Ik zou kijken of je een kant en klare bedrading kan krijgen eventueel met originele ECU, Dan hoeft er alleen nog maar een + en - en een draadje vanaf het contact op.
Voor het blok en het chassis moet je wel goede massa punten maken, een moderne motor heeft vermogen zat en toch lekker zuinig.
LS1'02 in een '69 nova
Re: LS1'02 in een '69 nova
Gaaf project !
Kun je een inlaatspruitstuk zo omdraaien?
Een nieuwe ls7 is natuurlijk super gaaf en mooi alleen zo stervend duur.
Kun je een inlaatspruitstuk zo omdraaien?
Een nieuwe ls7 is natuurlijk super gaaf en mooi alleen zo stervend duur.
Re: LS1'02 in een '69 nova
en je moet je ecu toch ook laten unblocken ( als je een orginele gebruikt ) om een anti diefstal beveiliging te omzeilen
Staat erg veel info over ls conversies op het i-net
lijkt mij wel mooi om aan alu 5.3 ( of meer ) in me ford capri te leggenm met een 5 of 6 bak er achter
alleen nog ff sparen dan en eerst me buick af maken
Groeten lennard
Staat erg veel info over ls conversies op het i-net
lijkt mij wel mooi om aan alu 5.3 ( of meer ) in me ford capri te leggenm met een 5 of 6 bak er achter
alleen nog ff sparen dan en eerst me buick af maken
Groeten lennard
Re: LS1'02 in een '69 nova
ja die kan je zo omdraaien alleen de oliedruksensor moet een ander plekje krijgen.Nick_nl wrote:Gaaf project !
Kun je een inlaatspruitstuk zo omdraaien?
Een nieuwe ls7 is natuurlijk super gaaf en mooi alleen zo stervend duur.
is een sl2 die we hebben in gebouwd.
3 maanden geleden nog een ls7 in gebouwd in een cobra. zelf afgesteld op de rollerbank.
bij de gm performance ecu heb je geen startbelokerring. bij de orginele ecu van een ls1 bijvoorbeeld kan je deze aan of uit zetten vie software. bijvoorbeeld met http://www.efilive.com/
deze COBRA heb ik in 2006 gebouwd met een ls1
en in november ga ik weer beginnen met een mk4 cobra voor een klant met een ls3 of 7 zijn we no niet uit.
Re: LS1'02 in een '69 nova
Heb een sloop corvette '02 aangeschaft, nu kan het demonteren beginnen de ECU is denk ik niet meer bruikbaar en de helf van de bedrading is uit de stekker gerukt,dus kan hem niet meer laten lopen in de corvette, nou maar hopen dat hij verder goed is.Als iemand nog interesse heeft in een kaal(beschadigd) chassis met belgische papieren??