32v arao of dominion koppen nuttige upgrade?

Forum voor Technische vragen over Amerikaanse auto's.
chevy 327
Posts: 119
Joined: Wed Mar 16, 2005 9:28 pm

Re: 32v arao of dominion koppen nuttige upgrade?

Post by chevy 327 »

gerrutcamaro wrote:hmm, tof, ik hik alleen er tegenaan dat ik als particulier geen opslagmogelijkheid heb voor die e85 :(
je mag het wel bij mij in de schuur zetten :D
Thing
Posts: 3082
Joined: Mon Jul 25, 2005 5:38 pm

Re: 32v arao of dominion koppen nuttige upgrade?

Post by Thing »

Pavement Pounder wrote:hoe wordt die E85 aangeleverd dan ?
in 200 liter vaten die we zelf volgooien aan de pomp op t forepark... :D
Martin71RS
Posts: 2306
Joined: Wed Feb 04, 2004 2:37 pm

Re: 32v arao of dominion koppen nuttige upgrade?

Post by Martin71RS »

krijg ik net een pm...

Martin71RS wrote:

grootheidswaanzin


daarover gesproken...

42.500euro, beperkte inruil eventueel bespreekbaar

grappenmaker...
mensen die je auto kennen hebben er hard om gelachen... succes met de verkoop gozer!
heb ik toch blijkbaar iemand op zijn kleine pikkie getrapt :lol:

joh knulletje :baby: ...als ik hier de boel een beetje zit te stangen hoef je niet de jaloerse zielepiet uit te gaan hangen....zal mij boeien wat jij of een ander van mn wagen vind of de prijs die ik er voor vraag....ik moet m niet kwijt en je hoeft m toch niet te kopen?? :?:
mercury1970
Posts: 4067
Joined: Thu Oct 28, 2004 11:33 am

Re: 32v arao of dominion koppen nuttige upgrade?

Post by mercury1970 »

@Martin: je had ook de :D vergeten......... :lol:
Thing
Posts: 3082
Joined: Mon Jul 25, 2005 5:38 pm

Re: 32v arao of dominion koppen nuttige upgrade?

Post by Thing »

jaloers??? op jou????

dan moet ik nog ff verder eten om ook zo'n dikke pens te kweken en een echte jaren 80 snor laten staan!! en in een jaren 80 leren jackie gaan lopen..

ik bedank ervoor.. ga liever met de tijd mee.. :lol: :lol: :lol: :lol:
Corp
Posts: 5093
Joined: Tue Jan 25, 2005 1:23 pm

Re: 32v arao of dominion koppen nuttige upgrade?

Post by Corp »

maar sinds we hier toch een piemelshowingcontest hebben....wat heb jij dan? ik heb nog nooit iets gezien? auto? gebouwd/gekocht?


zo gentlemen.... let's discuss ... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Martin71RS
Posts: 2306
Joined: Wed Feb 04, 2004 2:37 pm

Re: 32v arao of dominion koppen nuttige upgrade?

Post by Martin71RS »

oeehhh...heb ik ook nog eens een gevoelige snaar geraakt .... :D

ik ben trots op wie ik ben en wat ik tot nu toe bereikt heb (op ieder vlak) en hoef daarvoor geen anderen omlaag te praten.
Over iemands uiterlijk beginnen is wel een heel duidelijk teken van zwakte...lagere school tactieken....

Dat zegt meer over mensen die dat doen dan over hun "onderwerp".

Gelukkig zijn er voor mij zat mensen waarvan hun mening voor mij wel van waarde is....en die zijn gelukkig een andere mening bedeeld.

Martin
edit: ohja :D :D :D :D :D :D :D
Thing
Posts: 3082
Joined: Mon Jul 25, 2005 5:38 pm

Re: 32v arao of dominion koppen nuttige upgrade?

Post by Thing »

Martin71RS wrote:oeehhh...heb ik ook nog eens een gevoelige snaar geraakt .... :D

ik ben trots op wie ik ben en wat ik tot nu toe bereikt heb (op ieder vlak) en hoef daarvoor geen anderen omlaag te praten.
Over iemands uiterlijk beginnen is wel een heel duidelijk teken van zwakte...lagere school tactieken....

Dat zegt meer over mensen die dat doen dan over hun "onderwerp".

Gelukkig zijn er voor mij zat mensen waarvan hun mening voor mij wel van waarde is....en die zijn gelukkig een andere mening bedeeld.

Martin
edit: ohja :D :D :D :D :D :D :D

je drang om je hier te "bewijzen" is groter dan je zelf doorheb blijkbaar... want je spreekt jezelf aardig tegen..
ik deed het netjes prive.. dus over lagere school tactieken en knulligheden moet je niet beginnen Martin.. ik heb geen hulp van anderen nodig om "stoer" over te komen... blijkbaar in tegenstelling tot jou door het in dit topic te zetten en het van medestanders te hebben....
Gelukkig zijn er voor mij zat mensen waarvan hun mening voor mij wel van waarde is....en die zijn gelukkig een andere mening bedeeld.
en dat geldt voor mij idem dito..

@corp: ik geen behoefde om me te bewijzen voor je... er staan genoeg auto's op internet en in bladen waar ik mij mee bezig heb gehouden heb en dan al niet nog hou...
dus helaas geen discussie... puur om het feit dat ik wel wat gezelligers/beters te doen heb dan me voor je te bewijzen...


Cheers :cheers: en een fijne nachtrust toegewenst.
Corp
Posts: 5093
Joined: Tue Jan 25, 2005 1:23 pm

Re: 32v arao of dominion koppen nuttige upgrade?

Post by Corp »

sjit van anderen telt niet! beetje jammer....
Martin71RS
Posts: 2306
Joined: Wed Feb 04, 2004 2:37 pm

Re: 32v arao of dominion koppen nuttige upgrade?

Post by Martin71RS »

Thing, weet je wat...je hebt eigenlijk helemaal gelijk...

het is heel volwassen om iemand een (voor de rest onzichtbare) PM te sturen met daarin een ongevraagde boodschap/mening met de bedoeling iemand (of zijn auto die te koop staat) omlaag te praten.

Ik doe dat dan heel kinderachting met open vizier in het topic...tja...ik zou met mijn leeftijd natuurlijk wijzer moeten zijn en had een "PM" heen en weer oorlogje moeten gaan voeren....:o

Ik was zelfs ook vergeten om, zoals jij in je PM naar mij zegt doet, dit met allerlei mensen te bespreken om "medestanders" te vinden, ook heel dom van me....
Want gelukkig heb jij wel gelijk en heb je als eerste mensen gevonden om met je mee te lachen!
ik heb geen hulp van anderen nodig om "stoer" over te komen
tja... ik zie in al jouw posts maar "we of wij" staan....nooit eens "ik" als er iets bereikt is.... dus jij hebt inderdaad geen hulp nodig van anderen om "stoer" over te komen :lol:

maar goed, doe mij een plezier en hou je commentaar over mij lekker bij je joh...zal ik geen grapjes meer over (ten koste van) jou maken en zo je kwetsbare ego niet meer schaden.

ik ben er klaar mee, laatste wat ik erover heb geschreven.
roadrage david
Posts: 5050
Joined: Tue Feb 03, 2004 10:54 pm

Re: 32v arao of dominion koppen nuttige upgrade?

Post by roadrage david »

BBWWhahhahahaha geweldige topic!!! jammer dat ik hem nu pas zag.
32 vl koppen zijn shijt. AFR koppen zijn gewoon mega goed, Thing heeft geen eigen V8 en zet banden op velgjes als carriere, Martin loopt 30 jaar achter qua mode en uiterlijk.. anything els gents!!!!! lets keep this one alive.. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: 8) 8) 8) 8) .
sjak_brak
oppressing the masses
Posts: 30956
Joined: Thu Jul 22, 2004 11:04 am

Re: 32v arao of dominion koppen nuttige upgrade?

Post by sjak_brak »

Hehe Dave, dacht al, waar blijf je nou....
roadrage david wrote:Martin loopt 30 jaar achter qua mode en uiterlijk..
Vandaar dat jullie dikke maatjes zijn :D :D :D :D :D :D :D


Op naar de 20 pagina's :!:
roadrage david
Posts: 5050
Joined: Tue Feb 03, 2004 10:54 pm

Re: 32v arao of dominion koppen nuttige upgrade?

Post by roadrage david »

Ja Sjak we zijn Assholle buddys BBwwhahahhahahahhahahhaha
Post Reply