo ??

Post by Lennard »

heb ff het papiertje tevoorschijn gehaald en het is een aanvullingsblad van het kenteken.
Hier op staat het type trekhaak ( brink 691 ) max last op de koppeling, en het trek gewicht geremd en ongeremd, en het kenteken van mij auto. En afgegeven op 13-5-1980 :D en ondertekend door de RDW

zal ff kijken of ik het kan laten inscannen van de week ( heb zelf geen scanner )

Groeten lennard
johnny
Posts: 1593
Joined: Wed Aug 25, 2004 5:55 pm

Re: Trek-gewichten Chevrolet Monte Carlo ??

Post by johnny »

21:15 h. mailtje uit Canada gekregen: geen trekgegevens meer te vinden in de dossiers op VIN-code, wat ze wel hebben kunnen natrekken is gebaseerd op desbetreffend model, mits uitgerust met automatische bak en rembekrachtiging, 454 kg. als RDW ermee akkoord gaat en op kenteken wil zetten is dat voor mij genoeg om m'n caravannetje te kunnen trekken en af en toe een aanhangertje...
Collector
Posts: 935
Joined: Mon Nov 01, 2010 6:09 pm

Re: Trek-gewichten Chevrolet Monte Carlo ??

Post by Collector »

Lennard wrote:heb ff het papiertje tevoorschijn gehaald en het is een aanvullingsblad van het kenteken.
Hier op staat het type trekhaak ( brink 691 ) max last op de koppeling, en het trek gewicht geremd en ongeremd, en het kenteken van mij auto. En afgegeven op 13-5-1980 :D en ondertekend door de RDW

zal ff kijken of ik het kan laten inscannen van de week ( heb zelf geen scanner )

Groeten lennard
Lennard je zou mij er in ieder geval een enorm plezier mee doen als je die moeite wilt nemen.
Mail kan naar jonjer@quicknet.nl
Supervaags
Posts: 2835
Joined: Wed Jun 20, 2007 5:45 pm

Re: Trek-gewichten Chevrolet Monte Carlo ??

Post by Supervaags »

jaaaaaaaaaaaaaahwel :D

jongens van RDW, bedankt :thumbs:

Image

ik ben nog nooit zo snel geholpen door ambtenaren..

ik kan de papieren opsturen en die worden dan aangepast, maar op de site staat het al.

(alvorens er comentaar over komt... ik laat ook meteen de kleur aanpassen ;) )
Collector
Posts: 935
Joined: Mon Nov 01, 2010 6:09 pm

Re: Trek-gewichten Chevrolet Monte Carlo ??

Post by Collector »

toppie kerel !!
WElke delen van je kenteken heb je opgestuurd en zou dat ook zo werken als je omgebouwd hebt op gas ?
ff kenteken op sturen met de vermelding dat er nu alleen gas in ligt en hoppa ?? denk het niet he !!

wel ff laten weten wat je allemaal hebt opgestuurd hoor supervaags !!
Supervaags
Posts: 2835
Joined: Wed Jun 20, 2007 5:45 pm

Re: Trek-gewichten Chevrolet Monte Carlo ??

Post by Supervaags »

helemaal niks :D .. echt niet.. ik snap niet waar jullie zo moeilijk over doen :P
ik heb alleen een mail gestuurd dat ik een trekhaak achter de auto heb die ik ook graag wil gebruiken :D

ik kreeg vandaag een brief dat het was aangepast, en dat ik de kenteken papieren kan opsturen
355EL-CAMINO
Posts: 1943
Joined: Sun Feb 08, 2004 5:03 pm

Re: Trek-gewichten Chevrolet Monte Carlo ??

Post by 355EL-CAMINO »

is dat alles wat je gemailt heb? of heb je ook nog trekhaak merk en al die info er bij gemailt?

ik heb namenlijk onder me monte carlo zelf een trekhaak gemaakt en ik zou ook wel wat op kenteken willen hebben.
Lennard
Posts: 3520
Joined: Mon Feb 06, 2006 3:57 pm

Re: Trek-gewichten Chevrolet Monte Carlo ??

Post by Lennard »

Image

dit is wat ik bij mijn auto papieren heb.
hopelijk heb je er iets aan

Groeten Lennard
Supervaags
Posts: 2835
Joined: Wed Jun 20, 2007 5:45 pm

Re: Trek-gewichten Chevrolet Monte Carlo ??

Post by Supervaags »

ik heb niet eens letterlijk gevraagd om een vermelding op het kenteken.. alleen wat er nodig voor was om dat eventueel voor elkaar te krijgen..

maar whatever, papieren zijn net op de post :)
Supervaags
Posts: 2835
Joined: Wed Jun 20, 2007 5:45 pm

Re: Trek-gewichten Chevrolet Monte Carlo ??

Post by Supervaags »

aangepaste kentekenpapiertjes zojuist binnen gekregen :)
dus ik ben verder klaar nu :P


dusse jongens, veel succes allemaal :D
rulez
Posts: 1975
Joined: Wed Nov 12, 2008 5:00 pm

Re: Trek-gewichten Chevrolet Monte Carlo ??

Post by rulez »

vorige week ook gemaild, dat ik wel een trekhaak had maar geen gewichtvermelding....

mailtje terug om deel 1A op te sturen zodat ze het kunnen aanpassen...of ze zijn superbehulpzaam bij de RDW of ze krijgen zoveel aanvragen dat ze de stroom niet aankunnen :P :P
johnny
Posts: 1593
Joined: Wed Aug 25, 2004 5:55 pm

Re: Trek-gewichten Chevrolet Monte Carlo ??

Post by johnny »

rulez wrote:of ze zijn superbehulpzaam bij de RDW of ze krijgen zoveel aanvragen dat ze de stroom niet aankunnen :P :P

denk het laatste....vorig jaar stond er op de site dat het inlegvel niet meer voldeed maar dat het op het kentekenbewijs zelf vermeld moest staan, nu zat ik vorige week toevallig te kijken omdat ik hier drie auto's heb zonder vermelding op het kentekenbewijs, ...van een ervan heb ik een inlegvel en zie ik tot m'n grote verbazing dat er duidelijk op de site staat dat een inlegvel voldoende is, hebben ze zeker weten veranderd in de afgelopen maanden...
rulez
Posts: 1975
Joined: Wed Nov 12, 2008 5:00 pm

Re: Trek-gewichten Chevrolet Monte Carlo ??

Post by rulez »

heb de mailcorrespondentie meegstuurd, dus ik wacht het ff af.......en geregeld rdw site checken :-)

succes ermee.
355EL-CAMINO
Posts: 1943
Joined: Sun Feb 08, 2004 5:03 pm

Re: Trek-gewichten Chevrolet Monte Carlo ??

Post by 355EL-CAMINO »

ik heb ze ook gemailt en kreeg het volgende terug;

Geachte heer Kok,

In reactie op uw e-mail, waarin u vraagt hoe u de vermelding van de trekgegevens van uw voertuig op het kentekenbewijs kunt krijgen, bericht ik u het volgende.



Wanneer er nog geen vermelding op uw kentekenbewijs staat, dan moet u voor aanpassing het volgende naar de RDW sturen:

Het Voertuigbewijs (deel IA)

een begeleidende brief waarin u ons vraagt om het trekvermogen op uw kenteken te vermelden (het is hierbij niet nodig om de gegevens van de trekhaak te vermelden)
De RDW beoordeelt of de wijziging kan plaatsvinden of dat de RDW het voertuig eerst moet keuren.



dan zal ik het wel meemaken dat ik met me auto heen ken om het voor elkaar te krijgen let maar op.

ik hou jullie op de hoogte :)
rulez
Posts: 1975
Joined: Wed Nov 12, 2008 5:00 pm

Re: Trek-gewichten Chevrolet Monte Carlo ??

Post by rulez »

355EL-CAMINO wrote:ik heb ze ook gemailt en kreeg het volgende terug;

Geachte heer Kok,

In reactie op uw e-mail, waarin u vraagt hoe u de vermelding van de trekgegevens van uw voertuig op het kentekenbewijs kunt krijgen, bericht ik u het volgende.



Wanneer er nog geen vermelding op uw kentekenbewijs staat, dan moet u voor aanpassing het volgende naar de RDW sturen:

Het Voertuigbewijs (deel IA)

een begeleidende brief waarin u ons vraagt om het trekvermogen op uw kenteken te vermelden (het is hierbij niet nodig om de gegevens van de trekhaak te vermelden)
De RDW beoordeelt of de wijziging kan plaatsvinden of dat de RDW het voertuig eerst moet keuren.



dan zal ik het wel meemaken dat ik met me auto heen ken om het voor elkaar te krijgen let maar op.

ik hou jullie op de hoogte :)

bij de RDW blinken ze ook uit in eenduidigheid :)

In reactie op uw e-mail, bericht ik u het volgende.
U kunt uw Voertuigbewijs (Deel IA) ter correctie opsturen
U ontvangt dan zo spoedig mogelijk een aangepast kentekenbewijs retour.

maar wel een goede klantenservice :thumbs:

we wachten het af 8)

ff edit in eigen post, vanochtend gekekenen is aangepast,voordeel van bedrijfswagen elcamino is dat ik autonoom geremd en middenas geremd mag trekken :-)
Post Reply