Achterraam Suburban

Forum voor Technische vragen over Amerikaanse auto's.
Post Reply
peerke180
Posts: 15
Joined: Wed Aug 03, 2011 11:51 am

Achterraam Suburban

Post by peerke180 »

Het achterraam van m`n Suburban gaat alleen met de schakelaar in het dashboard open, en niet met de sleutel.
Iemand enig idee of dit een vaker voorkomend euvel is en of het makkelijk te verhelpen is ?

Ook kan ik met een knop in de deur alle deuren in 1x sluiten ( tegen car-jacking ? ) Is het mogelijk dit ook op de sleutel te laten werken als centrale vergrendeling,of wordt dat een lastige operatie?

Gr. Pierre.
-SpengaMotors-
Posts: 336
Joined: Tue Jul 08, 2008 9:45 pm

Re: Achterraam Suburban

Post by -SpengaMotors- »

dat je achterklep met de sleutel niet wil heb ik ook; dan is het electrische gedeelte aan de binnenkant van de achterklep van het slot gevallen...... ik moet het ook nog gaan oplossen, maar tis best wel beetje werk.

-achterklep openzetten
-vergrendeling indrukken van deur ( alsof hij in het slot zit )
-raam opensturen ( let op, goed ondersteunen anders breekt je ruit )
-nu kun je als het goed is bij het electrische gedeelte van t slotje, of je moet nog meer weghalen, ff kijken dus.

vergrendeling kun je een setje kopen bij je automaterialenboer , voor 40 euro heb je al een ontvangertje met 2 afstandsbedieningen.... en dan ff de juiste draden opzoeken onder je dashboard en aansluiten.
the puritan
Posts: 249
Joined: Tue Mar 25, 2008 10:42 pm

Re: Achterraam Suburban

Post by the puritan »

Die schakelaars zitten echt slecht in elkaar. Je kan ze nieuw kopen bij de dealer voor 140 euro. Dat is dan helemaal compleet met het hele verchroomde aluminium huis. Helaas nergens los te krijgen.
Post Reply