Beetje koelpasta goed idee heb nog wat tubetjes liggenWilf wrote: ↑Fri May 29, 2020 10:38 am 780x goed vastzetten met liefst klein beetje koelpasta; ze zijn zeer inefficiënt (maar wel makkelijk in gebruik; ik zet ze zelf ook altijd in).
Die originele Mopar chocotoff-regelaars zijn overigens een goede dissipator en behuizing voor bedrading (in het geval van gebruik originele meters).
Dodge Charger 1972
Re: Dodge Charger 1972
Re: Dodge Charger 1972
Nice, je bent er dus bekend mee, dan weet je dus ook dat je echt heel weinig nodig hebt
Re: Dodge Charger 1972
Paneeltje ondertussen in de plamuur gezet, gebruik altijd Debrasal alsi. Zitten staal deeltjes in je zou er zo weer schroefdraad in kunnen tappen. Het duurt wat langer met strak maken maar laatst zelf stukje gepolijst en het word superglad.
Verder electra de bestaande kachel paneel is doorgemeten extra schakelaar erop gebouwd om zou warm of koud in te schakelen ipv vaccuum.
Kachelhuis heb ik al lang niet meer heb aftermarket elektrische unit op het oog
Verder electra de bestaande kachel paneel is doorgemeten extra schakelaar erop gebouwd om zou warm of koud in te schakelen ipv vaccuum.
Kachelhuis heb ik al lang niet meer heb aftermarket elektrische unit op het oog
Re: Dodge Charger 1972
Die microschakelaar is toch on/off? Dus je kan of warm of kou selecteren?
Re: Dodge Charger 1972
Nou electra stuk opgeschoten, dus ff de in-tank benzine pomp testen eesrt ff 5 minuten laten draaien toen rook het al naar benzine.
Dag later meteen ff laten draaien voor 20 minuten.
Na 15 minuten komt aan de bovenkant de benzine eruit zeiken maar ja liever nu dan later.
Tank eronder uitgehaald toen bleek dat iemand me de verkeerde kit had geadviseerd dus die werd al lekker opgevreten door de bezine.
Daarna de pomp eruit tillen en bleek er een barb fitting te zijn afgebroken dit is fabrieks af gemonteerd.
Ik naar Summit toe bellen was onmogelijk dus via de chat 24 uur later kwamen ze is terug.
Onderdeel is 2 jaar geleden besteld dus geen garantie konden wel 100 euro korting geven op een nieuwe.
Wil geen nieuwe wil gewoon dit ding fixen dus uiteindelijk sturen ze een nieuwe barb fitting en pakking toe.
Dus op zoek naar een goede bestendige kit voor benzine en de afgebroken fitting proberen te verwijderen
Dag later meteen ff laten draaien voor 20 minuten.
Na 15 minuten komt aan de bovenkant de benzine eruit zeiken maar ja liever nu dan later.
Tank eronder uitgehaald toen bleek dat iemand me de verkeerde kit had geadviseerd dus die werd al lekker opgevreten door de bezine.
Daarna de pomp eruit tillen en bleek er een barb fitting te zijn afgebroken dit is fabrieks af gemonteerd.
Ik naar Summit toe bellen was onmogelijk dus via de chat 24 uur later kwamen ze is terug.
Onderdeel is 2 jaar geleden besteld dus geen garantie konden wel 100 euro korting geven op een nieuwe.
Wil geen nieuwe wil gewoon dit ding fixen dus uiteindelijk sturen ze een nieuwe barb fitting en pakking toe.
Dus op zoek naar een goede bestendige kit voor benzine en de afgebroken fitting proberen te verwijderen
Re: Dodge Charger 1972
Ik kan niet helemaal wegwijs worden met je foto's.
Maar mooi klote om te lezen.
Kun je geen rubberen pakking maken ipv kit?
Maar mooi klote om te lezen.
Kun je geen rubberen pakking maken ipv kit?
-
- Posts: 4631
- Joined: Wed Feb 20, 2008 9:06 pm
Re: Dodge Charger 1972
dat is toch gewoon een slangpilaar met buitendraad ?
Re: Dodge Charger 1972
Ja zo het het en de slang pilaar aan de onderkant is afgebroken
Re: Dodge Charger 1972
Maar zit er gastape op?
Is hij van kunstof?
Deze kun je ook vervangen voor een messing versie.
Is hij van kunstof?
Deze kun je ook vervangen voor een messing versie.
Re: Dodge Charger 1972
nitrile rubbers zijn geschikt voor benzine met e10. Daarnaast kan je ook gewoon Shell V-power tanken. Daar zit geen ethanol in.
Re: Dodge Charger 1972
Ja ‘98 of v-power maar wil ook gewoon veilig zijn als ik wel is een keer E10 moet tanken.
Die slang die erin zat binnen paar weken keihard geworden en begon te verteren.
Wat een pleurisbende die E10 gaan er nog wel een paar sneuvelen of in de fix gaan omdat leidingen gesloopt worden