lock-up chevy g20

Forum voor Technische vragen over Amerikaanse auto's.
Post Reply
maikelkranen
Posts: 432
Joined: Sat Jan 20, 2007 2:40 pm

lock-up chevy g20

Post by maikelkranen »

Hallo, ik heb weer wat tijd voor mijn chevy gevonden.

Ik heb het idee dat mijn lockup niet werkt, hij schakeld prima verder.

Als ik het goed het zou hij bij 80 km/h constante snelheid in lockup moeten gaan.

dit gebeurd niet.

Ik heb er een lampje aan gehangen. volgens mijn boek de 3 polige stekker 1x paars en 2 maal zwartwit 1x aansturing en 1x test.

deze doet t.


Wat kan ik nog meer testen. mijn cruise controle werkt prima. bak is vorig jaar gereviseerd dus ik ga er vanuit dat het een electrisch probleem is.

Ben net terug uit italië, nu schakelde mijn lockup alleen in wanneer de bak heet werd dus na een berg beklimmen. en dan ook nog meteen met de overdrive dus al bij 70 km/h stukje verder als het comfortabel werd schakelde bij weer uit.

Dus ik denk dat mijn bak niet heet genoeg wordt of dan de sensor te hoog staat????


Wie kan me helpen.


gr Maiky

(mijn handtekening werkt niet)
Pavement Pounder
Posts: 7963
Joined: Fri Feb 06, 2004 8:24 pm

Re: lock-up chevy g20

Post by Pavement Pounder »

als je zeg 100 kmph rijd, tik dan eens met je linker voet het rempedaal aan, schakelt ie dan even terug ? dan werkt je lockup gewoon.
Ik neem aan dat je een 700r4 of 4l60e hebt ?
Ik dacht dat je bij deze bakken alleen in lockup kan vanf een bepaalde olie temp. de desebetreffede sensor zit achter de carterpan.
maikelkranen
Posts: 432
Joined: Sat Jan 20, 2007 2:40 pm

Re: lock-up chevy g20

Post by maikelkranen »

heb ik geprobeerd dit werkt niet, wel toen in in de bergen reed werkte dit wel. het is een 700r bak.
Post Reply