Leuk speelgoed, al klinkt het wel wat droogjes met zo'n pompje erbij...
Denk je dat je nu wel die dikke Generals rond kan krijgen?
Re: 1983 Stepside
Posted: Thu Aug 22, 2013 5:31 pm
by MotiV8
Re: 1983 Stepside
Posted: Thu Aug 22, 2013 6:12 pm
by Corp
volgens mij hebben de generals nou ook al geen grip met droog weer
Re: 1983 Stepside
Posted: Sat Aug 24, 2013 9:42 pm
by Ranch73
8) 8) lekker bezig ,slippen komt door de koude banden
Re: 1983 Stepside
Posted: Sun Aug 25, 2013 8:38 pm
by Corp
En geen vermogen...want verkeerde knock eensor van eerder systeem met losse eec ipv op calpac (weerstand 3300 ohm ipv 100k wat er nu inzit) dus locked timing... hopelijk snel de goeie. Ook ff verse snaar op de sc want deze is kapot..xat een rafel aan.
Re: 1983 Stepside
Posted: Sun Aug 25, 2013 11:26 pm
by Funk
Harde shit man 8) Ga je nog wel wat aan de hot air intake doen ?
Re: 1983 Stepside
Posted: Mon Aug 26, 2013 9:43 am
by Corp
Funk wrote:Harde shit man 8) Ga je nog wel wat aan de hot air intake doen ?
Ja denk het wel
Voor de rest bijna klaar en 't past ook allemaal nog achter de grille (met een beetje slijpen )
Re: 1983 Stepside
Posted: Mon Aug 26, 2013 10:19 pm
by BBeths
Wat een stoer ding! Heel mooi!
Bonno
Re: 1983 Stepside
Posted: Tue Aug 27, 2013 8:38 am
by Remon.
Nice! Die '76? dually op de achtergrond is ook erg dik.
Re: 1983 Stepside
Posted: Wed Aug 28, 2013 5:33 pm
by Corp
Ja en die lust 'm ook, 454 met handbak (4 versnelling maar eigenlijk maar 3 want lage 1, hoge 1, 2, 3) LOL 1:2 als je 100 rijdt wordt dus niet heel veel mee gereden.
Re: 1983 Stepside
Posted: Wed Aug 28, 2013 8:14 pm
by kikkegek
dually rocken bigtime...maaruh? engels kenteken?
Re: 1983 Stepside
Posted: Wed Aug 28, 2013 8:18 pm
by RickyV8
Wat een dik project en wat een superleuke dually die C30? (denk)